Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Onderwerp spreekt voor zich."
"CuriousExplorer zei: Gezien je de benaming "champagne" kent vermoed ik dat je op Darkweb zit. Meestal staat erbij waarom. Klik om te vergroten... Ik zit niet op het darkweb, ken de benaming alleen van vrienden en was benieuwd wat het verschil was. M'n vrienden weten het verschil ook niet."
"Kauwgom helpt bij mij altijd. Zonder kauwgom sta ik altijd al één of andere mongool te kaakschaatsen."
"Ganggang💯 zei: Of wellicht een paar trekjes van een joint. Word ik altijd rustig van. Klik om te vergroten... Dit helpt bij mij ook altijd. Ik heb tot nu toe nog nooit XTC gebruikt zonder een jointje erbij te hebben."
"Hallo allemaal ik ben nieuw op het forum. Ik heb al wel af en toe wat gelezen, maar heb vandaag besloten ook een account te maken. Dit is mijn eerste trip report en het gaat over een trip van ongeveer een halfjaar geleden. Dus ik weet niet alles meer perfect, maar dit was voor mij een hele bijzondere trip dus ik wilde het toch graag delen. Het begon allemaal toen een vriend van mij een dag alleen thuis zou zijn. Het was een goed moment om ons even lekker de ballen te trippen, wat zeker gelukt is. We hadden van te voren 60g Hollandse Hoop bestelt van de truffelstunter. Dit gingen we met z'n 4en eten. Toen de dag eenmaal was aangekomen was ik erg enthousiast. Dit zou me 3e truffel trip worden. Toen het ongeveer 16:00uur was waren nog maar met z'n 4en alleen in het huis van m'n vriend. We waren er allemaal klaar voor dus we begonnen te eten. Bij ons duurt dit altijd even, want we vinden het allemaal vies en we kauwen altijd heel erg goed door. Na 5min eten belde een andere vriend dat die ook kwam. Laten hem Jan noemen. Jan wilde ook wel mee trippen want hij was er de vorige keer ook al bij, maar had toen niks gegeten, omdat we niet genoeg hadden. Voordat Jan belde waren we allemaal van plan 15g te eten. Nu hebben 2 van m'n vrienden allebei 5g overgelaten zodat Jan ook 10g kon eten. Rond 16:35 gingen we naar de supermarkt om wat eten te halen enzo. We hadden de overgebleven truffels in een zakje mee. Zodat Jan ze z.s.m. kon eten want hij liep achter. We hadden namelijk met Jan bij de supermarkt afgesproken. Rond 16:45 stonden we ongeveer 5min in de supermarkt en ik en een andere vriend begonnen het te voelen. De vorige keren voelde ik het pas na ongeveer een uur en een kwartier. Ik was in de supermarkt al erg lacherig en zei tegen me vrienden dat we echt terug moesten. Zij waren het wel met me eens. Dus we gingen weg. Toen ik bij de kassa stond zat er een meisje achter de kassa die we allemaal kende. Ik was als eerst aan de beurt en ik moest tijdens het betalen echt heel erg me lach in houden, dit lukte niet. Toen ik m'n wisselgeld kreeg. Nam ik maar de helft aan en zei ik "ho" met een grijns op m'n gezicht. Ik pakte ongeveer 5 seconden later pas de andere helft aan. Toen we buiten waren wilde Jan het niet buiten eten en gingen we eerst weer terug. Het was ongeveer 17:00 toen we weer terug waren. Jan zei van te voren dat hij niet wist wat hij er van moest verwachten. Wij probeerde het uit te leggen, maar dat vonden we erg lastig. Hij vond het heel raar dat we het niet konden uitleggen. We zeiden dat hij vanzelf wel zou merken waarom. Een kwartier nadat hij zijn deel op had gingen we naar de tuin om een joint te roken. Het was een pure joint. Hij was erg dik en lang. Er zat net wat minder dan 2g in. We hebben hem met z'n 5en gedeeld. Toen we buiten zaten begonnen we allemaal, behalve Jan want die liep achter, al flink wat visuele effecten te zien. Bosjes bewogen en muren kwamen op ons af. Toen de joint op was gingen we weer naar binnen en heb ik binnen gewoon even een lekker halfuurtje getript. Na een tijdje had ik zin om Rick and Morty te kijken en begon ik hier een beetje raar over te doen. Ik weet dit zelf niet meer, maar m'n vrienden zeiden dat ik erg raar deed. Jan is niet een fan van Rick and Morty en toen hij een keer stoned was ging hij al slecht op de serie. Een tijdje later zei Jan dat z'n hart heel snel ging. We voelde allemaal even en het ging inderdaad wel snel dus we probeerde hem wat te kalmeren. