Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs in huis

Drugs in huis

62 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik moet er niet aan denken zonder drugs te zitten. Dat is de afgelopen 30 jaar ook nooit gebeurd.

Bij mij is het een combinatie van voldoende discipline en genoeg voorraad aan verschillende middelen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vroeger had ik wel echt hele voorraad pep in huis toen ik dat nog dagelijks gebruikte. Maar tegenwoordig bestellen we gewoon op het moment zelf coke of 4M bij een dealer die er altijd heel snel is. Pep gebruiken we nu amper meer, 1-2 keer per jaar nog in een langere vakantie.

Heb wel wat andere middelen in huis zoals een paar XTC pillen, Keta, O-PCE, 3-Meo-Pcp, 2-CB-Fly. Maar dat zijn maar kleine hoeveelheden en gewoon voor incidenteel gebruik en daar kunnen we verder wel goed vanaf blijven.

Met die echte uppers hebben we hetzelfde als jou. Als het er is, dan is de verleiding om wat te nemen wel erg makkelijk. En helemaal met flink wat alcohol op staat de dealer hier wel snel met coke op de stoep. Maar "voordeel" soms is dat de pinautomaat om 23 uur dicht is en we dan geen geld meer kunnen pinnen ervoor. Als we contant geld in huis hebben dan gaat dat vaak wel snel naar de dealer dan ook.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu niks meer van poeders in huis. Maar vroeger altijd wel iets op voorraad voor een onverwachte gezellige avond of afterparty na kroegbezoek :)
Ik kon er goed vanaf blijven. Had het wel altijd in een afgesloten kluis zodat het niet in verkeerde handen kon terecht komen. Denk aan het zoontje van mijn zus wat destijds regelmatig bij mij was etc.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja altijd wat voorraad in huis, tegenwoordig niet meer zoveel als eerst. ga geen uitspraken doen over hoeveelheden die ik had maar discipline is idd de sleutel naar verantwoord gebruik, met name wanneer je grote hoeveelheden stimulanten hebt. het hebben van antipsychotica is ook een troef, hiermee kun je altijd een punt zetten achter een binge en gewoon slapen. denk dat ik met benzo's nog de kroon span met heel veel stuks, terwijl ik geen benzo's meer gebruik na het afkicken in het ziekenhuis. zoals hippie langwaus ook zegt, moet er ook niet aan denken om zonder drugs te zitten.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
En ook opvallend als steeds iemand staat te graven denk ik.

OT; oploskoffie
Klik om te vergroten...
Te raven bedoel je?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bengozy zei:
Beste DF'ers,

Ik zie best vaak hier mensen met regelmaat dezelfde drugs consumeren.

Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen?

Ik heb expres nooit drugs in huis, want mocht er bij mij een aantal biertjes inzitten dan lijkt opeens een nakkie nemen een fantastisch idee en lig ik er 3 dagen later weer gesmolten bij.

Hoe doen jullie dat? Discipline? Kleine hoeveelheden?

Let me know!
Klik om te vergroten...
Ik heb bijna altijd wel alle bekende soortjes in huis. Vooral vroeger sloeg ook iedereen hun drugs bij mij op, om dezelfde reden als wat jij aangeeft dat juist niet thuis te bewaren. Alleen benzo's en opiaten moet ik niet hebben liggen. De rest kan ik zo tijden niet aanraken, ook met grote hoeveelheden in huis. Maar of dit nou echt discipline is, ben ik niet zo zeker van haha:shrugman:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hippie Langwaus zei:
genoeg voorraad aan verschillende middelen.
Klik om te vergroten...
Dit wil ook wel eens helpen inderdaad lol
Soms denk ik.... mwa, zal ik eens wat nemen en dan pak ik m'n drugkoffer en kijk ik naar al die soortjes enuh dan kan ik vaak genoeg gewoon niet kiezen en neem ik niks 🤭
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#8
MyLittlePonyPack zei:
Vroeger had ik wel echt hele voorraad pep in huis toen ik dat nog dagelijks gebruikte. Maar tegenwoordig bestellen we gewoon op het moment zelf coke of 4M bij een dealer die er altijd heel snel is. Pep gebruiken we nu amper meer, 1-2 keer per jaar nog in een langere vakantie.

Heb wel wat andere middelen in huis zoals een paar XTC pillen, Keta, O-PCE, 3-Meo-Pcp, 2-CB-Fly. Maar dat zijn maar kleine hoeveelheden en gewoon voor incidenteel gebruik en daar kunnen we verder wel goed vanaf blijven.

