Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs in huis

Drugs in huis

62 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb altijd wel wat in huis. Er zijn ook dingen die ik niet in huis haal, zoals opiaten (oxycodon, morfine en heroïne)
Ketamine.
Dat zijn de middelen waar het risico is dat ik sneller er gebruik van maak dan dat de bedoeling is.
Voor de rest heb ik altijd een zak amfetamine, kalmeringsmiddelen zoals anti psychotica en benzodiazepinen en regelmatig wiet.
En ik heb nog een halve fles Vodka staan waar ik niets mee doe aangezien ik geen alcohol meer consumeer.
Enige van het lijstje wat regelmatig gebruikt word is amfetamine en wiet.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik sla geen voorraden aan maar heb wel altijd wat in huis en kan er makkkkkelijk van afblijven inderdaad. Maar om dat nou toe te schrijven aan discipline… Ik ben gewoon toevallig niet verslaafd aan die middelen. Met wiet zou dat wel anders zijn: als ik niet wil gebruiken moet t niet in huis zijn.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
SoulAssassins zei:
Als je hier met een tikkie wil betalen krijg je zelf een tikkie ,welke dealer is zo lomp om dat te doen want de fiscus komt er achter als inkomsten uit arbeid.
Klik om te vergroten...
Tot een bepaald bedrag is er geen haan die ernaar kraait hoor.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
In mijn dealerperiode had ik zeer veel thuis. Nu alleen nog maar wiet.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Tot een bepaald bedrag is er geen haan die ernaar kraait hoor.
Klik om te vergroten...
Doe dit een aantal keer per dag maal 7 dagen ,en je komt in de kijkerd hoor.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
FerdFatoehaus zei:
In mijn dealerperiode had ik zeer veel thuis. Nu alleen nog maar wiet.
Klik om te vergroten...
Toen ik nog dealde had ik niks in huis maar wel garage boxen en schuurtjes ,overal verspreid in me stad.
Die trend gaat nog steeds hier in mijn stad ,best sneaky maar het heb gewerkt voor ons.
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb altijd een voorraadje xtc, speed, coke. En een flesje ghb in huis voor onverwachte pleziertjes...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
SoulAssassins zei:
Doe dit een aantal keer per dag maal 7 dagen ,en je komt in de kijkerd hoor.
Klik om te vergroten...
ja vraag ik me dat toch af want enkele die ik ken doen dit al jaren en die doen meer dan 1 verkoop per dag en vaak via tikkie... dus weet niet precies hoe dit zit eigenlijk
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
SoulAssassins zei:
Toen ik nog dealde had ik niks in huis maar wel garage boxen en schuurtjes ,overal verspreid in me stad.
Die trend gaat nog steeds hier in mijn stad ,best sneaky maar het heb gewerkt voor ons.
Klik om te vergroten...
tja misschien ben ik wat naief maar toen ik deal maakte me om deze dingen eigenlijk amper zorgen.. Tot kilo's aan toe had ik thuis en in de auto ... 🤷‍♀️
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nooit gedeald, nooit ambitie gehad ook. Wel voorraad voor eigen gebruik. Helaas ook strafbaar, maar voor mijn eigen geweten prima.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Potjes in de grond in de steden waar we bezig waren. Alles ging de grond in. Zullen er hier en daar nog wel een paar in de grond zitten denk ik 🤣
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Brakka Mang zei:
Potjes in de grond in de steden waar we bezig waren. Alles ging de grond in. Zullen er hier en daar nog wel een paar in de grond zitten denk ik 🤣
Klik om te vergroten...

Das nog geen slecht idee... :thinking:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hippie Langwaus zei:
Nooit gedeald, nooit ambitie gehad ook. Wel voorraad voor eigen gebruik. Helaas ook strafbaar, maar voor mijn eigen geweten prima.
Klik om te vergroten...
It's a dirty job but someone has to do it.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brakka Mang zei:
Potjes in de grond in de steden waar we bezig waren. Alles ging de grond in. Zullen er hier en daar nog wel een paar in de grond zitten denk ik 🤣
Klik om te vergroten...
We hebben eens een complete sporttas begraven maar dat was echt geen doen om iedere keer naar het plek te rijden en gaan lopen graven.
Zo hebben we wel de voorraad van een ander ontdekt ,dus die was de sjaak haha
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
SoulAssassins zei:
hebben eens een complete sporttas begraven maar dat was echt geen doen om iedere keer naar het plek te rijden en gaan lopen graven.
Klik om te vergroten...

En ook opvallend als steeds iemand staat te graven denk ik.

OT; oploskoffie
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
En ook opvallend als steeds iemand staat te graven denk ik.

OT; oploskoffie
Klik om te vergroten...
Het was in een strookje bos ,niet echt gevaarlijk maar zeer zeker ook niet slim.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
En ook opvallend als steeds iemand staat te graven denk ik.

OT; oploskoffie
Klik om te vergroten...
Haha verkeerde topic maatje! Guten morgenn
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bengozy zei:
Haha verkeerde topic maatje! Guten morgenn
Klik om te vergroten...
Hoezo , caffeine is ook drugs jonguh 😉
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Brakka Mang zei:
Hoezo , caffeine is ook drugs jonguh 😉
Klik om te vergroten...

Ja.
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#20
Best wat psychedelica, als ik behoeft heb aan uppers ofzo kan je altijd wel iemand bellen, maar niet elk psychedelicum is even voorhanden dus ik heb er best wat van liggen voor het geval ik er niet meer aan kan komen. Daarnaast vooral restjes van festivals enzo, ket of X of whatever. Nooit echt de behoefte gehad om er aan te komen zonder gelegenheid ook. M'n koelkast ligt vol met speciaalbier ook, de hardste drug.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."