#1
Heb je 3-FPM al gedaan? Wan zie die niet in je lijst staan.amfetamine, mdma en a-pihp !
3-cmc en NEP verdienen ook wel een plekje....
Ik heb 3-FPM al gedaan en het is zeker een aanrader.
Heb je 3-FPM al gedaan? Wan zie die niet in je lijst staan.amfetamine, mdma en a-pihp !
3-cmc en NEP verdienen ook wel een plekje....
herkansing komt eraan.Als je 3-cmc het vermelden waard is, dan had je ofwel te weinig of troep 4mmc.😄
Ben benieuwdherkansing komt eraan.
Welke dosis ga nemen?dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
vorige keer Max 140mg dacht ik, dus weet nog niet hoeveel nu haha. is ook een andere dealer, eerst maar laten testen of het echt mephedrone is👍Ben benieuwd
Welke dosis ga nemen?
En was eerder dat ik ( en hij ) ook het 1 van de minst potente stims, heeft hem hier ergens geschreven. En nu deze wel en 4mmc niet? 🤣🤣🤣
Dan heb je 3-cmc niet echt geprobeerdAls je 3-cmc het vermelden waard is, dan had je ofwel te weinig of troep 4mmc.😄
Komt toevallig morgen binnenHeb je 3-FPM al gedaan? Wan zie die niet in je lijst staan.
Ik heb 3-FPM al gedaan en het is zeker een aanrader.
Maar jij hebt een tijdje terug toch een post gemaakt waarin je aangaf dat 3cmc net niet was. Of vergis ik mij?dan heb je 3-cmc niet echt geprobeerddenk dat over stims praten nou wel het enige is waar ik met zekerheid wat durf te zeggen.
Daarnaast als je eerst 3-mmc hebt geprobeerd en dan 4-mmc valt de laatste zwaar tegen....
Als je een goede paddo of lsd trip hebt is de kans groot dat deze minstens even euforisch is als MDMA. Bovendien voelt het veel “eerlijker” en “echter” aan. Het nadeel is dat een trip ook heel slecht kan vallen en er dan helemaal geen sprake hoeft te zijn van euforie maar juist vaak sprake is van angst en verwarring.Is die euphorie echt beter dan die van MDMA? misschien toch maar eens inplannen dan..
Never cocaïne? Had ik niet verwacht 😄Wiet
Alcohol
Lachgas
2-cb
Xtc
Mdma
3-mmc
Pep
Ghb
Ketamine
Als je een goede paddo of lsd trip hebt is de kans groot dat deze minstens even euforisch is als MDMA.
Dit dus, nooit gehad maar velen zijn mij voorgegaan. Niet wenselijk want het is vooral mindfucks, onzekerheid en een zeer negatief zelfbeeld ontwikkelen, love thouself before entering the magic world of psychedelics!Bovendien voelt het veel “eerlijker” en “echter” aan. Het nadeel is dat een trip ook heel slecht kan vallen en er dan helemaal geen sprake hoeft te zijn van euforie maar juist vaak sprake is van angst en verwarring.
MDMA is wat dat betreft een stuk “makkelijker” om te doen. Je neemt een pilletje en je voelt je goed... bij psychedelica is het wat complexer dan dat.
Oow pfff ja tuurlijk helemaal vergeten, ik dacht al er mist iets 🤔Never cocaïne? Had ik niet verwacht 😄
LSD baby 😍Goeiendag...er zijn polygebruikers onder ons!
Ik ben wel benieuwd welke drug zij het leukste/fijnste hebben gevonden...
+ 1!LSD baby 😍
Heftiger impliceert niet direct leuker toch?Huh maar GHB is toch gewoon veel leukere en heftigere pregabalin?! Vind GHB zooooveel leuker
In willekeurige volgorde.Goeiendag...er zijn polygebruikers onder ons!
Ik ben wel benieuwd welke drug zij het leukste/fijnste hebben gevonden...
Ik ook. Maar na een jaar wachten met de tweede poging niet meer!Nooit, en te nimmer meer lsd.
Ging zwaar bad de eerste keer ...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."