Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
749 weergaven
18-5-2026
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#1
GoldenGrow zei:
was je withdrawal heftig, ik ga nu 2 maanden benzo gebruiken.
Klik om te vergroten...
Heb het toch wel redelijk zwaar gehad, heb kunnen afbouwen met prazepam en diazepam. En ben 2x hervallen in men oude gewoontes, tot ik enkel nog maar eens stuk of 6 bromazepams 12mg had.
Heb dit afgebouwd van 12mg dagelijks bromazepam naar 8-6-3.
Het zwaarste was de overgevoeligheid voor emoties, drukte, licht enzovoort. Slapen was ook een totale ramp, maar daar heeft trazadone, een volgens de arts niet verslavend slaapmiddel gelukkig toch bij geholpen.
2 maanden zou haalbaar moeten zijn, afhankelijk van je dagelijkse dosis zou ik toch aanraden niet gold turkey te stoppen met benzos, ik heb die zooi zwaar onderschat !
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sammeke47 zei:
Heb het toch wel redelijk zwaar gehad, heb kunnen afbouwen met prazepam en diazepam. En ben 2x hervallen in men oude gewoontes, tot ik enkel nog maar eens stuk of 6 bromazepams 12mg had.
Heb dit afgebouwd van 12mg dagelijks bromazepam naar 8-6-3.
Het zwaarste was de overgevoeligheid voor emoties, drukte, licht enzovoort. Slapen was ook een totale ramp, maar daar heeft trazadone, een volgens de arts niet verslavend slaapmiddel gelukkig toch bij geholpen.
2 maanden zou haalbaar moeten zijn, afhankelijk van je dagelijkse dosis zou ik toch aanraden niet gold turkey te stoppen met benzos, ik heb die zooi zwaar onderschat !
Klik om te vergroten...
na dit lezen dennk ik dat ik het tocfh wat heb onderschat, maar ik slik 3 mg per dag denk ik ben ik van plan en af en toe wat dagen pauze soms misschien uitschieters naar 5mg, denk je dat dat oke is om geen hele erge withdrawals te krijgen?

gaat over etizolam trouwens
L
LotiaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Xtc pillen
Coke
Speed en wiet
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#4
GoldenGrow zei:
na dit lezen dennk ik dat ik het tocfh wat heb onderschat, maar ik slik 3 mg per dag denk ik ben ik van plan en af en toe wat dagen pauze soms misschien uitschieters naar 5mg, denk je dat dat oke is om geen hele erge withdrawals te krijgen?

gaat over etizolam trouwens
Klik om te vergroten...
Met etizolam heb ik zelf geen ervaring, maar het werkt als een benzo.
Wel heb ik me laten vertellen dat etizolam absoluut niet gecombineerd mag worden met traditionele benzos.
Ik hoop dat je withdrawals meevallen, maar ik zou in jouw plaats mitst je echt zou willen stoppen dit rustig afbouwen.
Ikzelf heb overigens in periodes gezeten waar ik dagelijks 5mg lorazepam of 3-4 mg xanax slikte, of 40-50 mg valium, ik ben hier helemaal niet trots op maar zat toen in een hele donkere periode waar ik gewoon elke dag mijn emoties en mijn lichaam volledig wou platleggen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Salvia is raar ja. Valt nergens mee te vergelijken en zit ergens tussen de psychedelica en dissociatieven in. Heel eigen karakter heeft het.

Ik durf solo alle psychedelica aan alsmede de ketamine k-hole, maar voor een salvia trip wil ik echt een tripsitter.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol
XTC
Cocaine
Speed
Pep
Mdma cristallen
Ketamine
4-FMP
Wiet
Hasj
Poppers
Miauw miauw
2CB
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik er dan naar kijk is het best een lijstje
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
stimulerend
Amfetamine
Methamfetamine
Cocaine
4-fmp
Kanna
Caffeine
Theobromine
Nicotine
Methylfenidaat
Ethylfenidaat
Herbal speed

Psychedelica
Mdma
2c-b
Truffels
Lsa
Doornappel(delerium)
Lsd
Mirtazapine

verdovend
Lorazepam
Temazepam
Alprazolam
Diazepam
Oxazepam
Zolpidem
Tramadol
Alcohol
Wiet
Wietkoekjes :P
Trazodone

Dissociatief
ketamine
Lachgas
Benzine
Ether
Lijm
Salvia
Butaan
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#9
LoveSexDreams zei:
Wiet
Alcohol
Truffels
Spacecake
Hasj
2C-B
Kanna
Lachgas
Kratom
Ketamine
LSD

To do:
Salvia
LSA
XTC
Paddo's
LSD analogen
Klik om te vergroten...

