#1
Ik heb altijd wel wat in huis. Er zijn ook dingen die ik niet in huis haal, zoals opiaten (oxycodon, morfine en heroïne)
Ketamine.
Dat zijn de middelen waar het risico is dat ik sneller er gebruik van maak dan dat de bedoeling is.
Voor de rest heb ik altijd een zak amfetamine, kalmeringsmiddelen zoals anti psychotica en benzodiazepinen en regelmatig wiet.
En ik heb nog een halve fles Vodka staan waar ik niets mee doe aangezien ik geen alcohol meer consumeer.
Enige van het lijstje wat regelmatig gebruikt word is amfetamine en wiet.
Ketamine.
Dat zijn de middelen waar het risico is dat ik sneller er gebruik van maak dan dat de bedoeling is.
Voor de rest heb ik altijd een zak amfetamine, kalmeringsmiddelen zoals anti psychotica en benzodiazepinen en regelmatig wiet.
En ik heb nog een halve fles Vodka staan waar ik niets mee doe aangezien ik geen alcohol meer consumeer.
Enige van het lijstje wat regelmatig gebruikt word is amfetamine en wiet.