Met die echte uppers hebben we hetzelfde als jou. Als het er is, dan is de verleiding om wat te nemen wel erg makkelijk. En helemaal met flink wat alcohol op staat de dealer hier wel snel met coke op de stoep. Maar "voordeel" soms is dat de pinautomaat om 23 uur dicht is en we dan geen geld meer kunnen pinnen ervoor. Als we contant geld in huis hebben dan gaat dat vaak wel snel naar de dealer dan ook.
Klik om te vergroten...
Haha het erge is, ik heb een aantal dealers in de randstad die accepteren gewoon crypto....
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ILoveRCs zei:
ja altijd wat voorraad in huis, tegenwoordig niet meer zoveel als eerst. ga geen uitspraken doen over hoeveelheden die ik had maar discipline is idd de sleutel naar verantwoord gebruik, met name wanneer je grote hoeveelheden stimulanten hebt. het hebben van antipsychotica is ook een troef, hiermee kun je altijd een punt zetten achter een binge en gewoon slapen. denk dat ik met benzo's nog de kroon span met 500+ stuks, terwijl ik geen benzo's meer gebruik na het afkicken in het ziekenhuis. zoals hippie langwaus ook zegt, moet er ook niet aan denken om zonder drugs te zitten.
Klik om te vergroten...
Zou het hoeveelheid drugs weglaten in je posts. Kan je nog wel eens de verkeerde figuren mee aantrekken. Gelukkig is de politie volgens mij niet actief opzoek naar grootgebruikers van benzo's maar alsnog :wink:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bengozy zei:
Haha het erge is, ik heb een aantal dealers in de randstad die accepteren gewoon crypto....
Klik om te vergroten...

Haha dat heb ik zelf niet. Oud dealer deed wel aan Tikkies, gewoon bij omschrijving "kast" enzo invullen, hebben hele inboedel gekocht van hem 😅
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#11
MyLittlePonyPack zei:
Haha dat heb ik zelf niet. Oud dealer deed wel aan Tikkies, gewoon bij omschrijving "kast" enzo invullen, hebben hele inboedel gekocht van hem 😅
Klik om te vergroten...
Haha ja ik had ook een dealer die accepteerde ook tikkies boven een bepaald bedrag. Vervolgens krijg ik die dude niet meer te pakken. Volgens mij toch niet zo veilig :wink:
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bengozy zei:
Zou het hoeveelheid drugs weglaten in je posts. Kan je nog wel eens de verkeerde figuren mee aantrekken. Gelukkig is de politie volgens mij niet actief opzoek naar grootgebruikers van benzo's maar alsnog :wink:
Klik om te vergroten...
ben ik met je eens, heb t toch voor de zekerheid ff aangepast
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bengozy zei:
Haha ja ik had ook een dealer die accepteerde ook tikkies boven een bepaald bedrag. Vervolgens krijg ik die dude niet meer te pakken. Volgens mij toch niet zo veilig :wink:
Klik om te vergroten...

Ja dat soort dingen weet je nooit. Zo hadden wij ook een coke-dealer die echt hele goede coke had die opeens van de radar is verdwenen🤔😓
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bengozy zei:
Beste DF'ers,

Ik zie best vaak hier mensen met regelmaat dezelfde drugs consumeren.

Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen?

Ik heb expres nooit drugs in huis, want mocht er bij mij een aantal biertjes inzitten dan lijkt opeens een nakkie nemen een fantastisch idee en lig ik er 3 dagen later weer gesmolten bij.

Hoe doen jullie dat? Discipline? Kleine hoeveelheden?

Let me know!
Klik om te vergroten...
Ik heb het nog ook nooit op voorraad in huis, tenzij ik wat over hou op een avond (wat zelden gebeurt. Bewust haal ik alleen voor die avond en maak het bijna altijd op. Als ik iets over heb, dan gaat het mis. Dan denk ik, ach even opmaken, kan geen kwaad want het is niet veel meer. Gevolg is dat ik toch bij ga halen, dat dan niet opkrijg en weer overhou. En ja, ook dat pakje heeft dan weer geen lang leven…
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bengozy zei:
Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen?
Klik om te vergroten...
Geen van beide. 'Think global not local' 'enough for half or a full decade daily use in x amounts'
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik koop alleen me wiet groot in ,voor de rest gewoon de apotheker appen.
Al de apothekers zijn uit me telefoon op me wiet na.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bengozy zei:
Haha het erge is, ik heb een aantal dealers in de randstad die accepteren gewoon crypto....
Klik om te vergroten...
Bij ons accepteren ze vaak zelfs een tikkie, dan wel niet met een kleine extra bijdrage.
En natuurlijk pas op het moment dat het dealertje voor de deur staat :wink:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
MyLittlePonyPack zei:
Ja dat soort dingen weet je nooit. Zo hadden wij ook een coke-dealer die echt hele goede coke had die opeens van de radar is verdwenen🤔😓
Klik om te vergroten...
Als je hier met een tikkie wil betalen krijg je zelf een tikkie ,welke dealer is zo lomp om dat te doen want de fiscus komt er achter als inkomsten uit arbeid.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
SoulAssassins zei:
Als je hier met een tikkie wil betalen krijg je zelf een tikkie ,welke dealer is zo lomp om dat te doen want de fiscus komt er achter als inkomsten uit arbeid.
Klik om te vergroten...

Hij deed dit natuurlijk niet bij iedereen en ook niet voor maar 1 grammetje. Dus af en toe een keer een Tikkie met een andere omschrijving kan prima.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb altijd wel wat in huis. Er zijn ook dingen die ik niet in huis haal, zoals opiaten (oxycodon, morfine en heroïne)
Ketamine.
Dat zijn de middelen waar het risico is dat ik sneller er gebruik van maak dan dat de bedoeling is.
Voor de rest heb ik altijd een zak amfetamine, kalmeringsmiddelen zoals anti psychotica en benzodiazepinen en regelmatig wiet.
En ik heb nog een halve fles Vodka staan waar ik niets mee doe aangezien ik geen alcohol meer consumeer.
Enige van het lijstje wat regelmatig gebruikt word is amfetamine en wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."