Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
817 weergaven
18-5-2026
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelic, hoe zijn drugs icm anabolen steroïden? Welke drugs zijn hiermee te vermijden? (slikte je toen medicijnen of spoot je) want met pillen is het erg zwaar voor je lever.

Niet dat ik het van plan ben maar erg benieuwd want ken weinig mensen die anabolen gebruiken / hebben gebruikt met zo groot drugs catalogus.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom heb je eigenlijk Epinefrine gebruikt? Heeft dat recreatieve waarde? Ik heb namelijk wat ampules liggen, maar heb dat nooit aangedurfd.
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yaizer zei:
Psychedelic, hoe zijn drugs icm anabolen steroïden? Welke drugs zijn hiermee te vermijden? (slikte je toen medicijnen of spoot je) want met pillen is het erg zwaar voor je lever.

Niet dat ik het van plan ben maar erg benieuwd want ken weinig mensen die anabolen gebruiken / hebben gebruikt met zo groot drugs catalogus.
Klik om te vergroten...

In periodes dat ik kuur gebruik ik geen drugs, ep efedrine en een slaappilletje hier en daar na. Maar tegelijk met andere dingen is het buiten dat het zonde van je lever is, ook zonde van het effect van je kuur (die over het algemeen een stuk duurder dan drugs is).

Voor je lever moet je trouwens vooral vrezen bij orale anabolen (stanozolol uitgezonderd, die is ook per injectie slecht).

Combi van efedrine met anabolen is echt top! Flink meer reps en duidelijk langer uithoudingsvermogen. Nadeel is de remming van de eetlust, maar daar heb ik dan weer cyproheptadine voor :tongueout:

Toevallig begin ik vandaag weer met de eerste injectie van een nieuwe kuur, dus voorlopig even geen drugs (alcohol drink ik sowieso al niet, de facto veel schadelijker dan de meeste 'drugs')
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Waarom heb je eigenlijk Epinefrine gebruikt? Heeft dat recreatieve waarde? Ik heb namelijk wat ampules liggen, maar heb dat nooit aangedurfd.
Klik om te vergroten...

Epinefrine (=adrenaline) heb ik lang lang geleden een keer gedaan. Met het idee dat het waarschijnlijk oppeppend zou werken. Kan het niet aanraden haha. Het is idd linke soep, je hart draait overuren en ik voelde me vooral heel erg gejaagd ofzo. Ach, al doende leert men :tongueout:.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelic zei:
Epinefrine (=adrenaline) heb ik lang lang geleden een keer gedaan. Met het idee dat het waarschijnlijk oppeppend zou werken. Kan het niet aanraden haha. Het is idd linke soep, je hart draait overuren en ik voelde me vooral heel erg gejaagd ofzo. Ach, al doende leert men :tongueout:.
Klik om te vergroten...
Nouja, ik kan me natuurlijk wel een voorstelling maken van hoe het voelt. Ik heb niet de illusie dat het oppeppend werkt. Maar wellicht is het chill om dat gevoel te krijgen zonder uit een vliegtuig te hoeven springen ofzo, haha. Ik laat het voorlopig wel voor wat het is.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Uppers:
4-Fluoramfetamine
Amfetamine
Atomoxetine
Basecoke
Cafeïne
Cocaïne
Dexamfetamine
mCPP
MDMA
Methylfenidaat
Nicotine
Pseudo-efedrine

Downers:
Alcohol
Alprazolam
Baclofen
Bromazepam
Brotizolam
Buspiron
Chloordiazepoxide
Chloralhydraat
Clobazam
Clonazepam
Clonidine
Clorazepinezuur
Diazepam
Etizolam
Fenobarbital
Flubromazepam
Flunitrazepam
Flurazepam
GHB
Loprazolam
Lorazepam
Lormetazepam
Midazolam
Nitrazepam
Oxazepam
Prazepam
Pregabaline
Secobarbital
Temazepam
THC

