#1
Heb het toch wel redelijk zwaar gehad, heb kunnen afbouwen met prazepam en diazepam. En ben 2x hervallen in men oude gewoontes, tot ik enkel nog maar eens stuk of 6 bromazepams 12mg had.was je withdrawal heftig, ik ga nu 2 maanden benzo gebruiken.
Heb dit afgebouwd van 12mg dagelijks bromazepam naar 8-6-3.
Het zwaarste was de overgevoeligheid voor emoties, drukte, licht enzovoort. Slapen was ook een totale ramp, maar daar heeft trazadone, een volgens de arts niet verslavend slaapmiddel gelukkig toch bij geholpen.
2 maanden zou haalbaar moeten zijn, afhankelijk van je dagelijkse dosis zou ik toch aanraden niet gold turkey te stoppen met benzos, ik heb die zooi zwaar onderschat !