Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, nieuw lid hier maar lees al even mee op DF. Nu heb ik een ervaring opgedaan met mijn huidige vriendin en weet even niet wat ik hier mee moet. Ik (m,33) en mijn vriendin ( f,26) zijn nu zo'n 10 maanden samen en hebben een prima relatie, teminste dat denk/dacht ik. We willen eind dit jaar gaan samenwonen, en we kijken hier beide naar uit. Spreken onze gevoelens en toekomstige plannen maar al te graag naar elkaar uit. Nu kom ik op mijn punt. Afgelopen 2 weken hebben we een soort samen wonen geoefend, waar ik 24/7 in haar huis was. Dit was de eerste 1,5 week erg leuk, maar de laatste dagen nam ze meer afstand. Nu zie ik dit niet gelijk als een probleem, en begrijp ik dat het wennen is om van 3x per week naar 24/7 in 1 huis te leven. Ik ben vervolgens thuis gekomen en is er minder contact geweest dan gebruikelijk. Vanavond krijg ik bericht van haar dat ze meer ruimte nodig heeft en dat ze erg moe is. En dat we aanstaande woensdag even goed moeten praten. Nu ben ik niet iemand die snel paniek heeft, maar ik weet me geen houding te geven bij deze uitspraak. Ik denk niet dat er een breuk aan komt, maar dit sluit ze met deze uitspraak ook niet uit. Ik heb nu besloten het contact vooral bij haar te houden als ze wilt , en weet ik woensdag meer. Maar wat denken jullie? Betekent ruimte einde relatie of zal tijd en ruimte de relatie versterken? Ik zie jullie reacties graag verschijnen! (Dit uittypen lucht al enorm!)"
"Dankjulliewel voor de snelle reacties! Dit doet mij al goed. Het is voor ons een best unieke situatie. Zij is Introvert Extraordinaire en ik ben meer Extravert met een vleugje introvert. Hierin weet ik ook echt dat zij haar eigen ruimte erg belangrijk vindt en ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden hiermee door mij terug te trekken of even het huis te verlaten om te gaan sporten bijvoorbeeld. ( Ik sportte al veel voor we samen waren , dat is onveranderd) Ik zie dit bericht van haar als een duidelijke grens die ze aangeeft, en dat we misschien even pas op de plaats moeten doen zodat ze meer kan wennen aan de mogelijke toekomstige plannen. Gelukkig hebben we hier de tijd en ruimte ook voor. Mocht er iets veranderen hou ik jullie op de hoogte!"
"Zeehond zei: Ik snap dat dit je een vervelend gevoel geeft, omdat dit iets is waar je zelf weinig grip op hebt op dit moment. Een relatie van 10 maanden is vrij kort en samenwonen is iets heel anders dan een relatie op afstand waarbij je alleen maar leuke dingen doet. Zijn jullie bijvoorbeeld wel al samen een paar weken op vakantie geweest? En zo ja, hoe ging dat? Een goede relatie is bestand tegen flinke storm. In elke relatie is af en toe wel eens tegenslag en moeten jullie daar samen tegen bestand zijn. Door elkaar te steunen. Maar vooral door in alle situaties met elkaar te blijven praten. Altijd met elkaar in gesprek blijven! Het feit dat je tot woensdag moet wachten voor een gesprek kan voor jou vervelend aanvoelen, dat zou ik ook hebben. Voordeel is dat je op kunt schrijven wat voor gevoel je dit geeft en dat jij dit ook woensdag uitspreekt aan je vriendin. En luister vooral ook heel goed naar wat zij zegt. In de stilte liggen alle antwoorden. Ga dus niet overal tegenin of jezelf verdedigen. Luister goed en vat samen of je haar goed hebt begrepen. Uiteindelijk moet je in een relatie allebei jezelf kunnen zijn. Maar in een relatie moet je ook altijd blijven werken aan je relatie. Na 10 maanden, na 10 jaar en ook na 20 jaar. Klik om te vergroten... We zijn al wel op vakantie geweest en dat ging eigenlijk beter als verwacht( 2 weken samen op La Palma) ook hier werd onze relatie op de proef gesteld hoor, maar kwamen we er ook gewoon uit. Ik kan het aardig laten rusten , alleen merk ik , vanuit mijn eigen onzekerheid , dat de woorden ik heb meer ruimte nodig een soort schrikreactie creërt van:"ik doe het niet goed op dit moment" terwijl dat misschien helemaal niet zo is."
"Mindless zei: Lastig. Maar denk ik niet te zeggen voor ons of dit einde relatie voor jullie betekent of niet. En sommigen zijn nu eenmaal inderdaad meer gesteld op vrijheid dan anderen. Herken het wel een beetje maar dan was ik degene die het benauwend vond om teveel bij elkaar te zijn en zo weinig alleen-tijd te hebben. En de gedachte om echt samen te wonen en niet meer mijn eigen plekje te hebben beangstigde me. En nog steeds. Klik om te vergroten... We respecteren juist deze alleen-momenten. Zo gaat zij graag de natuur in, en ga ik een dagje erop uit om te feesten. Of als zij wilt studeren of lezen, ga ik sporten of trek ik er even op uit, zonder enig probleem. Dit hebben we al heel snel bespreekbaar gemaakt in onze relatie en dat scheelt al een hoop!"
