#1
Haha sorry, heb alleen nog maar 2C-D en DPT liggen die ik niet ken, ik wacht op een goed moment. :PMusicIsLife zei:Alles goed Fool? Je hebt al zeker 9 dagen niks gepost hier.... Maak me een beetje zorgen![]()
Maar ja, gaat wel prima, beetje druk soms. xD