Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw drugs top 5 ??

Wat is jouw drugs top 5 ??

602 antwoorden
90 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
1. DPT
2. LSD
3. 4-HO-MET
4. 2C-B
5. Salvia

En uppers vind ik ook nog wel leuk.
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 6-APB+5-APB (heb ze nog nooit apart gebruikt dus daarom heb ik ze samen staan)
2 2-FMA
3 2C-C
4 3-MMC
5 5-MeO-MiPT
N
NuncLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 xtc
2 ketamine
3 alchohol :tongueout:
4 coke
5 3mmc
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#4
1. Ketamine
2. Xtc
3. 4mmc
4. Ghb
5. 3mmc
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#5
1. NEP
2. a-PIHP
3. MDMA
4. Md-php
5. Amfetamine
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 coke plus wiskey
2 3mmc
3 benzo met een biertje
4 alcohol
5 o pce met 4fma
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na 1x speed meteen op 3!

Maar zo te lezen had je ook echt een leuke ervaring ermee. :)
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#8
1. Psylo
2. Speed
3. Coke
4. Thc
5. Alcohol
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
MDMAFKICKER
Klik om te vergroten...
ik ga stuk
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
1. LSD

De rest is bijzaak.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alcohol is geschikt in heel veel sociale situaties waar andere drugs dat niet zijn. Maar het blijft een lompe drug die niet zo gauw in een toplijst verschijnt als degene in kwestie ook ervaring heeft met andere drugs denk ik. :wink:
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergic bink zei:
Bedoel je dat je de oxy en de ritaline elke dag snuift ipv oraal te nemen of occasioneel?
Klik om te vergroten...

Ik deed beide, zowel oraal als nasaal meerdere keren per dag, gedurende ongeveer één jaar aaneengesloten. Op een gegeven moment is mijn luchtkasteel ingestort toen familie het ontdekte en ik wel móest stoppen.

Op het hoogtepunt (of dieptepunt) gebruikte ik tussen 120 - 160 mg oxycodon per dag. Meestal 's morgens direct nasaal vanwege het snelle effect en gedurende de dag slikken/snuiven. Snuiven was naast de snelle werking ook omdat de capsules maagpijn veroorzaakte.

Ritalin gebruikte ik om te voorkomen dat ik in slaap viel en normaal kon functioneren. Het gaf daarbij ook een ontzettende oppeppende/lichamelijk fijne draai aan de oxy. Eigenlijk kan je het vanwege het bindmiddel het beste slikken, maar snuiven werkt ook razendsnel: perfect voor junkie purposes.

Ik heb overigens geen schade aan mijn neus opgelopen, wat weer een mooi voordeel is!

Maar dat terzijde, we wijken af van het oorspronkelijke topic. :mrgreen:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed..
Ketamine..
Xtc..
Lormetazepam..
Ghb..
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ghb staat trouwens nu op nummer 1.

Het is echt dé alcohol-vervanger voor de gene die geen alcohol wilt drinken ivm sportprestaties. Wel alleen voor de gene die de wilskracht hebben om het niet vaker te doen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Buu zei:
Hoe minder hoe beter uiteraard. Maar ik vond persoonlijk dat 6-APB beter tot zn recht kwam op +\\- 2mg/kg. Is maar net wat voor effect je zoekt i guess.
Klik om te vergroten...
Ik heb 6-APB Succinate wat het merendeel op de markt lijkt te zijn. Deze doseerde ik even hoog als MDMA (hcl) wat naar mijn ervaring qua intensiteit overeen leek te komen. Dat was mijn conclusie na 3 verschillende ervaringen waar ik een rapportje over had uit getikt. Als man van 82kg doseerde ik meestal 200mg MDMA (HCL)/200mg 6-APB (Succinate). Dat is waarschijnlijk wat aan de hoge kant voor de meeste mensen, 160mg of lager deed gewoon niet zoveel voor mij. Die 40mg extra maakt voor mij wel verschil zonder dat ik gevoelsmatig mijn lichaam onacceptabel belast.

6-APB in HCL vorm is aanzienlijk meer potent in gewicht maar van wat ik begreep komt deze slechts zelden voor.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#16
Na een lange tijd clean, ben ik mijn drugsuse opnieuw aan het inrichten...Desalniettemin staan:

Diazepam
(goeie)Speed
Alcohol
Ketamine
Poppers (in combi van alcohol en speed tijdens luisteren van muziek)

In I'm huidige top 5..

Echter zal dit zeer waarschijnlijk spoedig veranderen :P
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het valt me op hoe lastig het is een top 5 samen te stellen, voornamelijk vanwege de verschillende effecten. Voor nu is mijn lijstje op basis van beste ervaringen met de drug:

  1. Psylocybine
  2. MDMA
  3. Ketamine
  4. Alcohol
  5. Oxycodon

Uiteraard verdient THC een vermelding, maar het is niet mijn drug of choice. De slechte ervaringen balanceren uit met de goede, waardoor ik hier geen goed oordeel over kan hebben.

Cocaïne is heerlijk, maar ik walg na een avondje snorkelen van mezelf: met name omdat de coke binnen 20 minuten bezit van me neemt en er geen sprake meer is van 'een verkwikkend nakkie'.

Oxycodon is mijn demoon. Wakker worden, drie 10 mg capsules openmaken en het fijne, zachte poeder binnen 10 seconden in je neus voelen tintelen: "Hallo, fijne warme wereld" Om te voorkomen dat je weer in slaap valt ook direct drie ritalinnetjes fijn stampen en rechtstreeks de koker in. Mijn dag begon goed! Yeah right, junkie...

Ik zou liegen als ik zei dat ik er niet van heb genoten, dus daarom de 5e plek. Desondanks blijft het teringzooi. Alleen al omdat je niet meer kan kakken. :thumbsdown:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMAap zei:
Oxycodon is mijn demoon. Wakker worden, drie 10 mg capsules openmaken en het fijne, zachte poeder binnen 10 seconden in je neus voelen tintelen: "Hallo, fijne warme wereld" Om te voorkomen dat je weer in slaap valt ook direct drie ritalinnetjes fijn stampen en rechtstreeks de koker in. Mijn dag begon goed! Yeah right, junkie...
Klik om te vergroten...
Bedoel je dat je de oxy en de ritaline elke dag snuift ipv oraal te nemen of occasioneel?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
1. 2c-b
2.mdma
3.speed
4.ketamine
5.temazepam
S
SycoLid
01-01-2024, 00:00
#20
SanneBanne zei:
Ik heb nog niet heel veel meer dan deze drugs gebruikt, dus verwacht nog wel wat wijzigingen in de toekomst. Voor nu istie:

1. MDMA :hearteyes::grimacing:
2. Speed :hearteyes::grimacing:

Eigenlijk mijn enige big time favo's op dit moment 1 en 2. De rest is meer "omdat ik een top 5 wil volmaken".

3. 2c-b (Dit is voor mij zelfs op erg hoge dosissen niet erg visueel en trekt me daarom minder)
4. LSD (Hopelijk in de toekomst een nieuwe start met LSD)
5. Hasj (Trekt me amper nog, met name omdat ik high zijn veel leuker vind dan stoned zijn.

Wat ik o.a nog eens zou willen proberen: Ketamine, Coke, Truffels, 4-fmp, MDA, andere uit de 2c familie, Benzo Fury.
Klik om te vergroten...
Zou je me op de hoogte kunnen houden wanneer je iets nieuws hebt geprobeerd. Vind het wel interessant om iemands anders zijn nieuwe ervaringen te horen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."