Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
131 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geniale avatar @ hierboven :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
jcutter zei:
60MG Methylfenidaat HCL, en het huiswerk maken lukt mij godverdomme nog steeds niet :kots:
Klik om te vergroten...

Zet je PC uit, sluit jezelf in een ruimte op waar je niet gestoord kan worden en geen afleiding hebt, neem een haalbaar doel voor ogen ("hoofdstuk 3 afmaken", of "tot 19.30 uur zonder pauze doorwerken"), en beloon jezelf daarna met iets leuks (bijvoorbeeld een aflevering van een serie, of wat te eten).
Klik om te vergroten...
Ja, zo doe ik dat dus met boeken lezen (die mij boeien), maar dit is iets wat ik op mijn PC moet uitwerken, en schrijven vind ik ontzettend vervelend en demotiverend, terwijl de computer vol staat met afleiding...Moeilijk!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Glaasje alcohol
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wietje.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Glaasje alcohol, dxm
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
alcohol, wiet
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol; Praght zware blonde.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
Alcohol; Praght zware blonde.
Klik om te vergroten...

Was dat? bier? of whiskey?
Proost in iedergeval :beer:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Petrovic zei:
Alcohol; Praght zware blonde.
Klik om te vergroten...

Was dat? bier? of whiskey?
Proost in iedergeval :beer:
Klik om te vergroten...
Bier uit Dronten, en ik kan je vertellen dat die echt heerlijke speciale biertjes hebben. Wel wat duur en maar in een aantal slijterijen te halen. :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
speciaalbier hou ik niet van :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
THC

Goeiemorgen
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
Ketamine is wel schadelijk voor je lever, maar goed dat zijn zo veel stoffen.
Klik om te vergroten...

Ook in lage doseringen? 1 lijn lijkt me net zo onschuldig als een pasgeboren lammetje :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacelord zei:
Sublimo zei:
Ketamine is wel schadelijk voor je lever, maar goed dat zijn zo veel stoffen.
Klik om te vergroten...

Ook in lage doseringen? 1 lijn lijkt me net zo onschuldig als een pasgeboren lammetje :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Alleen maar hersenschade, hartkloppingen, risico's op psychoses en blaasontsteking.
Niks aan de hand.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
spacelord zei:
Sublimo zei:
Ketamine is wel schadelijk voor je lever, maar goed dat zijn zo veel stoffen.
Klik om te vergroten...

Ook in lage doseringen? 1 lijn lijkt me net zo onschuldig als een pasgeboren lammetje :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Alleen maar hersenschade, hartkloppingen, risico's op psychoses en blaasontsteking.
Niks aan de hand.
Klik om te vergroten...

Bullshit
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat cafeïne, nicotine, veel alcohol (eindelijk weer bezopen, sinds tijden) :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik trek me nog en grolschje open .... :beer: :)
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Einstein zei:
Wat cafeïne, nicotine, veel alcohol (eindelijk weer bezopen, sinds tijden) :hearteyes:
Klik om te vergroten...
HAHAHAHAHAHA :beer: :beer: :beer: Gezellig hier, en idd, ik heb niks beters te doen dan DF onderspammen :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Einstein zei:
Einstein zei:
Wat cafeïne, nicotine, veel alcohol (eindelijk weer bezopen, sinds tijden) :hearteyes:
Klik om te vergroten...
HAHAHAHAHAHA :beer: :beer: :beer: Gezellig hier, en idd, ik heb niks beters te doen dan DF onderspammen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Pas maar op. Er zijn ook mods online ! :openmouth:

En om dan zelf niet off-topic te gaan: Ik gebruik niks nieuws meer op het moment, alleen nog wat van de dag in mijn lichaam zit.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekker wat drank en zometeen iets anders denk ik , maar hoop het niet!!
Piece :hearteyes:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
joni43 zei:
Speed en alcohol, nog steeds aan het nagenieten van Len Faki in de, keet van 't land, Fuuuuuuse :P
Klik om te vergroten...

Zondag rustdag is een ouderwets begrip in Brussel blijkbaar? :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...943944945946947...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."