#1
Flameon zei:Nog maar een biertje .... anders val ik dadelijk helemaal niet in slaap. Zit vol adreline en hier tegenover in die cafe en bij behorende tent is een dik feest aan de gang, met de muziek nog erg hard.
Klote man, succes met slapen zo! hier ook een biertje proost!
