Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"barry zei: Ik heb een vraagje! Ik heb een paar keer tijdens het uitgaan sos gebruikt, allemaal heel relakst. Vooral die zelfvertrouwen boost was geweldig. Maar nu heb ik binnenkort een paar belangrijke presentatie voor school en zou wat sos zeer van pas komen om overtuigender over te komen maar denken jullie dat dit mijn concentratie vermogen aantast. Oftewel ben ik nog in staat een presentatie te doen onder invloed? (heb geen geld meer om het te testen :P ) Klik om te vergroten... Ik zou het niet doen. Beter is het om een betablokker of een benzo (kleine hoeveelheid) te nemen om de angst weg te halen en je meer ontspannen te doen voelen. Anyways, er waren tijden dat ik wekelijks gebruikte. Toppunt van decadentie was het snuiven door een opgerold briefje van 500 euro. Nu doe ik het nog zelden. Gewoonweg omdat het zo duur is en omdat ik niet aan een goede dealer kan komen. Meeste mensen die ik ken gebruiken niets of roken enkel cannabis."
"Ik heb ervan gehallicuneerd, in lichte mate wel. Ik slikte er Zyprexa (antipsychoticum) bij. Enkel Zolpidem deed me niet hallucineren. Ik zag andere kleuren en de kamer danste. Het was dus bedoeld als slaapmiddel, maar kwam er niet bepaald makkelijker van in slaap. Heb het dus maar niet lang gebruikt."
"Hi, Ik zou graag willen weten op welke website ik phenobartial kan bestellen. De meeste sites vragen om een betaling via Visakaart terwijl ik alleen een Mastercard heb. Uiteraard wil ik ze zonder voorschrift. Kan iemand me helpen?"
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten "Ja, wat je net zegt, dat is typisch 2,1" "Nee, wat je nu zegt, is weer 7,2" "Die mensen!" Medetripper: welke mensen? "Die achter je bank! Zeg ze eens om weg te gaan, ze kijken zo naar me!" Gelukkig ben ik het meeste vergeten."
"Roaccutane is agressief spul. Werkt wel prima trouwens. Je wordt inderdaad sneller dronken maar is dat een nadeel? Je lever krijgt het wel ernstig te verduren, je mag onder geen beding zwanger worden en je hebt om de zoveel tijd bloedtests. Beetje blowen zal wel geen kwaad kunnen. Ach, ik zit zelf aan de psychofarmaca en gebruik er ook naast, en mijn behandelaar ziet daar niet echt een probleem in (is voor de rest behoorlijk intelligent en een wetenschapper pur sang, gewoon geen mietje dus )."
"Oh God, nicotine, alcohol (ik probeer de zwaardere alchohol te vermijden sinds een redelijk alcoholprobleem na een jaar te hebben drooggestaan), benzo's, AD, AP (al vind ik dat niet echt drugs), af en toe coke, af en toe speed, af en toe hasj, af en toe paddo's, codeine (al had ik echt bronchitis)... Eigenlijk alles waar ik m'n handen om kan krijgen dus. Het is erg, maar ik heb niets met de 'werkelijkheid'. To do: heroine, LSD, meer opium. En m'n nieuwe tranquilizer die ik nog op moet halen."
"Oh Underworld, op het moment nicotine Voor de rest akelig nuchter Heroine, gewoon proberen. Ik ben niet bang voor verslaving."
"underworld zei: Serpentine zei: Oh Underworld, op het moment nicotine Voor de rest akelig nuchter Heroine, gewoon proberen. Ik ben niet bang voor verslaving. Klik om te vergroten... dat zeiden al die junkies die nu in de goot liggen ook maar je moet het zelf weten, ik zou het dan echt bij die ene keer houden, zelfs al zou je er geen goed effect van gaan krijgen en het *opnieuw wil doen omdat ik het niet goed voelde* Klik om te vergroten... Ach, ik heb al zoveel rotzooi gebruikt en nooit verslaafd geraakt aan iets. Da's niet mijn sterke geest, gewoon puur mazzel door leuk DNA :P . Benzo's is moeilijk vanaf te blijven maar het is me vaak gelukt (maanden), sigaretten hoef ik niet vanaf (echt), alchohol ben ik vanaf gekomen. Alles cold turkey. Zonder bijwerkingen. Pure luck. Anders lag ik gewoon al lang in die goot"
"Moet eerlijk bekennen niet alles gelezen te hebben... Maar goed, ik heb veel benzo's geslikt, maar enkel Lorazepam en Alprazolam geven mij het gewenste effect. Vooral alprazolam (Xanax). Je wordt er ook licht euforisch van en dat mis ik bij andere benzo's. Angst is weg en je slaapt er heerlijk op. Ik ben er nooit verslaafd aan geweest (ik ben vaak zomaar maanden gestopt, uit het niets). Hoeveel mg gebruiken jullie? Ik zit wel op hoge doses, maar dat is voornamelijk vanwege mijn snelle afbraak en dus snelle gewenning. Het is veel te duur, maar dat spaar ik weer uit aan alcohol"
"Martijn. zei: Serpentine zei: Moet eerlijk bekennen niet alles gelezen te hebben... Maar goed, ik heb veel benzo's geslikt, maar enkel Lorazepam en Alprazolam geven mij het gewenste effect. Vooral alprazolam (Xanax). Je wordt er ook licht euforisch van en dat mis ik bij andere benzo's. Angst is weg en je slaapt er heerlijk op. Ik ben er nooit verslaafd aan geweest (ik ben vaak zomaar maanden gestopt, uit het niets). Hoeveel mg gebruiken jullie? Ik zit wel op hoge doses, maar dat is voornamelijk vanwege mijn snelle afbraak en dus snelle gewenning. Het is veel te duur, maar dat spaar ik weer uit aan alcohol Klik om te vergroten... Hoeveel mg alprazolam neem je dan? Ik merk vrijwel niks van 3 mg alprazolam, wat erg vreemd is... Klik om te vergroten... Het ergste was dus *schrik niet* 20mg per dag in een stressvolle periode. Nu zit ik aan 8mg per dag denk ik, soms 5mg. Maar ik nam laatst na een lange periode niks nemen 4mg in 1 keer op nuchtere maag, en was totaal weg. Dus het kan verkeren."