Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
778 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt me een prima lijst. :)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Weer goed zo?
Klik om te vergroten...

Ah gelukkig! Je leeft nog :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
AH-7921
+Brotizolam (Lendormin)
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

MusicIsLife zei:
Alles goed Fool? Je hebt al zeker 9 dagen niks gepost hier.... Maak me een beetje zorgen :tongueout:
Klik om te vergroten...
Weer goed zo? :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
AH-7921
Brotizolam (Lendormin)
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
+2C-D

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

MusicIsLife zei:
Fool zei:
Weer goed zo?
Klik om te vergroten...

Ah gelukkig! Je leeft nog :)
Klik om te vergroten...
Jazeker! :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne
+Amfetamine

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
AH-7921
Brotizolam (Lendormin)
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
2C-D

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

Om de trend maar door te zetten. :grin:
A
AllstylesLid
01-01-2024, 00:00
#6
1: Wiet/hasj
2: speed
3: coke
4: xtc
5: Mdma kristalle
6:GHB
7: alchohol
8: diverse aptoheek middelen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vond het al opmerkelijk dat pep nog ontbrak op je uitgebreide lijstje fool. Enjoy!
Ik zit nu te chillen op flubromazepam, duurt wel lang tot het piekt helaas...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onee, ik sliep als een zonnetje binnen een minuut of twee dat ik in bed lag. Ik moest er alleen vroeg weer uit. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Slaap er beter op, nadeel is dat afhankelijkheid erg snel optreed bij seconal ivm pentobarbitol.

Heb dat (afhankelijkheid/verslavingsrisico) bij pentobarbitol veel minder. Dat kan/kon ik 1-2 weken gebruiken dagelijks en daarna stoppen zonder veel moeite.

Met Seconal wil ik dat niet proberen, voor mijn gevoel stuk moeilijker om vanaf te komen.

Pentobarbitol heeft daarom mijn voorkeur :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe was MDA? :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
Klik om te vergroten...
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbiraturen, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tekzor668 zei:
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
Klik om te vergroten...

Je maakt me nu toch wel heeeeeel erg nieuwsgierig... Hoop dat ik dat toch nog eens een keer langs zie komen :rolleyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tijdloos zei:
Fool zei:
Ah oke duidelijk, en welk van beiden is recreatief het leukst, of heb je daar nog geen goed beeld op?
Klik om te vergroten...
Nembutal/ Pentobarbitol , niet mee rommelen zelf is oude stempel. Een ld50 heb je niet als je 10x teveel benzo's neemt. Wel bij barbituraten, dan kans te ontwaken op IC kijk uit en ga niet over de 500mg heen! 50 tot 150mg zou al voldoende zijn indien er geen (cross) tolerantie is.

:)
Klik om te vergroten...
Haha ja, Barbs is oppassen geblazen, was voornamelijk benieuwd. :)

Tekzor668 zei:
Fool zei:
Hoe was MDA? :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: te gek voor woorden maar dat kan ook aan de 120mg MDMA kristallen gelegen hadden die ik ervoor op had.
Meer waus en spacy, op het einde van de piek ging alles aan het springen in de ruimte met kleur auras en beeldveranderingen, heel heftig.Wat een oogtrillingen, weinig voorgehad, sindsdien niet meer voorbij zien komen dat goddelijke spul.
Klik om te vergroten...
Klinkt vet! Inderdaad onverkrijgbaar als fuck, maarja. :P
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.

Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring :openmouth: :smoke:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
dubbel0seven zei:
MDA is best lastig verkrijgbaar. Wanneer je het tegenkomt beter gelijk een voorraadje inslaan.

Het is best wel heftig spul. Ik heb een tijdje terug eens 350mg gedropt. Vrij heftige ervaring :openmouth: :smoke:
Klik om te vergroten...
Mocht ik het ooit nog eens tegenkomen sla ik er zeker wat van in ja.

350 mg is ook behoorlijk veel toch? Als ik me niet vergis ontlopen de doseringen die van mdma niet heel veel.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb het zelf verder nooit meer zien voorbij komen behalve die ene keer zo'n 150mg. Zou er idd voorraadje van opslaan als ik het nog es tegenkom
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
MDA schijnt ietswat minder potent dan MDMA te zijn, maar vooral om de echt 'bijzondere' visuele effecten op te wekken moet je wat hoger doseren. Is wel een feestje in je hoofd, dan. :P
Klik om te vergroten...

Ik vond bij 150mg dat die visuele aspecten al aardige in de buurt kwamen maar zoals ik zei, de 120mg mdma zal er ook wel wat aan gedaan hebben, die 2 in combinatie in een bijna gelijke hoeveelheid, dat geeft vonken af tot in de visuals :openmouth: :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...142143144145146...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."