Z-drugs:
Zolpidem
Zopiclon

Psychedelica:
2c-b
2c-i
LSA
LSD
N,N,-DMT
Psilocine
Psilocybine

Dissociatieven:
Ketamine
Lachgas
Poppers
Salvia Divinorum

Opiaten:
Fentanyl
Opium
Oxycodone
Oxycontin
Tramadol

Antihistaminica:
Hydroxyzine
Promethazine

Antipsychotica:
Clozapine
Haloperidol
Quetiapine
Klik om te vergroten...
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#7
Per hoofdstuk chronologisch geplaatst


Cannabinoïde
Wiet
Hasj
Spacecake
Hasj olie

Entactogeen
MDMA
4-MEC

Psychedelisch
Paddo's
Truffels
2cb
DMT
Al-Lad
LSD
2ce

Stimulerend
Caffeïne
Nicotine
Ephedra
Cocaïne
Amfetamine
Dexamfetamine
Ritalin

Sedatief
Alcohol
Lijm
Poppers
GHB

Opiaat
Codeïne/promethazine combinatie
Heroïne
Tramadol

Benzo's+Z
Diazepam
Temazepam
Lorazepam
Oxazepam
Zopiclon
Lormetazepam
Bromazepam
Midazolam
Alprazolam
Etizolam

Dissociatief
Lachgas
Ketamine
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Entactogeen
6-APB
MDMA
4-FA

Stimulerend
+3,4 CTMP
Methiopropamine
Amfetamine
Cocaïne
MDPV
Methylfenidaat
Ethylfenidaat
Isopropylphenidate
2FA
Caffeïne
Nicotine

Psychedelisch
LSD
Truffels
2C-B
2C-C
2C-E
1P-LSD
DMT
+4-Aco-DMT

Cannabinoïde
Wiet
Hasj

Dissociatief
Esketamine
Ketamine
Lachgas

Sedatief
Alprazolam
GHB
Diclazepam
Etizolam
Alcohol
m
machLid
01-01-2024, 00:00
#9
heel zelden alcohol, sigaretten is niets voor mij

poppers

xtc een aantal keer..

wiet, hasj, spacecake, roken aantal ervaringen, Is niets voor mij.

g h b een paar keer.

nu niets meer....( op poppers na )


ik zou graag L S D , speed ( en of 2 cb ) willen proberen. Maar weet niet hoe er aan te geraken.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Weed
Speed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Zaldiar
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense (poppers)
2CB
Lysanxia (Prazepam)
Victan (Ethylloflazepaat)
Ketamine
Morfine
Dextromethorphan
Codeïne
Subutex
Suboxone
Targin
+Heroïne
+Oxycodon
+Tramadol

Tramadol vond ik wel ok alleen heb je met opioiden veel jeuk.

Heroïne was enkele maanden geleden maar ik voelde er bijna niks van. Ik denk voor het echte effect dat je moet spuiten.

Oxycodon is hetzelfde als oxycontin. Naar mijn mening is het een beetje dom om 2 dezelfde medicijnen te hebben onder een andere naam.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
2C-B
+ 2C-C
+ 2C-D
+ 2C-E

2C-P
Psilocybine
LSD

MDMA
4-FA
Amfetamine
Methylhexanamine
Methylfenidaat

Ketamine
GHB
Wiet/hasj
Etizolam
Alcohol
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier mijn geüpdate lijstje;

