#1
1. DPT
2. LSD
3. 4-HO-MET
4. 2C-B
5. Salvia
En uppers vind ik ook nog wel leuk.
2. LSD
3. 4-HO-MET
4. 2C-B
5. Salvia
En uppers vind ik ook nog wel leuk.
ik ga stukMDMAFKICKER
Bedoel je dat je de oxy en de ritaline elke dag snuift ipv oraal te nemen of occasioneel?

Ik heb 6-APB Succinate wat het merendeel op de markt lijkt te zijn. Deze doseerde ik even hoog als MDMA (hcl) wat naar mijn ervaring qua intensiteit overeen leek te komen. Dat was mijn conclusie na 3 verschillende ervaringen waar ik een rapportje over had uit getikt. Als man van 82kg doseerde ik meestal 200mg MDMA (HCL)/200mg 6-APB (Succinate). Dat is waarschijnlijk wat aan de hoge kant voor de meeste mensen, 160mg of lager deed gewoon niet zoveel voor mij. Die 40mg extra maakt voor mij wel verschil zonder dat ik gevoelsmatig mijn lichaam onacceptabel belast.Hoe minder hoe beter uiteraard. Maar ik vond persoonlijk dat 6-APB beter tot zn recht kwam op +\\- 2mg/kg. Is maar net wat voor effect je zoekt i guess.
Bedoel je dat je de oxy en de ritaline elke dag snuift ipv oraal te nemen of occasioneel?Oxycodon is mijn demoon. Wakker worden, drie 10 mg capsules openmaken en het fijne, zachte poeder binnen 10 seconden in je neus voelen tintelen: "Hallo, fijne warme wereld" Om te voorkomen dat je weer in slaap valt ook direct drie ritalinnetjes fijn stampen en rechtstreeks de koker in. Mijn dag begon goed! Yeah right, junkie...
Zou je me op de hoogte kunnen houden wanneer je iets nieuws hebt geprobeerd. Vind het wel interessant om iemands anders zijn nieuwe ervaringen te horen!Ik heb nog niet heel veel meer dan deze drugs gebruikt, dus verwacht nog wel wat wijzigingen in de toekomst. Voor nu istie:
1. MDMA
2. Speed
Eigenlijk mijn enige big time favo's op dit moment 1 en 2. De rest is meer "omdat ik een top 5 wil volmaken".
3. 2c-b (Dit is voor mij zelfs op erg hoge dosissen niet erg visueel en trekt me daarom minder)
4. LSD (Hopelijk in de toekomst een nieuwe start met LSD)
5. Hasj (Trekt me amper nog, met name omdat ik high zijn veel leuker vind dan stoned zijn.
Wat ik o.a nog eens zou willen proberen: Ketamine, Coke, Truffels, 4-fmp, MDA, andere uit de 2c familie, Benzo Fury.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."