#1
En met amfetamine, die vind ik zelf ongeveer net zo verslavend als wiet. Voor mij een geruststelling maar voor een maat van mij juist behoorlijk verontrustend. Als je bij wiet al moeilijk loopt te doen, ik snap dat echt niet. Wat bezielt zulke mensen.
Ik ben echt geen bikkel qua verslaving ofzo(integendeel zelfs) maar waarom heb ik nooit problemen gehad met wiet als ik wilde stoppen en vele anderen wel, waar zit het verschil dan.
