Bijna anderhalf jaar verder kan ik mijn lijstje aardig uitbreiden: Dikke gedrukte heb ik onder tussen ook onderzocht
(Vaak = meer dan 30x, Zeer vaak = meer dan 100x)
- ADB-Butinaca (vaak)
- A-PHP
- 1p-LSD (Één van mijn favorieten, vaak)
- 2C-B (vaak)
- 2f-DCK
- 3-FA
- 3-MeO-PCE
- 3-MeO-PCP
- 3-MMC (vaak)
- 4-MMC
- 4-AcO-DMT (vaak)
- 4-FMA (leuk!, nóg niet vaak)
- 4F-MPH
- 4-HO-MET (Één van mijn favorieten, vaak)
- 4-HO-MiPT
- 5-Bromo-DMT
- 5-MeO-DMT (Wauw!! Vaak)
- 5-MeO-DALT
- 5-MAPB
- 6-APB
- 25i-NBOMe
- Alcohol (vaak)
- AL-LAD
- Amfetamine (zeer vaak)
- Ayahuasca
- A-PiHP
- Baclofen
- BOH-PHP
- Bromazolam
- Clonazolam
- Cocaine (vaak)
- Codeine
- Dexamfetamine
- Diazepam
- DOC
- DPT (1x zeer lage dosis)
- DMT (vaak)
- DMXE/3dmxe
- Droomkruid
- Ethylhexedrone
- Etizolam
- Flualprazolam
- Fluetizolam
- Flunitrazolam
- GHB
- Hasj (zeer vaak)
- Kanna
- Ketamine (vaak)
- Kratom
- Lachgas (vaak)
- Lorazepan
- LSA, (Hawaian Baby Woodrose zaden)
- LSD-25
- MDMA kristallen (vaak)
- MDPHP
- Mescaline (kristallen) (1x zeer lage dosis)
- Meth
- Morfine (vloeibaar)
- MXiPr
- NEP
- Nordiazepam
- O-DSMT
- O-PCE ((Één van mijn favorieten, vaak))
- Oxazepam
- Oxycodon
- Paddo's (200x zeer vaak dus
![:grin:]()
)
- Poppers
- Truffels (vaak)
- Salvia divinorum 15x extract
- Temazepam
- THC olie
- Tramadol (vaak)
- Wiet (dagelijks)
- Wiet olie
- Quetiapine
Ondertussen ook zeker iets van 5 a 6 verschillende stofje liggen waar ik nog even gelegenheid voor moet vinden om te onderzoeken. Maar aangezien ik 90% van hierboven genoemde ook gewoon heb liggen pak je toch gauw naar wat bekend is
Zo onderhand toch weer een update waardig.Nu op
(Vaak = meer dan 30x, Zeer vaak = meer dan 100x)
- ADB-Butinaca (vaak
![:grimacing:]()
)
- A-PHP
- 1p-LSD (Één van mijn favorieten, bijna vaak)
- 2C-B (vaak ook wel één van mijn toppers, hmmm)
- 2f-DCK
- 3-FA
- 3-MeO-PCE
- 3-MeO-PCP
- 3-MMC (Bijna vaak, lekker wel)
- 4-MMC (valt tegen)
- 4-AcO-DMT (Bijna vaak, beste paddo analoog, hogere dosering meer DMT'erig)
- 4-FMA (leuk!, nóg niet vaak)
- 4F-MPH
- 4-HO-MET (Één van mijn favorieten, Zeer vaak)
- 4-HO-MiPT
- 5-Bromo-DMT (Hmmmm)
- 5-MeO-DMT (Wauw!! Vaak)
- 5-MeO-DALT (YumYum)
- 5-MAPB
- 6-APB (Lekkerrrrrrrrr duurt lekker lang)
- 25i-NBOMe (Lekker, maaaar niet teveel)
- Alcohol (Zeer vaak enkele heerlijke whisky)
- AL-LAD (leuk)
- Amfetamine (Zeeeeer vaak!)
- Ayahuasca ( Life Changing!! )
- A-PiHP (Pas op! Troep!!)
- Baclofen
- BOH-PHP
- Bromazolam (Zeer vaak
![:worried:]()
)
- Clonazolam
- Cocaine (vaak, blijft toch lekker)
- Codeine
- Dexamfetamine (tegenvaller)
- Diazepam (Mezelf !! Afblijven nou!!!)
- DOC
- DPT (1x zeer lage dosis)
- DMT (Zeer vaak,, Geen woorden voor )
- DMXE/3dmxe ( Interessant 2x keer gehad )
- Droomkruid (niet te langgg)
- Ethylhexedrone
- Etizolam (vaak
![:unamused:]()
)
- Flualprazolam (slapuuh!!)
- Fluetizolam
- Flunitrazolam
- GHB (Gggeil)
- Hasj (zeer vaak)
- Kanna
- Ketamine (vaak, alleen lekker voor combi)
- Kratom (lekker)
- Lachgas (Zeer zeer vaak)
- Lorazepan
- LSA, (Hawaian Baby Woodrose zaden)
- LSD-25
- MDMA kristallen (vaak, lekker natuurlijk)
- MDPHP
- Mescaline (kristallen) (1x zeer lage dosis, maar aankomend jaar eindelijk) een goede ervaring gepland staan)
- Meth (valt tegen)
- Morfine
- MXiPr ( Multiverse ondersteboven )
- NEP (goeie coke vervanger)
- Nordiazepam (vaak
![:worried:]()
)
- N-Ethylhexedrone
- O-DSMT (vaak, lekker)
- O-PCE (Één van mijn favorieten, steeds vaker, oppassen maar verder "1"!!!!!!!! ja gewoon 1 je weet wel, wij zijn allen één bewustzijn die zichzelf heeft gedualiseerd om "zichzelf" te kunnen ervaren. Jij en ik dus of jij de andere ik ? Mezelf ? )
- Oxazepam
- Oxycodon (Stiekem te lekker dus gelukkig niet vaak)
- Paddo's (200+ zeer vaak dus
![:grin:]()
, dus mening is wel over dit middel lijkt me dudielijk maar meer vanvroeger)
- Poppers
- Truffels (Heel vaak, lekkerrrrrrr)
- Salvia divinorum 15x extract (PsssHHwauwHH ofzo?!!)
- Temazepam
- THC olie
- Tramadol (vaak)
- Troparil
- Wiet (dagelijks)
- Wiet olie
- Quetiapine (KO slaap)
76 stuks
Maar als disclaimer. Ik raadt zeker niet veel zomaar aan. Want sommige zijn echt demominisch slecht.
En altijd vaak met de mindset "less is more"! Meer nemen kan altijd nog. Dus begin laag en informeer je eerst!