Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
818 weergaven
18-5-2026
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#1
veel mensen gebruiken best zware drugs :smoke: maar mescaline en adrenochroom zie je nie veel
mij lijstje:
wiet/hasj
xtc
speed
poppers
paddo's
alcahol
BIER! (want dat hoort tog op een speciaal plekje vind ik) :hearteyes:
ritalin
diclofenac
tramadol
dipiperon
lijm
en miss nog wel meer :wink: maar vind het zelf niet zo'n spectaculaire opsomming.

ik wil graag ooit gaan doen:
lsd
dmt
heel mischien mescaline
coke
salvia
truffels
spacecake
hasjolie
naja nog wel een paar
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou.. het is ondertussen wel een hoop gegroeid..

Alcohol
Nicotine :smilingimp:
Wiet/Hasj
Paddo's :hearteyes:
2c-b :hearteyes:
2c-i
XTC/MDMA :hearteyes: :hearteyes:
Speed :hearteyes:
Cocaïne :smilingimp:
GHB (viel een beetje tegen, volgende keer beter)
LSD
Ketamine :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Een hele sloot verscheidene medicijnen.

Op m'n to do lijstje staat niet zo veel meer:

Mescaline
Een paar andere RCs.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet zo veel eigenlijk;

3 trekjes ammoniak.. :rolleyes: (Don't ask me why..)
Hash.
Weed.
Speed.
XTC.
Coke.
Nicotine niet te vergeten, al 9 jaar.
Medicatie: Efexor 150mg, Abilfy 10mg, Roche 6mg, en nog iets van 2mg. :rolleyes:
Slaappillen, weet niet hoeveel mg, maar ik heb er eens 15.5 genomen om te 'flashen'. :rolleyes:
Ik had evengoed in coma kunnen raken I know..
*Alcohol. :wink:

De beste drugs is en zal altijd XTC blijven (voor mij), hoewel ik er al zo'n 4 jaar mee ben gestopt.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat ik nog wil doen: Mescaline, LSD en MDMA kristallen.
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hash (weed)
LSD
Speed
Cocaïne
Alcohol (afschuwelijk veel)
Heroïne ( 1 keer en nooit weer)
Nicotine (afschuwelijk veel)
Rohypnol
Valium
Paddestoelen
xtc.
Kan zijn dat ik er een vergeten ben. Ik hoop 't niet eigenlijk.
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh nicotine telt ook mee :openmouth:
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mdma, (geen reactie)
xtc, (dit is het voor mij toch wel helemaal)
Cocaïne, (Pfff,..niets voor mij! 1x maar nooit meer!)
Poppers, (ja was wel leuk voor een keer)
Hasj, (Lekker als je wappie bent, 1 of 2 haaltjes, meer niet!)
Ghb, (Jesss,..helemaal leuk!)
Nicotine, (tjsa, kan nu eenmaal niet zoner Nico en Tine)
:smoke:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
BIER HEEL LANG GELEDEN
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke hier is mijn gedaan lijstje :)
Alcohol |
Nicotine |
caffeine |
Wiet |
Hash | <----- Het standaard begin.
Salvia
Paddo's
LSD
DXM
Amfetamine
Dextro-amfetamine
XTC
MDMA kristallen
Ketamine
Cocaine
Crack
Dormicum (15mg)
Lorametazepam (2mg)
Ritalin (5mg) <-- dis echt voor brugklassers, dingen helpen geen fuck.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
UPDATE :beer:

nicotine
caffeine
alcohol
hasj (cake)
wiet (blow en cake)
paddo's
coke
xtc :hearteyes:
poppers
explosion
lachgas
ephedra
speed :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weet er zelf ook niet het fijne van. Iemand begon er plotseling over.
Tis volgens mij iets van Ice. Of verwant daaraan.

Euforisch en Oppeppend
c
crazyrayLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol (duh!)

