Alle leden van df,
Na 6 maanden clean te zijn van THC ben ik ten onder gegaan aan mijn nieuwsgierigheid,
ik wou weten hoe het zou zijn om nu een joint te roken na zo'n tijd vrijwillig clean te zijn geweest.
Deze week was het zover, ik zou het gaan doen of ik zin had of niet!
Klinkt vreemd, zo lang clean doe het dan gewoon niet zou best logisch zijn geweest in mijn positie, nog 1 joint en mijn onderdak bij mijn dierbare familie zou ten einde zijn.
Dat is wat er is afgesproken hier thuis, de afhankelijkheid van de thc en het gedrag daarbij hebben mij tot bizarre handelingen geleid. Daarom zou ik het niet meer doen, ik had teveel problemen gebracht.
Maar ik wou het weten, nu zit ik hier aan de eettafel in de eetkamer met een mooi raam in het dak naar boven te kijken. Onder invloed van thc en nicotine, ouders en broer die op vakantie zijn, en ik zit hier eenzaam genietend in een heerlijk huis vlak bij een leuk centrum met mooie kerk.
Schagen is mooi en leuk, maakt niet uit wat ik in het verleden heb gezegd.
Maar het komt er op neer, de receptoren in mijn hoofd gieren van wat ik hen voed.
Vanavond sta ik even stil bij mijn verleden, heden en toekomst; hoe stoned ik ook mag wezen.
Het verleden herleef ik even tijdelijk in bewustzijn in het hier en nu, denkend over wat de tijd mij nog gaat brengen. Zeer intrigerende gedachtengang zo zou ik het omschrijven aan een persoon in mijn bijzijn.
Dit, dit is een moment voor mij om te leren kunnen genieten en er niet in door te schieten.
Na een avond als deze kijk ik terug naar een mooie avond, zonder verlangen!
Als ik niet meer stoned ben zal ik het proberen minder vaag te omschrijven, want m'n beeld is nogal vaak en vingers moeilijk te sturen naar die kleine letters...jep ik moet gaan liggen op de tuinstoel buiten! Met een koffie-apparaat naast me aangesloten, radio, slaapzak tot -10, heerlijk mutsje en pyjama aan en genieten van die buitenlucht!
De laptop uit na deze post en nog eventjes genieten van de vrijheid!
Goede nacht(rust), en vergeet niet te genieten met mate...nu moet ik niet de boodschapper gaan spelen ofzo, don't blame the messenger!
En nog steeds hou ik van iedereen
met uitzondering van emo's.