"Goedemorgen, bij deze een vraag omtrent NEP. Ik heb bij mijn laatste bestelling een gr. NEP besteld als alternatief voor coke, aangezien ik mensen in mijn kring hierover positief hoort praten. Maar aangezien de dosering vrij nauw komt als ik online zoekt, (5mg tot 25 mg). Is dit makkelijk te doseren met een klein lepeltje om te hoge doseringen te minimaliseren. Heb nog geen 0.001 weegschaaltje die is nog onderweg! Ik heb een hele kleine dosis geprobeerd als allergie test maar geen reactie hierop. Ik las ook ergens een review over het mengen met Inositol poeder om doseren makkelijker te maken"
"OtherShore zei: Op het oog doseren is geen goed idee, dus ik zou wachten tot je weegschaal binnenkomt. Mengen met Inositol poeder is niet nodig, zo potent is NEP niet en accuraat mengen is lastig. Een gemiddelde dosis nasaal zonder tolerantie ligt zo rond de 20–30 mg. Dat is geen minuscule hoeveelheid, met een 0.001 weegschaal prima af te meten. Ik moet wel zeggen: Is dat het juiste moment om te gaan experimenteren met een zeer verslavend stofje? Op een dinsdag middag, kort nadat je relatie is uitgegaan? En dan niet kunnen wachten op een weegschaal omdat je zo staat te trappelen? Ik zie, zo op het eerste gezicht, wel wat red flags. Klik om te vergroten... De dosis die ik heb genomen was niet zojuist, maar een paar weken geleden, voor mijn relatie over was. Op dit moment verder ook geen drugs hoor,Naast de speciaalbiertjes die ik zo af en toe drinkt in het weekend. eerst de mindset in orde maken voor ik weer klaar ben voor een experiment. Het is vooral een interesse vraag, gezien de verschillende berichten over doseringen en effecten."
"Damius zei: Wat is je vraag nou precies? Hoe je het goed doseert? Ik lees hier op het forum overigens veelal andere ervaringen: helse comedown, compulsive redosing en zeer verslavend. Mij niet gezien met dit spul. Klik om te vergroten... Nou , ik zag afgelopen weekend iemand dit gewoon op gevoel “sleutelen” terwijl ik had gelezen dat dit best een pittig middel was. En aangezien ik voorzichtig ben met “experimenteren “ dacht ik ga even vragen hoe en wat op dit forum"
"OtherShore zei: Als ik de bekende websites erop nasla (PsychonautWiki, The Drug Classroom, etc.) komen de aangeraden doseringen aardig overeen. Dus ik begrijp niet zo goed waar de verwarring vandaan komt. NEP is geen stof die in zeer kleine hoeveelheden een overdosis zal veroorzaken, dus daarover kan ik je gerust stellen. Okay, mooi. Goed zo 🙂 Klik om te vergroten... Kijk top dan moet het goedkomen tegen die tijd!"
"Hallo allemaal, Misschien heeft een van jullie hier ervaring mee en kunnen jullie mij ( naast anesthesie/pre-screening) geruster stellen. Situatie is als volgt. Over 10 dagen krijg ik een neus-operatie waarbij ik 2 uur onder narcose ga.( Operatie is niet drugs-gerelateerd, in het verleden mijn neus gebroken door vechtsport en er is toch een correctie nodig om beter door mijn neus te ademen) Ik heb 2 weken geleden telefonisch contact gehad betreffende de screening en daarbij benoemd dat ik drugs gebruik, en aangegeven dat ik tot mijn laatste keer alleen XTC heb gebruikt. Afgelopen weekend toch een klein misstapje gemaakt en een klein bommetje gemaakt van coke. ( 1 dosis van 25mg) Nu zal ik de komende dagen verder nuchter blijven en heb ik geen drang om verder te gebruiken. Ik zit te twijfelen om nu de Anesthesie gelijk in te lichten omdat er nog best wat dagen overheen gaan. heeft een van jullie misschien hier ervaring mee? Heeft zo’n dosis echt gevolgen? Kunnen ze de operatie uitstellen door dit kleine misstapje? Het is voor mij de eerste keer dat ik onder volledige narcose ga en dat zorgt ook voor de nodige spanning. benieuwd naar jullie reacties!"
"Zojuist even contact gehad met het ziekenhuis. Het is geen probleem gelukkig, er zit nog ruim voldoende tijd tussen. Daarnaast gaan ze voor mijn spanning op de dag van de operatie iets geven om mij rustiger te krijgen. Gelukkig valt het allemaal mee! Bedankt voor de snelle en toch geruststellende reactie!"