Wiet

Paddo`s

Poppers

Niet extreem :flushed: , maar dat hoeft voor mij ook niet
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Qocaïne zei:
Weet er zelf ook niet het fijne van. Iemand begon er plotseling over.
Tis volgens mij iets van Ice. Of verwant daaraan.

Euforisch en Oppeppend
Klik om te vergroten...

ice is toch het zelfde als crystal meth???
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb gister voor het eerst 2cb genomen, echter wel een lage dosis ( ongeveer 10-12 mg ).

Leek veel op xtc alleen de roes voelde iets meer alcohol achtig ( ik kon niet goed focussen ). Muziek was ook erg vet! Moest niet hallucineren, maar dat kwam volgens mij door de lage dosis.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fishhead07 zei:
Qocaïne zei:
Fishhead07 zei:
Qocaïne zei:
Noooit van mijn leven gedacht dat dit lijstje zo groot zou worden :flushed:

Vind het wel super om met alles geëxperimenteerd te hebben :)


Binnenkort 2c-b

En hopenlijk DOB & 4-Methylaminorex

^.^
Klik om te vergroten...

Hey man,,

Wat is 4-Methylaminorex precies ??? crystal meth??
Klik om te vergroten...

4-Methylaminorex :wave:
Klik om te vergroten...

ja wat is dat :P ik heb er nog nooit van gehoord :flushed:

:)
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=57 ... ylaminorex
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#16
^_^ zei:
Fishhead07 zei:
Qocaïne zei:
Fishhead07 zei:
Qocaïne zei:
Noooit van mijn leven gedacht dat dit lijstje zo groot zou worden :flushed:

Vind het wel super om met alles geëxperimenteerd te hebben :)


Binnenkort 2c-b

En hopenlijk DOB & 4-Methylaminorex

^.^
Klik om te vergroten...

Hey man,,

Wat is 4-Methylaminorex precies ??? crystal meth??
Klik om te vergroten...

4-Methylaminorex :wave:
Klik om te vergroten...

ja wat is dat :P ik heb er nog nooit van gehoord :flushed:

:)
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=57 ... ylaminorex
Klik om te vergroten...

Thanks ff checken :wink:
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet Nicotine en Alcohol

Wat ik wel wil doen is Paddo's en Lachgas
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een kleine update van mijn lijstje:

Alcohol
Sigaretten
Wiet
Hasj
Waterpijp
Paddo's
DXM
MDMA
Poppers
Cocaïne.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
wiet
Hasj
alchohol
speed
coke
lsd
lsa
xtc
mdma
oxycontin
Mexicaanse paddo's
columbiaanse paddo's
equadoriaanse paddo's
golden teachers
Hawaiaanse paddo's
Truffels
Thaise paddo's
DXM
Valerium
Valium
Ghb
GBl
2-CB
kratom
Ketamine

Redelijk compleet lijstje opzich :) heb de meeste dingen wel gedaan die ik nog wilde doen. Dingen die ik graag nog wil doen zijn de dingen in DMT vorm (Ayahuasca, San Pedro en Peyote) en dan heb ik wel genoeg gehad denk ik zo :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Psycho_Chrono zei:
wiet
Hasj
alchohol
speed
coke
lsd
lsa
xtc
mdma
oxycontin
Mexicaanse paddo's
columbiaanse paddo's
equadoriaanse paddo's
golden teachers
Hawaiaanse paddo's
Truffels
Thaise paddo's
DXM
Valerium
Valium
Ghb
GBl
2-CB
kratom
Ketamine

Redelijk compleet lijstje opzich :) heb de meeste dingen wel gedaan die ik nog wilde doen. Dingen die ik graag nog wil doen zijn de dingen in DMT vorm (Ayahuasca, San Pedro en Peyote) en dan heb ik wel genoeg gehad denk ik zo :)
Klik om te vergroten...

Dat is een aardige lijst :P

geen interesse in salvia ??? en je hebt toch ook DOB gebruikt ??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...121122123124125...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."