1 Amfetamine [1-phenylpropan-2-amine]
2 Dexamfetamine [(2S)-1-phenylpropan-2-amine]
3 Levoamfetamine [(2R)-1-Phenylpropan-2-amine]
4 Methamfetamine
5 4-Fluoramfetamine (4-FA)
6 MDMA
7 MD(M)E
8 Mephedrone (4-MMC)
9 mCPP (in tegenstelling tot velen een positieve ervaring gehad)
10 Methylfenidaat
11 Cocaïne HCL
12 2C-B
13 2C-C
14 2C-E
15 2C-I
16 2C-P
17 2C-T-2
18 2C-T-7
19 LSD
20 LSA (ergine)
21 n,n-DMT
22 n,n-DMT-n-oxide
23 GHB (natrium GHB)
24 Amanita Muscaria (vliegenzwam)
25 Psilocybe Cubensis B+
26 Psilocybe Mexicana
27 Psilocybe Atlantis
28 Psilocybe Tampanensis
29 Psilocybe Pajaritos
30 Psilocybe Galindoii
31 Salvia Divinorum
32 Methylhexanamine (DMAA)
33 Diethyl ether
34 Hasj
35 Wiet
36 Dextromethorphan
37 Kanna
38 Guarana
39 Synephrine
40 Oxazepam
41 Midazolam
42 Epinefrine
43 Coffeïne
44 Ethanol
45 Absint (thujon)
46 Ololiuqui
47 Hawaiian baby woodrose
48 Morning glory
49 Theobromine
50 Passiebloem
51 Tramadol
52 Wild dagga (leonitis leonorus)
53 DLPA (fenylalanine)
54 4-AcO-DMT
55 s-Ketamine
55 Alprazolam
56 Clorazepinezuur (clorazepaat)
57 Lormetazepam
58 Temazepam
59 Zopiclon
60 Opium
61 distikstofoxide (lachgas)
62 Promethazine ( :kots: wat een rotzooi, kan het iereen afraden..)
63 Zolpidem
64 Codeïne
65 Maté de Coca (coca thee)
66 Copelandia Cyanenscens (hawaiiaanse paddo's)
67 Piracetam
68 Noopept ( N-Phenylacetyl-L-prolylglycine ethyl ester )
69 Diazepam
70 Adrafinil (= (RS)-2-benzhydrylsulfinylethaanhydroxaamzuur)
71 Oxytocine (een neurohormoon)
72 Lorazepam
73 5-MeO-DALT
74 etizolam
75 Modafinil
76 Bromo-dragonfly (het is waar, er komt geen einde aan. Wat was het heerlijk toen na 4 dagen de blaadjes aan de boom weer op blaadjes leken!)
77 Bromazepam
78 dihydrocodeine
79 poppers
80 Armodafinil
81 Ephedra sinica
82 Ephedrine HCL (onderhuidse injectie)
83 Doxylamine

+ (deze was ik laatst vergeten)
84 chloordiazepoxide
85 Tofisopam
86 Fabomotizol (Afobazol)
87 Oxycodon
88 Fenobarbital
89 Bromisoval
90 Phenylpiracetam (stimulant)

Voor zover dit telt als drugs (het zijn anabolen):
- stanozolol
- methandrostenolone
- mesterolone
- testosteron enanthaat
- Trenbolon enanthaat
- Nandrolon decanoaat
- Sustanon (mengsel van diverse testosteron esters)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Weed
Speed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Zaldiar
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense (poppers)
2CB
Lysanxia (Prazepam)
Victan (Ethylloflazepaat)
Ketamine
Morfine
Dextromethorphan
Codeïne
Subutex
Suboxone
Targin
Heroïne
Oxycodon
Tramadol
+Diazepam
+Staurodorm
+Nozinan
+Etumine
+Tranxene
+Seroquel
+Trazolan

Dat waren er nog een paar die ik vergeten was, waarschijnlijk nog 2 of 3.
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol
Caffeine
Speed
THC
Truffels
Xtc
Coke
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Entactogeen
6-APB
MDMA
4-FA

Stimulerend
3,4 CTMP
Methiopropamine
Amfetamine
Cocaïne
MDPV
Methylfenidaat
Ethylfenidaat
Isopropylphenidate
2FA
Caffeïne
Nicotine

Psychedelisch
LSD
Truffels
2C-B
2C-C
2C-E
1P-LSD
DMT
4-Aco-DMT

Cannabinoïde
Wiet
Hasj

Dissociatief
Esketamine
Ketamine
Lachgas

Sedatief
+Temazepam
Alprazolam
GHB
Diclazepam
Etizolam
Alcohol
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vergeleken met sommigen heb ik echt een lijstje van niks :P maar hier komt ie:

Wiet
Hasj
Kief/skuff
Speed
Coke
Pentedrone
2-FA
4-FA
6-APB
MDMA
2C-B
2C-E
Truffels
Ketamine
MXE
Lachgas
GHB
Lachgas
Meow Meow (weet niet meer of dit nou mephedrone of methylone was? Mephedrone toch?)

