Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
781 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
MusicIsLife zei:
Alles goed Fool? Je hebt al zeker 9 dagen niks gepost hier.... Maak me een beetje zorgen :tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha sorry, heb alleen nog maar 2C-D en DPT liggen die ik niet ken, ik wacht op een goed moment. :P

Maar ja, gaat wel prima, beetje druk soms. xD
d
drugsgekLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stimulerend:
-Cocaine
-Xtc ( mislukt had te weinig genomen )

Verdovend:
-Heroine
-Tramadol
-Alcohol
-Wiet/Hasj
-Etizolam

Dissociatief:
-Mxe
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahahahaha nee okee dan. Gelukkig dat alles goed is :P
Drukte klinkt wel bekend moet ik zeggen.... :(
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Je weet niet of je paddo's gehad hebt? xD
Klik om te vergroten...
Paddo's staat onder to do, dus volgens mij twijfelt hij/zij om paddo's te doen. Mijn devies bij psychedelica is bij twijfel niet doen, maar aan de andere kant zijn paddo's veel leuker als truffels dus waarom niet
P
PsylockeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zie onder haha
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je weet niet of je paddo's gehad hebt? xD
b
blowkonijnXXLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van begin tot nu

Tabak
Wiet
Alcohol
Cocaïne
Xtc
Keta
Speed
Truffels
2cb
GHB
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijkt me een prima lijst. :)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Weer goed zo?
Klik om te vergroten...

Ah gelukkig! Je leeft nog :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
AH-7921
+Brotizolam (Lendormin)
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

MusicIsLife zei:
Alles goed Fool? Je hebt al zeker 9 dagen niks gepost hier.... Maak me een beetje zorgen :tongueout:
Klik om te vergroten...
Weer goed zo? :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
AH-7921
Brotizolam (Lendormin)
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
+2C-D

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

MusicIsLife zei:
Fool zei:
Weer goed zo?
Klik om te vergroten...

Ah gelukkig! Je leeft nog :)
Klik om te vergroten...
Jazeker! :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
Cocaïne
+Amfetamine

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
AH-7921
Brotizolam (Lendormin)
Diclazepam
Etizolam
Flubromazepam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA
6-APB

Psychedelica
Truffels
5-MeO-DALT
5-MeO-MiPT
2C-C
2C-D

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
Diphenidine
Methoxphenidine
Methoxetamine
3-MeO-PCP

Om de trend maar door te zetten. :grin:
A
AllstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
1: Wiet/hasj
2: speed
3: coke
4: xtc
5: Mdma kristalle
6:GHB
7: alchohol
8: diverse aptoheek middelen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vond het al opmerkelijk dat pep nog ontbrak op je uitgebreide lijstje fool. Enjoy!
Ik zit nu te chillen op flubromazepam, duurt wel lang tot het piekt helaas...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Onee, ik sliep als een zonnetje binnen een minuut of twee dat ik in bed lag. Ik moest er alleen vroeg weer uit. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hehe, tja, was dr nog nooit van gekomen. Genieten is gisteravond zeker wel gelukt, maar met slechts drie uurtjes slapen voordat mijn wekker weer ging geniet ik er nu wat minder van. :P

En geniet van die flubro, dat is goed spul! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tja pep en slapen blijft lastig, maar dat moet je er af en toe voor over hebben. Succes met uitbrakken! Ik ga weer lekker chillen aan de flubro!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beter, denk dat die mxe wel gescheeld heeft. Ik heb na pep altijd minstens 10uur nodig om te slapen en dan kan ik drinken of blowen erbij als een gek, maakt allemaal geen zak uit
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh dat valt mee, lang genoeg gewacht of gesmokkeld met een benzotje?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo'n 5 uurtjes na inname, klein beetje mxe en een paar glazen alcohol maakte mij wel iets rustiger. Geen benzotje nodig gehad. Was ook geen strak plan geweest aangezien ik 3 uur later mijn bed weer uit moest, dan was ik benzovaag geweest. Maar over het algemeen ben ik ook wel een makkelijke slaper. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...140141142143144...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."