Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
201 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
En met amfetamine, die vind ik zelf ongeveer net zo verslavend als wiet. Voor mij een geruststelling maar voor een maat van mij juist behoorlijk verontrustend. Als je bij wiet al moeilijk loopt te doen, ik snap dat echt niet. Wat bezielt zulke mensen. :confused: Ik ben echt geen bikkel qua verslaving ofzo(integendeel zelfs) maar waarom heb ik nooit problemen gehad met wiet als ik wilde stoppen en vele anderen wel, waar zit het verschil dan.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
't is maar net hoe belangrijk je denkt dat 't voor je is, niet voor niets een geestelijke verslaving.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
waar zit het verschil dan.
Klik om te vergroten...

Wilskracht.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat onze Bobbyboy doet is heel erg apart als je erover nadenkt. Coke gigantisch onderschatten en tegelijkertijd een drug als wiet afschilderen als zwaar verslavend door het te hebben over een heuse ''terugval'' bij wiet. Ik zou toch ook zeggen dat als je bij wiet al zulke moeilijkheden ervaart je maar beter bij alle andere drugs wegblijft. En coke is al helemaal te hoog gegrepen. Zelfs al zou ik overdrijven over coke. Jij overdrijft zelf over wiet, wilde je ook nog beweren dat wiet verslavender is?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
deranged heeft een punt
maar toch kan je weedverslagving en coke verslaving niet vergelijken
ik heb juist 2pilletjes relatine gesnoven
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja dat is wel waar, maar toch als je weed met coke vergelijkt kan je weed met tabak vergelijken. totaal andere verslaving
omdat weed minder erg is dan coke vind je het minder erg als je eraan verslaafd bent
hetzelfde met tabak...
begrijp je het een beetje? :wink:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#7
weer eens een keer speed... :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn rookverslaving vind ik mijn ergste verslaving ooit. Ik heb al jaren niet meer zonder iets te roken gezeten omdat ik dan helemaal gek zou worden. Dat is voor mij toch wel de ergste verslaving ooit.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Mijn rookverslaving vind ik mijn ergste verslaving ooit. Ik heb al jaren niet meer zonder iets te roken gezeten omdat ik dan helemaal gek zou worden. Dat is voor mij toch wel de ergste verslaving ooit.
Klik om te vergroten...
maar omdat het ongeveer door de medemens word geaccepteerd en je het OVERAL ziet is het moeilijker om ermee op te houden
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee zo denk ik niet, ik heb er een gigantisch aan gewijd. Ik heb precies tot in de kleinste details beschreven waarom het een schandalige gewoonte is. Ik weet dus ook precies waarom het een schandalige gewoonte is, ook de voordelen van stoppen heb ik op een rijtje gezet en dat is toch heel wat. Dit ben ik door de amfetamine gaan inzien. Waarom heb ik er dan toch nog geen peuk minder om gerookt? Waarom zou ik hier uberhaupt niet mee willen stoppen? Ik wil er ondanks alles toch mee door blijven gaan, en ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom. Dat is pas wat je noemt mindfuck.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
sinds 23 mei niks meer.. behalve nicotine... nu ook niet meer trouwens
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
lot zei:
sinds 23 mei niks meer.. behalve nicotine... nu ook niet meer trouwens
Klik om te vergroten...

Vandaar wou je die datum weten :wink:
Vind t knap hoor :grin:

Zit nu nog een beetje thc in mn bloed
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
zou eigenlijk ook eens moeten proberen stoppen met roken, achter de examens mss :openmouth:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
De smaak had ik graag weer ff geproefd, maar helaas het mocht niet baten. Mja hij bleef iig wel uit m'n oog deze keer.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke zie ik als een luxe, ik moet aardig in de buidel tasten om er aan te komen, voor een grammetje wiet hoef ik na 7 uur maar te bellen en het kost me 5 euro.. En het is eigenlijk gewoon een gewoonte...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het heeft absoluut niks met luxe te maken ook zoiets, de reden dat het zo duur is is op geen manier luxe. Weinig kans dat ik ooit nog zo belachelijk veel geld voor die flauwekul ga neerleggen. Maar gratis heb ik er minder moeite mee. Zoals gisteravond toen ik 3 lijntjes nam van wat een zeer matige cocaine bleek te zijn, zelfs de welbekende smaak was nergens te bekennen.
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#17
wij gaan ook nog lekker door...gezellig toch!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
pep en ghb
nu ff rusten en sffs naar CITYPARADE :P :P :P :P :P :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
This stuff will probably kill you, let's do another line.
What you say you meet me down on Heartattack and Vine.


- Tom Waits
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
Kanker jonge 3kwart kanker fles kanker whisky op kankerrrrrrrrr
Klik om te vergroten...

Morgen weer nieuwe halen., dat was niet de bedoelin :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9293949596...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."