Haha oke de lijst is toch iets langer dan ik dacht :tearsofjoy: maar een aantal heb ik maar een enkele keer gebruikt en ben ik ook niet van plan nog eens te nemen
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
benniesmitters zei:
Meow Meow (weet niet meer of dit nou mephedrone of methylone was? Mephedrone toch?)
Klik om te vergroten...
Mephedrone inderdaad.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Jmths zei:
RTI-111
Klik om te vergroten...
Hoe was het? Ben er wel nieuwsgierig naar, maar er zijn nog amper ervaringen te vinden online.
Klik om te vergroten...
Ik heb al wel een slordig rapportje uitgetikt omtrend RTI-111, ik zal even een RTI-111 thread aanmaken en posten in de research chemicals sectie.
maar samengevat, was er niet heel erg over de kop van. Voornaamste probleem is dat het echt belachelijk hard en vervelend in de neus brand. Verder komt het wel heel hard en snel op (5-10min voor vol effect zo'n beetje) net als cocaïne, de effecten voelen verder op zich wel prettig (helder/clean) zolang je de pijn in je neus kan negeren maar in tegenstelling tot cocaïne is er relatief weinig euforie gaande.
Doordat het zo hard op komt had ik ook wel het idee dat het cardiovasculair aardig belastend is, mijn hartslag was op relatief lage dosering al wel aanwezig.

Ik denk niet dat RTI-111 veel faam zal verwerven al moet ik zeggen dat het qua effecten wel het dichtst bij cocaine komt tot nu toe. Andere online reviews over RTI-111 lijken ook niet heel erg enthousiast.

Moet zeggen dat ik het slechts eenmaal een beetje fatsoenlijk getest heb en misschien iets te vroeg voor conclusies maar het lijkt er niet op dat dit een blijvertje is.

Mindless zei:
1p-lsd minder leuk dan lsd en al-lad Jmths?
Klik om te vergroten...
1P-LSD was naar mijn ervaring vrijwel identiek aan LSD maar deze heeft verder niet zozeer een meerwaarde, dat was de reden dat ik hem niet als favoriet had aangeduid maar wellicht moet ik dit alsnog doen. :)

AL-LAD vind ik qua effecten nog wel anders en vrij uniek vergeleken met LSD, het feit dat deze op hogere doseringen beter verteerbaar is dan LSD geeft deze nog wel extra potentieel. Een favoriet om soortgelijke reden waarom 2C-B een favoriet is, intenser en chaotischer betekend voor mij niet perse dat een psychedelica meer wenselijk is.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan me niet specifiek een verdoofd gevoel in mijn mond herinneren van mijn laatste keer LSD en dat was dezelfde LSD als Skittles toen had.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jmths zei:
1P-LSD was naar mijn ervaring vrijwel identiek aan LSD maar deze heeft verder niet zozeer een meerwaarde, dat was de reden dat ik hem niet als favoriet had aangeduid maar wellicht moet ik dit alsnog doen. :)
Klik om te vergroten...
Goed om te horen, lsd kan ik de laatste tijd moeilijk aan komen (niet zeg maar).

AL-LAD vind ik qua effecten nog wel anders en vrij uniek vergeleken met LSD, het feit dat deze op hogere doseringen beter verteerbaar is dan LSD geeft deze nog wel extra potentieel. Een favoriet om soortgelijke reden waarom 2C-B een favoriet is, intenser en chaotischer betekend voor mij niet perse dat een psychedelica meer wenselijk is.
Klik om te vergroten...
Al-lad leek helemaal niet op lsd vond ik. Wel super intense en complexe visuals (i.c.m. wiet), maar het liet me verder allemaal nogal koud. Heel afstandelijke trip gehad, bijna het tegenovergestelde van lsd (maar volgens mij had ik dit al eens eerder gezegd...).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."