Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
826 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
amfetamine, mdma en a-pihp !
3-cmc en NEP verdienen ook wel een plekje....
Klik om te vergroten...
Heb je 3-FPM al gedaan? Wan zie die niet in je lijst staan.

Ik heb 3-FPM al gedaan en het is zeker een aanrader.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Als je 3-cmc het vermelden waard is, dan had je ofwel te weinig of troep 4mmc.😄
Klik om te vergroten...
herkansing komt eraan.
dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Juun zei:
herkansing komt eraan.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd
Juun zei:
dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Klik om te vergroten...
Welke dosis ga nemen?



En was eerder dat ik ( en hij ) ook het 1 van de minst potente stims, heeft hem hier ergens geschreven. En nu deze wel en 4mmc niet? 🤣🤣🤣
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Ben benieuwd

Welke dosis ga nemen?



En was eerder dat ik ( en hij ) ook het 1 van de minst potente stims, heeft hem hier ergens geschreven. En nu deze wel en 4mmc niet? 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
vorige keer Max 140mg dacht ik, dus weet nog niet hoeveel nu haha. is ook een andere dealer, eerst maar laten testen of het echt mephedrone is👍
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Als je 3-cmc het vermelden waard is, dan had je ofwel te weinig of troep 4mmc.😄
Klik om te vergroten...
Dan heb je 3-cmc niet echt geprobeerd :wink: denk dat over stims praten nou wel het enige is waar ik met zekerheid wat durf te zeggen.
Daarnaast als je eerst 3-mmc hebt geprobeerd en dan 4-mmc valt de laatste zwaar tegen.... 4-mmc is echt mega over-hyped naar mijn mening en niks vergeleken met een pyro rush bijvoorbeeld.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
transformated zei:
Heb je 3-FPM al gedaan? Wan zie die niet in je lijst staan.

Ik heb 3-FPM al gedaan en het is zeker een aanrader.
Klik om te vergroten...
Komt toevallig morgen binnen :sweatsmile:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
dan heb je 3-cmc niet echt geprobeerd :wink: denk dat over stims praten nou wel het enige is waar ik met zekerheid wat durf te zeggen.
Daarnaast als je eerst 3-mmc hebt geprobeerd en dan 4-mmc valt de laatste zwaar tegen....
Klik om te vergroten...
Maar jij hebt een tijdje terug toch een post gemaakt waarin je aangaf dat 3cmc net niet was. Of vergis ik mij?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dude81 zei:
Is die euphorie echt beter dan die van MDMA? misschien toch maar eens inplannen dan..
Klik om te vergroten...
Als je een goede paddo of lsd trip hebt is de kans groot dat deze minstens even euforisch is als MDMA. Bovendien voelt het veel “eerlijker” en “echter” aan. Het nadeel is dat een trip ook heel slecht kan vallen en er dan helemaal geen sprake hoeft te zijn van euforie maar juist vaak sprake is van angst en verwarring.

MDMA is wat dat betreft een stuk “makkelijker” om te doen. Je neemt een pilletje en je voelt je goed... bij psychedelica is het wat complexer dan dat.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
whitesugar zei:
Wiet
Alcohol
Lachgas
2-cb
Xtc
Mdma
3-mmc
Pep
Ghb
Ketamine
Klik om te vergroten...
Never cocaïne? Had ik niet verwacht 😄
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Als je een goede paddo of lsd trip hebt is de kans groot dat deze minstens even euforisch is als MDMA.
Klik om te vergroten...

zeker de opkomst is bijna niet van elkaar te onderscheiden, later wel heel anders maar het eerste half uur tot uur net mdma, misschien zelfs wel beter!
Eik zei:
Bovendien voelt het veel “eerlijker” en “echter” aan. Het nadeel is dat een trip ook heel slecht kan vallen en er dan helemaal geen sprake hoeft te zijn van euforie maar juist vaak sprake is van angst en verwarring.
Klik om te vergroten...
Dit dus, nooit gehad maar velen zijn mij voorgegaan. Niet wenselijk want het is vooral mindfucks, onzekerheid en een zeer negatief zelfbeeld ontwikkelen, love thouself before entering the magic world of psychedelics!
Eik zei:
MDMA is wat dat betreft een stuk “makkelijker” om te doen. Je neemt een pilletje en je voelt je goed... bij psychedelica is het wat complexer dan dat.
Klik om te vergroten...

Zeer veel complexxer, instant tolerantie is bij veel psychedelica een dingetje.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Never cocaïne? Had ik niet verwacht 😄
Klik om te vergroten...
Oow pfff ja tuurlijk helemaal vergeten, ik dacht al er mist iets 🤔
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol
A-pihp
Bupropion
Caffeïne
Cannabis
Citalopram
Cocaïne
Codeïne
Clonazolam
Dexamfetamine
Diazepam
Ephedra
Etizolam
GHB
Ketamine
Kratom
Lachgas
LSD-25
MDMA
MXPir
Nicotine
O-PCE
Oxazepam
Oxycodon
Paddo's
Phenibut
Quetiapine
Ritalin
Salvia
Speed
Tramadol
Truffels
1P-LSD
2-CB
2-CB-fly
2-FA
2-FDCK
3-FA
3-CMC
3-MMC
3-MeO-PCE
3-MeO-PCP
4-HO-MET
6-APB
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Goeiendag...er zijn polygebruikers onder ons!
Ik ben wel benieuwd welke drug zij het leukste/fijnste hebben gevonden...
Klik om te vergroten...
LSD baby 😍
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
LSD baby 😍
Klik om te vergroten...
+ 1!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nooit, en te nimmer meer lsd.
Ging zwaar bad de eerste keer ...
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Huh maar GHB is toch gewoon veel leukere en heftigere pregabalin?! Vind GHB zooooveel leuker
Klik om te vergroten...
Heftiger impliceert niet direct leuker toch?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Goeiendag...er zijn polygebruikers onder ons!
Ik ben wel benieuwd welke drug zij het leukste/fijnste hebben gevonden...
Klik om te vergroten...
In willekeurige volgorde.
4-FA
GHB + Amfetamine
25i-NBOMe
DMT
DPT
Oxycodon
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alcohol.
Cannabis/ hasj/ edibles
Mdma kristal/ xtc pil
Truffels
2cb
Cocaïne
Speed
Ritalin
Ketamine
Methoxetamine
2fdck
Dmxe
4fa
3fa
2fma
A-phip
3mmc
Codeïne
Kratom
Tramadol
O-dsmt
Diazepam
Temazepam
Alprazolam
Flualalprazolam
Clonazolam
Etizolam
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Nooit, en te nimmer meer lsd.
Ging zwaar bad de eerste keer ...
Klik om te vergroten...
Ik ook. Maar na een jaar wachten met de tweede poging niet meer!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mdma, xtc, lachgas, truffels, cocaïne, 3-mmc, ketamine en oxazepam.

To do: 6-apb en lsd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4546474849...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."