Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
736 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Creaturanoctis zei:
Da's nie veel in mijn geval, tenzij je alle legale shit meerekent...dan zijn het:

alcohol :beer:
tabak
hasj & wiet
zolpidem (keirelaxt slaapmiddel)
oxazepam
alprazolam (xanax)
Remeron (hell wat een kutzooi is dat zeg :openmouth: )
St. Janskruid
L-tryptofaan

Aan de opwekkende zooi hoef ik niet te gaan aangezien mijn hart een kutafwijkinkje heeft waardoor ie nogal es zomaar op hol slaat :angry:
Klik om te vergroten...

Ik heb wat trip reports over remeron gelezen, ze zijn allemaal vrij negatief :P Ik slik het elke dag, alleen dan een normale hoeveelheid (30 mg) :wink:
S
SpelieskenLid
01-01-2024, 00:00
#2
- Speed
- Coke
- XTC
- Hasj
- Wiet
- Heroine
- GHB
- Tabak
- Alcohol
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
tabak
mdma
alcohol
salvia divinorum
wiet/hasj
spacecake
paddos (mexicaanse, colombiaanse & hawaiiaanse)
cocaïne
5-meo-mipt
ephedra
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#4
hasj
wiet
tabak
alcohol
poppers
salvia
Mexicaanse paddos
herbal xtc
Philosofi stones (truffels)
Ilegale paddos

heb tot nu toe bijna alle herbal shit gedaan :stoned:

nu nog de rest nog
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
komt die dan he:

- tabak :(
- alcohol :) / :(
- wiet :)
- hasj :( (hasj-spacecake was wel :grin:)
- LSA :) (leuk voor 1 keer)
- lachgas :)
- XTC :grin:
- Salvia :(
- Cocaine :)
- paddos :( (1 (mislukte) poging tot nu toe gedaan, maar komt wel goed :) )

En dan nog smart shit zoals kratom 15x extract, kolanoot en shit, maar daar heb je allemaal niks aan :(


Creaturanoctis zei:
Da's nie veel in mijn geval, tenzij je alle legale shit meerekent...dan zijn het:

alcohol :beer:
tabak
hasj & wiet
zolpidem (keirelaxt slaapmiddel)
oxazepam
alprazolam (xanax)
Remeron (hell wat een kutzooi is dat zeg :openmouth: )
St. Janskruid
L-tryptofaan

Aan de opwekkende zooi hoef ik niet te gaan aangezien mijn hart een kutafwijkinkje heeft waardoor ie nogal es zomaar op hol slaat :angry:
Klik om te vergroten...

Waarom heb je L-tryptofaan in het rijtje staan?
D
DaturaLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcohol
sigaretten
wiet/hash/cake
mdma (pil/snuif/kristal)
speed (pil/snuif)
ether
mushrooms (hawai[ook gedroogd]/ecuadoriaan/mexicaans)
truffels
lsd
lsa
lachgas
poppers
2c-b
coke

nu om de paar maanden wat nieuwe dingen uitproberen zoals mescaline , dmt , 2c-x'jes , etc

hou het veilig! ^_^
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tabak :(
Wiet :)/:(
Alcohol :)
2c-b :grin:
Paddo's :)
2c-i (weinig van gevoeld, was ook een lage dosis)

Wat ik nog van plan was, maar niet meer gaat gebeuren aangezien ik gestopt ben: LSD, XTC.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Safire zei:
alcohol
nicotine
wiet/hasj
xtc
poppers
speed
coke
paddo's
Klik om te vergroten...

+ mdma poeder
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cannabis :grin: :grin: :grin: :grin:
Paddo's :grin: :grin: :grin:
Ephedra/Cafeine/Taurine/Guarana :grin: :grin:
Alcohol :grin: --> :) --> :( --> :smilingimp:

De rest was niet boeiend/weinig effect...

Het ziet er naar uit dat er niet veel drugs aan dit lijstje toegevoegd gaan worden, met deze drugs red ik het wel :sunglasses:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
zie mijn signature :mrgreen:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
smart drugs
Wiet
Paddo's
Cocaine
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja dat zal zijn:

lijm
tabak
alcohol
wiet
hasj
salvia
salvia 20x extract
LSA
XTC
lachgas
coke
paddo's

en perongeluk een heel klein beetje speed omdat ik dacht dacht dat het XTC was :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
space scientist zei:
en perongeluk een heel klein beetje speed omdat ik dacht dacht dat het XTC was :grin:
Klik om te vergroten...
Als je het maar bij die ene keer laat dan, laat ik het niet merken dat je je ooit nog iinlaat met zulke rotzooi he. Ben jij mal. :angry:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je valt in herhaling joh, ik heb ook wel eens een lijntje speed op.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
space scientist zei:
en perongeluk een heel klein beetje speed omdat ik dacht dacht dat het XTC was :grin:
Klik om te vergroten...
Als je het maar bij die ene keer laat dan, laat ik het niet merken dat je je ooit nog iinlaat met zulke rotzooi he. Ben jij mal. :angry:
Klik om te vergroten...


maak je maar geen zorgen hoor :grin:

speed lijkt mij helemaal niks, en net als heroine zal ik eht nooit doen.

geef mij maar gewoon een chill en lekker gevoel :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zat jij op dit moment niet aan de cocaine? Dat is natuurlijk veel beter dan speed he, speed is echt veel erger dan cocaine, man.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Zat jij op dit moment niet aan de cocaine? Dat is natuurlijk veel beter dan speed he, speed is echt veel erger dan cocaine, man.
Klik om te vergroten...


Vindt ik helemaal kloppe ja.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
JE kan eigenlijk alle drugs wel gewoon proberen, als je het maar uit je kop laat om speed of heroine te gebruiken. :sunglasses:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cocaine rulez :rock: Speed suckt.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jawel. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."