#1
gebruik je nu vaak bruin dan darkscope? hoe oud ben je ?DarkScope zei:Fun4You zei:weed en bruine (heroïne), weed om te relaxen, te kunnen eten en slapen en heroïne om de dag normaal te kunnen doorkomen en om energie te krijgen om dingen te doen... I'm not an addict, just a casual user!
![]()
ik vind bruin al goed genoeg om te relaxen geen wiet meer nodig![]()
ontopic : koude hertog jan
weed en bruine (heroïne), weed om te relaxen, te kunnen eten en slapen en heroïne om de dag normaal te kunnen doorkomen en om energie te krijgen om dingen te doen... I'm not an addict, just a casual user!
