Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb er zin in. Lijkt me chill"
"Lekkere jonko erbij.."
"Het doet op zich niet zoveel met me leven maar het is gewoon veelste duur! Ik geef meer geld uit aan wiet dan dat ik verdien, ik woon al op mezelf maar eet bijna nooit omdat ik me geld liever aan wiet uitgeef.. Het kost me ongeveer 140 euro per week valt opzich wel mee maar ik verdien niet zoveel dusja dat is het enige kutte eraan verder is het gewoon veel te chill om te stoppen"
"Haha .. grappig dit. 140 euro vind ik echt KK veel :P en als je het veel te chill vind om te stoppen waarom doe je het dan niet? haha geniaal dit. Klik om te vergroten... Ja oke best veel maarja ik chill ook veel ben vaak vrij dusja.. En dat laatste begrijp ik niet helemaal Ik vind blowen veel te chill om ermee te stoppen snap je? Ik zou voorlopig nog echt niet stoppen"
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? Wiet, Hasj, Ketamine, Pillen, GHB, Coke, mdma poeder en pep dat was het, wil alleen paddo's nog doen."
"Als er te veel mensen zijn, TL licht, mensen die zeiken dat je te veel blowt, te actieve mensen"