#1
Geniale avatar @ hierboven ![:grin:]()
Ja, zo doe ik dat dus met boeken lezen (die mij boeien), maar dit is iets wat ik op mijn PC moet uitwerken, en schrijven vind ik ontzettend vervelend en demotiverend, terwijl de computer vol staat met afleiding...Moeilijk!Rabbithole zei:jcutter zei:60MG Methylfenidaat HCL, en het huiswerk maken lukt mij godverdomme nog steeds niet![]()
Zet je PC uit, sluit jezelf in een ruimte op waar je niet gestoord kan worden en geen afleiding hebt, neem een haalbaar doel voor ogen ("hoofdstuk 3 afmaken", of "tot 19.30 uur zonder pauze doorwerken"), en beloon jezelf daarna met iets leuks (bijvoorbeeld een aflevering van een serie, of wat te eten).
Petrovic zei:Alcohol; Praght zware blonde.

Bier uit Dronten, en ik kan je vertellen dat die echt heerlijke speciale biertjes hebben. Wel wat duur en maar in een aantal slijterijen te halen.Flameon zei:Petrovic zei:Alcohol; Praght zware blonde.
Was dat? bier? of whiskey?
Proost in iedergeval![]()
Sublimo zei:Ketamine is wel schadelijk voor je lever, maar goed dat zijn zo veel stoffen.
spacelord zei:Sublimo zei:Ketamine is wel schadelijk voor je lever, maar goed dat zijn zo veel stoffen.
Ook in lage doseringen? 1 lijn lijkt me net zo onschuldig als een pasgeboren lammetje![]()
tomz0r zei:spacelord zei:Sublimo zei:Ketamine is wel schadelijk voor je lever, maar goed dat zijn zo veel stoffen.
Ook in lage doseringen? 1 lijn lijkt me net zo onschuldig als een pasgeboren lammetje![]()
Inderdaad. Alleen maar hersenschade, hartkloppingen, risico's op psychoses en blaasontsteking.
Niks aan de hand.
HAHAHAHAHAHAEinstein zei:Wat cafeïne, nicotine, veel alcohol (eindelijk weer bezopen, sinds tijden)![]()
Gezellig hier, en idd, ik heb niks beters te doen dan DF onderspammen Einstein zei:HAHAHAHAHAHAEinstein zei:Wat cafeïne, nicotine, veel alcohol (eindelijk weer bezopen, sinds tijden)![]()
![]()
![]()
Gezellig hier, en idd, ik heb niks beters te doen dan DF onderspammen
![]()
joni43 zei:Speed en alcohol, nog steeds aan het nagenieten van Len Faki in de, keet van 't land, Fuuuuuuse :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."