Salvia nu ook gedaan. Het klopt wat men erover zegt, echt super raar en verwarrend en niet echt aangenaam. Ik dacht dat de muziek tegen me praatte:flushed:
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat snap ik nu wel en gelukkig had ik die ook, de rest zou ik ook wel zonder aandurven maar salvia is zo verwarrend dat het wel fijn is
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Verwarrend omdat ik dacht wat gebeurt er, in wat voor wereld bevind ik me nu weer. Met truffels, 2C-B en LSD heb ik steeds het gevoel dat ik naar dezelfde "tripwereld" terugkeer maar bij salvia was dit niet diezelfde wereld maar anders. Mn gedachten waren ook overhoop maar niet op een manier zoals ik al eens eerder heb gehad. En omdat ik niet helemaal begreep wat de muziek precies van me wilde lol
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
LoveSexDreams zei:
Verwarrend omdat ik dacht wat gebeurt er, in wat voor wereld bevind ik me nu weer. Met truffels, 2C-B en LSD heb ik steeds het gevoel dat ik naar dezelfde "tripwereld" terugkeer maar bij salvia was dit niet diezelfde wereld maar anders. Mn gedachten waren ook overhoop maar niet op een manier zoals ik al eens eerder heb gehad. En omdat ik niet helemaal begreep wat de muziek precies van me wilde lol
Klik om te vergroten...
Klinkt vreemd idd!
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#13
-wiet/hasj
-alcohol
-speed
-mdma/xtc
-truffels
-2cb
-lsd
-lsa(morning glory)
-salvia

En sinds afgelopen nacht voor het eerst ketamine.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wiet/hasj
Ketamine
Salvia
Truffels
Paddo's
Mdma/xtc
Lsd
Dmt
2c-b
2c-e
Cocaïne
Speed
Benzo's
Tramadol
Fentanyl
Alcohol
Poppers
Cafeïne
Codeine
Ghb
Gbl
Methoxetamine
Ritalin
Lachgas
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alcohol
Cafeïne
Cannabis
Paddo's
LSD
Ketamine
Amfetamine
MDMA
MDAI
Lachgas
Opium
2C-B
2C-C
2C-D
2C-E
2C-P
2C-I
25I-NBOMe
Mescaline
DMT
Poppers
Escaline
DOM
DOC
DOB
DOT / ALEPH-1
6-APB
4-FA
Syrische wijnruit
2C-T-21
2C-T-7
Etizolam
Bromazepam
Clonazepam
Lorazepam
Kanna
4-HO-MET
Kratom
4-HO-MiPT
AL-LAD
MDA
6-MAPB
Methamfetamine
MXE
H
Helpende FriesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drugs:
:lightning:= Ooit gebruikt maar nu niet meer
:stars:= Ooit gebruikt en nu nog steeds
:sun:= Favoriete drugssoorten
:snowflake:= Wil ik ooit nog proberen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:lightning::
LSD - XTC - MDMA - Ketamine - Poppers - Coke - Base Coke - Lachgas
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

:stars::
Speed - Wiet - Tabak - Alcohol
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:sun::
Speed - Wiet
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:snowflake::
Truffels - GHB - Andere soorten Amfetamine
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
b
brean killerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Soms enkel cannabis voor mijn stress . enkel thuis savonds 2 joints . En op voorschrift dus via legale weg concerta 54mg voor mijn concentratie stoornis . Die concerta helpt zeer goed voor mijn werk . Ik heb een te hoge functie . Ik ben namelijk
Engeneering industruele elektriciteit machiene bouw . spuitgietmachines stork brinks
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMAZING zei:
MDMA/XTC, pep, coke, xanax, etizolam, flualprazolam, flunitrazolam, 6-apb, 2FDCK, ketamine, 2cb, 3mmc.
Klik om te vergroten...
Wat vond je beter XTC of 6-apb?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Baap zei:
Wat vond je beter XTC of 6-apb?
Klik om te vergroten...
Ik vind het niet echt vergelijkbaar.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Baap zei:
Wat vond je beter XTC of 6-apb?
Klik om te vergroten...
van 6-apb vind ik niet fijn dat m'n interne thermostaat het ontregeld raakt.
een beetje een koortsig/ grieperig gevoel.
dan weer koud, dan weer warm.
't duurt ook langer..( postitief/ negatief? ) lastiger in slaap vallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...155156157158159...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."