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit wel wat beter had kunnen proberen. Maar het was voor ons allemaal nog heel nieuw en ik was zelf al echt op m'n hoogtepunt. Een andere vriend was ook heel hard aan het trippen en die zat gewoon normaal op een stoel. En ineens maakte hij zijn hele lichaam recht. Alsof hij dacht dat hij een plank was. Dit was echt heel raar maar ook heel grappig. Deze positie hield hij 5-10 seconden vast. Met ook de hele tijd dezelfde uitdrukking op z'n gezicht. Heel grappig. Jan was zelf nog wel kalm, maar zijn hart ging nog wel redelijk snel. Hij zei er daarna eventjes niks over en ik was echt de realiteit compleet kwijt. Ik dacht dat ik in een 2 dimensionale wereld was. Ik was alles en iedereen kwijt. En toen zei Jan: "Ik denk dat we misschien een ambulance moeten bellen." Ik werd ineens een soort van wakker en was weer bij de realiteit. Hij dacht echt dat hij dood ging. Toen begonnen we allemaal zo goed mogelijk na te denken. Om zo snel mogelijk te beslissen wat we gingen doen. We besloten i.p.v een ambulance eerst zijn vader te bellen. Toen hebben we hem verteld dat we truffels hebben gegeten en ook wat hebben geblowd. Na 10min met z'n vader praten begon het ineens een stuk beter te gaan. Maar het ging nog niet helemaal goed. Hij was nog steeds in een bad trip. Het ging het beste met hem wanneer hij met een bepaalde vriend aan het praten was. Laten we hem Henk noemen. Na een tijdje gingen Jan en Henk met z'n 2en naar boven en bleven ik en de andere beneden. Na een tijdje kwam de broer van de huiseigenaar thuis. Hij was op dat moment 18 en wij waren allemaal 16. Dus we stuurde hem naar boven. Dit hielp ook enorm. Ondertussen was ik echt heel hard aan het trippen over de dood. Niet op een slechte manier, maar het idee van de dood verbijsterde mij echt. Op dat moment was mijn opa net 2-3 weken dus daar moest ik ook wat aan denken. Ik was daar niet echt verdrietig over, want ik zag hem toch nooit en hij was nooit aardig. Hij heeft vroeger ook hele vervelende dingen gedaan. Maar omdat ik daar dus aan moest denken kreeg ik een visioen van hem. Hij stond ineens voor me met een helemaal zwarte achtergrond. Hij stond vlak voor en had een pak aan. Hij zei: "Dus, de dood?" En verder weet ik het niet meer. Het was wel een heel raar gesprek. Een halfuurtje later gingen we een film kijken. We waren een tijdje aan het zoeken, uiteindelijk besloten we de documentaire "Look mom I can fly" van Travis Scott te kijken. Aan het begin van de documentaire is een een trippy beeld van een achtbaan. Het was gewoon een camera op de voorkant van de achtbaan. (Geen echte achtbaan) Dit beeld nam mij echt mee in de achtbaan en het was alsof ik echt in de achtbaan zat. Ik zat echt minutenlang in de achtbaan. Maar ik heb na afloop gecheckt en het bleek maar ongeveer 30 seconden te duren. Hierna hebben we gewoon de documentaire verder gekeken en was ik nog een beetje aan het trippen. Na afloop van de documentaire was de trip wel afgelopen en ging met Jan alles goed. Hij zei dat hij nu wel begreep waarom we het niet goed konden uitleggen. Dit was het verhaal van de raarste trip die ik heb meegemaakt. Het heeft gelukkig een happy ending. Als we er met meer ervaring in waren gegaan, weet ik zeker dat we veel beter hadden kunnen handelen. Truffels in combinatie met wiet is de meest bijzondere ervaring die ik tot nu toe heb ervaren. Het was een diep psychedelische ervaring. Ik heb ook het idee dat sinds ik truffels gebruik mezelf wat beter ken en een net wat andere kijk op de wereld heb. Daarom ben ik ook heel enthousiast om ander psychedelische drugs uit te proberen en te experimenteren. (Met beleid natuurlijk) GeenNaam"
"Cafeïne Nicotine Alcohol Lachgas Wiet Hasj Edibles Truffels Xtc Ritalin (snuiven en slikken)"
"Ik vind het zelf altijd heel fijn om gewoon op de bank te gaan liggen en dan lekker een trippy film/serie op te zetten. (Bijv. Rick and Morty) Dit heb ik nu al best vaak met m'n vrienden gedaan en het beviel me iedere keer heel goed."
"Fyrckant zei: Leuk report! De volgende keer heb je al vast een stukje ervaring! En je bent pas 16, nog tijd zat om het te perfectioneren. Alleen vraag ik me af of dit voor Jan niet de laatste keer was 😊 Klik om te vergroten... Het was voor Jan zeker de eerste en de laatste psychedelische ervaring. En het was inderdaad handig om deze ervaring te hebben. Want heb hiermee met andere trips hierna zeker bad trips van vrienden kunnen voorkomen."
"GoldenGrow zei: Had jan ook geblowd? Verder, leuk report om te lezen. Alleen zou ik de volgende keer vantevoren naar de supermarkt gaan zodat je op een fijne plek bent waneer de truffels gaan werken! Klik om te vergroten... Jan had inderdaad ook geblowd. En het was ook een beter idee geweest om van te voren naar de supermarkt te gaan. Maar we dachten allemaal dat we nog genoeg tijd hadden voordat het zou werken."
"Wow Na dit verhaal lijkt het me ook wel wat."