Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
816 weergaven
18-5-2026
l
lenteLid
01-01-2024, 00:00
#1
wiet/hasj
alcohol
tabac
poppers
coke
speed
xtc
mdma poeder
paddo's
ephedra
ghb
keta
vroeger al die pillen en poeders uit de smartshop, die meestal niet werken :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
wiet - niet boeiend maar helpt om te slapen na t roken
hash - 1 x beetje zelfde als wiet maar minder
speed - 1 x niet echt mijn ding
coke - snuiven is zonde welk ok verder
crack/base - te lekker gewoon maar verdomt moeilijk afteblijven
heroine - lekker in combi met crack maar net iets te ver vind ik
m
melvin053Lid
01-01-2024, 00:00
#3
xtc speed ketamine paddos truffles wiet hasj alcohol 4fmp
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcohol - de enige drugs waar ik de controle over mezelf verlies
Weed - Vroeger alle dagen, nu kan ik op tijd en stond al eens genieten van een jointje
XTC - Vroeger in het uitgaan, al meer dan 4 jaar geleden, geen behoefte meer aan
Speed - Zeer sporadisch, max 1x/jaar, op het moment zelf zo lekker, maar de dag nadien echt balen
Truffels - éénmalig gebruikt onder erg slechte omstandigheden, komt zeker nog eens aan de beurt
Heroïne - een maandje of twee dagelijks, gelukkig niet blijven hangen
Coke - Om de twee maanden ofzo, koop ik toch nog eens en grammetje of twee om lekker te genieten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Wordt lastig nu ze verboden zijn. Goed zoeken :P
Zie trouwens dat veel mensen mdma en xtc in het lijstje hebben staan. Voor die mensen, das gewoon hetzelfde :P
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#6
@ sosa, Dat is een pittige, hero, goed dat je ermee weggekomen bent! Same here als het gaat over alcohol...

@speeseend:
Verder respect dat je nog kan typen (een gezinsleven e.d. hebt) na zo'n waslijst aan middelen tot je te hebben genomen.
Klik om te vergroten...
Jammer dat je je minder verdiept hebt in de echte werking van middelen en propaganda wel accepteert. Gebruik met mate= ik weet zeker dat ik er heeeel oud en heeel gezond mee ga worden. Er is maar een beperkt aantal middelen dat daadwerkelijke schade toebrengt bij gebruik met zelfbeheersing. Alcohol en nicotine zijn de belangrijksten.....
Overigens, jouw mening is niet uitzonderlijk dus helemaal goed, ik heb alleen af en toe zin om er tegenin te gaan.

E Krol
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#7
erwin krol zei:
@ sosa, Dat is een pittige, hero, goed dat je ermee weggekomen bent! Same here als het gaat over alcohol...
Klik om te vergroten...
Ik heb in die korte periode dingen gezien en mee gemaakt die me vlug hebben doen beseffen dat heroïne en de bijhorende scène niks voor mij was.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lake zei:
alcohol
nicotine
hasj
wiet
poppers
xtc
mdma poeder
speed
gbl
Klik om te vergroten...

paddo's
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#9
@ Sosa:
nou ja vlug; twee maanden.... het klonk zo terloops in een zinnetje opgemerkt, als of je er zo luchtig over kan zijn. Er zit vaak een verhaal aan vast. Misschien wil je dat nog een keer vertellen in een andere topic? Ter lering ende vermaek?
In elk geval goed dat het je je ogen geopend heeft. Voor sommige, meer masochistisch aangelegde, mensen is die zelfkant van de maatschappij juist aantrekkelijk. Wel als toeschouwer misschien, maar als participant is het er koud.
Kutweer :wink:
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#10
erwin krol zei:
@ Sosa:
nou ja vlug; twee maanden.... het klonk zo terloops in een zinnetje opgemerkt, als of je er zo luchtig over kan zijn. Er zit vaak een verhaal aan vast. Misschien wil je dat nog een keer vertellen in een andere topic? Ter lering ende vermaek?
In elk geval goed dat het je je ogen geopend heeft. Voor sommige, meer masochistisch aangelegde, mensen is die zelfkant van de maatschappij juist aantrekkelijk. Wel als toeschouwer misschien, maar als participant is het er koud.
Kutweer :wink:
Klik om te vergroten...
Het was zeker niet de bedoeling om er luchtig over te gaan, eerder om het kort samen te vatten. Ik had al heel veel verschillende middelen gebruikt toen ik kennis maakte met heroïne. Het werd me aangeboden en de drang om het onbekende te leren kennen was véél groter dan het verstand om neen te zeggen. Voor ik het wist zat ik dagelijks met m'n rolletje alu-folie en m'n buisje bezig. Ik bleef veel bij m'n "vrienden" slapen en het was werkelijk van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Ik wil er gerust wel eens dieper op in gaan hoor, maar weet niet goed in welke topic.
Nou, dat weer valt hier goed mee, hoor. :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doodkapje zei:
actifed (hoestsiroop), acedicone (hoestremmer), paracetamol, codeïne, troc, tetrazepam, alprozolam, zolpiderm, stillnoct, nustasium (diphenhydramin), doctrazodone, midazolam, alcohol, wiet, hasj, hasjolie, paddos, coke, xtc, mdma kristallen, and last but not least : SPEED
Klik om te vergroten...

lsd en ketamine
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb een nieuwe toe te voegen aan m'n lijstje en dat zijn paddo's :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
The usual. Mdma in al zijn vormen en kleuren, amfetamine, dexedrine, methamfetamine, thc, alcohol, peddeaux, lsd, cocaïne, keta. En nu ben ik de helft vergeten als gevolg :stoned:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klasse.
k
kamilio666Lid
01-01-2024, 00:00
#15
wiet, hasj, salvia, hawaii paddo's, nicotine, alochol, cafeine, codeine (hoestdrank, ja met codeine ja) en poppy tea
*
*DE BARON*Lid
01-01-2024, 00:00
#16
alcohol
tabak
wiet
hasj
pillen
speed
paddo's
coke
poppers (voor de lol)
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#17
nicotine
alcohol
hasj
wiet
speed
xtc
coke
poppers
ghb
mdma
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo iederen hier heeft veel gebruikt dan ben ik dus een newebie op gebruikers niveau :P :grin:

nicotine (daar begon ik mee en kom er nooit meer van af)
alcohol (zo nu en dan een wijntje)
wiet (1 x geen zak aan)
xtc (niet mjn ding)
cocaine (meestal wel elk weekend en soms ook door de weeks :flushed: )
Basecoke (meestal ook elk weekend en enkele keer doordeweeks )

verder nog nks eigenlijk
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
alcohol
wiet/hasj/spacecake
pillen
sos
speed
lijm snuiven
paddos
mdma
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm weet niet of mijn vorige lijstje up to date is... zal vast wel, maargoed.

Alcohol (niet mn ding)
Tabak (grootste fout so far)
Wiet en Hasj (geestelijk helaas fucking verslavend voor me..)
XTC (tsjah.. te vet, voor zo nu en dan)
Coke (te lekker... ontzettend mee oppassen dus, is al bijna redelijk de verkeerde kant op gegaan)
En dan nog wat dingetjes die ik voor de grap wel eens heb gedaan zoals:
lachgas, salvia en LSA.

To do:
LSD (paddo's wellicht eerst nog even.. but not so sure about that)
Heroine (ooit, als ik oud ben en niets meer heb om voor te leven, altijd leuke vraag wanneer dat precies is...)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...122123124125126...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."