#1
Ik vindt dit het treurigste bericht van 2026 tot op heden. 🤣Met mijn functie gaat dat niet heheh. Zeker niet met collega’s er bij.
Die dealert zal wel een kutdag hebben gehad. Als dat ze enigste stash plek was .... Misschien was het nog niet betaald, misschien was het een loper voor iemand anders .... en dan moet je aankomen bij je commandant met het verhaal, ' iemand heeft het gevonden'.. die heb vast een paar platte handen hebben gehad op zn minst🤣