Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
129 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ghb
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nuchterheid, ook wel een vreemde drugs na 11 jaar in een waas rond te lopen :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Antibiotica
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Antibiotica
Klik om te vergroten...

Heeft dat eigenlijk nog rare (bij)werking, eigenlijk nog nooit in mijn leven gehad? Ook nog nooit iemand in mijn familie of vriendenkring, alleen mijn kat maar die kon ik het niet vragen :P! Dat is toch tegen ontstekingen enz?

grt,
Patrick
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Marla Singer zei:
Antibiotica
Klik om te vergroten...

Heeft dat eigenlijk nog rare (bij)werking, eigenlijk nog nooit in mijn leven gehad? Ook nog nooit iemand in mijn familie of vriendenkring, alleen mijn kat maar die kon ik het niet vragen :P! Dat is toch tegen ontstekingen enz?

grt,
Patrick
Klik om te vergroten...

Nee man onzin, vond het ook al raar dat ze het hier poste.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou ik heb wel een hele rare bijwerking van antibiotica. De laatste keer dat ik moest slikken (keelontsteking) kreeg ik allemaal jeukende uitslag en had ik een enorme slaap. Ik moest weer andere pillen slikken om de uitslag en de slaap tegen te gaan. Lekker spul. :rolleyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Nou ik heb wel een hele rare bijwerking van antibiotica. De laatste keer dat ik moest slikken (keelontsteking) kreeg ik allemaal jeukende uitslag en had ik een enorme slaap. Ik moest weer andere pillen slikken om de uitslag en de slaap tegen te gaan. Lekker spul. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Oh das wel jammer, nou dan schrap ik het bij deze maar weer direct uit mijn hersenpan. Naar mijn idee is het beste medicijn tegen wat dan ook even goed rust nemen, en dan gewoon weer doorknallen. Gebruik eigenlijk nooit medicijnen niet eens paracetamolletje ofzo, ik geloof er niet echt in. Laatste keer dat ik medicijnen nam kreeg ik het heel erg benauwd en werd ik koortsig, rare dromen... Dat is een jaar of 5 geleden, eigenlijk gebruik ik tegenwoordig maar 1 medicijn :beer:

Beterschap in ieder geval :wink:
s
smokeboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik gebruik nie veel. ik blow(wiet en hasj) en ik wil tikkels doen.. maar dat heb ik nog niet gedaan:P
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
smokeboy zei:
ik gebruik nie veel. ik blow(wiet en hasj) en ik wil tikkels doen.. maar dat heb ik nog niet gedaan:P
Klik om te vergroten...

Tijd om een tochtje naar de benzinepomp te doen dan, je hebt ze daar in vele smaken drop, cola, mint :grin: ! Hard van buiten zacht van binnnen, de enige echte
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke :rolleyes: :openmouth:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
een jointje(white widow) :stoned:
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik onder invloed van drugs ben zit ik meestal samen met mijn vrienden in een huiskamer of ben ik buiten aan het zwerven..
*niks dus* :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wirwar zei:
Als ik onder invloed van drugs ben zit ik meestal samen met mijn vrienden in een huiskamer of ben ik buiten aan het zwerven..
*niks dus* :grin:
Klik om te vergroten...

Moet er echt niet aan denken met dit kutweer buiten zwerven met drugs op :) !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alle leden van df,

Na 6 maanden clean te zijn van THC ben ik ten onder gegaan aan mijn nieuwsgierigheid,
ik wou weten hoe het zou zijn om nu een joint te roken na zo'n tijd vrijwillig clean te zijn geweest.
Deze week was het zover, ik zou het gaan doen of ik zin had of niet!
Klinkt vreemd, zo lang clean doe het dan gewoon niet zou best logisch zijn geweest in mijn positie, nog 1 joint en mijn onderdak bij mijn dierbare familie zou ten einde zijn.
Dat is wat er is afgesproken hier thuis, de afhankelijkheid van de thc en het gedrag daarbij hebben mij tot bizarre handelingen geleid. Daarom zou ik het niet meer doen, ik had teveel problemen gebracht.
Maar ik wou het weten, nu zit ik hier aan de eettafel in de eetkamer met een mooi raam in het dak naar boven te kijken. Onder invloed van thc en nicotine, ouders en broer die op vakantie zijn, en ik zit hier eenzaam genietend in een heerlijk huis vlak bij een leuk centrum met mooie kerk.
Schagen is mooi en leuk, maakt niet uit wat ik in het verleden heb gezegd.
Maar het komt er op neer, de receptoren in mijn hoofd gieren van wat ik hen voed.
Vanavond sta ik even stil bij mijn verleden, heden en toekomst; hoe stoned ik ook mag wezen.
Het verleden herleef ik even tijdelijk in bewustzijn in het hier en nu, denkend over wat de tijd mij nog gaat brengen. Zeer intrigerende gedachtengang zo zou ik het omschrijven aan een persoon in mijn bijzijn.
Dit, dit is een moment voor mij om te leren kunnen genieten en er niet in door te schieten.
Na een avond als deze kijk ik terug naar een mooie avond, zonder verlangen!

Als ik niet meer stoned ben zal ik het proberen minder vaag te omschrijven, want m'n beeld is nogal vaak en vingers moeilijk te sturen naar die kleine letters...jep ik moet gaan liggen op de tuinstoel buiten! Met een koffie-apparaat naast me aangesloten, radio, slaapzak tot -10, heerlijk mutsje en pyjama aan en genieten van die buitenlucht!
De laptop uit na deze post en nog eventjes genieten van de vrijheid!

Goede nacht(rust), en vergeet niet te genieten met mate...nu moet ik niet de boodschapper gaan spelen ofzo, don't blame the messenger!

En nog steeds hou ik van iedereen :hearteyes:
met uitzondering van emo's.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
SSSssshhhh ik houd het nu al bijna vier weken vol, maak me niet gek :beer:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Helemaal niks.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een lekkere joint.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Net terug van een tering heftige paddotrip. We hadden een omelet gebakken met 4.07g gedroogde mexicaantjes (eigen kweek). Eerst krijg ik de voor mij normale negatieve begin effecten (koud, rillingen) en daarna zaten we allemaal (3 mensen) in exact de zelfde super filosofische trip. Maar opeens, nadat ik flink door had gesuckt aan een joint kreeg ik de paranoia van wiet (hart heel snel kloppen/zweten) en ging ik daardoor opeens keihard trippen (en niet echt heel positief :P).

Als ik het morgen allemaal nog weet zal ik misschien wel een reportje posten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
tomz0r zei:
Helemaal niks.
Klik om te vergroten...
+1
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nicotine en caffeine.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...944945946947948...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."