Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
289 weergaven
18-5-2026
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Porno :flushed:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#2
HC_DAPNHE_HC zei:
Speed :grin:
Klik om te vergroten...


Een nak in de morgen, is een dag zonder zorgen.. :)

Ik neem vandaag ff niks, morgen fit zijn voor groot feestje.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zit met Tyler vanavond ieder uur een beetje lachgas te lurken....
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
982 zei:
HC_DAPNHE_HC zei:
Speed :grin:
Klik om te vergroten...


Een nak in de morgen, is een dag zonder zorgen.. :)
Klik om te vergroten...

Mwah, eerder een dag waarop je jezelf voorhoudt dat je geen zorgen hebt. :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog steeds Stones en wizz, een briljante combinatie momenteel.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
SPeeeeeeD :grin:

Ach je het weekend is begonnen en mijn laatste keer was 2 weken geleden, so :rock:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
drank :beer:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Juist naar een feesje geweest en nu thuis nog bommeke md gedropt net, ff chille toch? :tongueout:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#9
al heel de nacht speed, paar joints gerookt... en nu zit ik op mijn werk, met zo'n :openmouth: ogen lol, tzal weer zwaar weekend worden :smoke: :rock: :xtc:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een lege maag... maar damn die body load is niet normaal! Snel maar ff brood in de magnetron ondooien :mrgreen:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog niks maar vanavond dan toch maar wat Xtc :)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga vanaf vandaag mij een maand geheel onthouden van welke drugs/drank/herb dan ook, oh nee wacht 3 weken. Mijn verjaardag zit er nog tussen :grin:
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol :beer: , Nicotine :smoke: en veeel cafeïne :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
btje cliché maar wiet :grin:

Gisteren EINDELIJK weer eens ketamine :lovë: erna DMT :hearteyes: en toen.... weer ketamine :grin: en om het af te sluiten een joint met TE ziek goeie wiet, en hasjolie
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
DonnieDark0 zei:
Ik ga vanaf vandaag mij een maand geheel onthouden van welke drugs/drank/herb dan ook, oh nee wacht 3 weken. Mijn verjaardag zit er nog tussen :grin:
Klik om te vergroten...

Bedacht je je dat tijdens het typen ? :P
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben heerlijk aan de pep! Huis vol met gebruikers! Fantastische sfeer! Dat wou ik even mede-delen!

Bedankt voor het lezen van dit bericht,
Tot ziens
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
weed
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#18
DonnieDark0 zei:
10 mg valium :tearsofjoy:

Heerlijke rustige ontspannen mellow buzzzzz :grin:
Klik om te vergroten...

is dat een medicijn? wat zijn de effecten?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
^
Ja dat zou je een medicijn kunnen noemen :grin:
Ik heb ze puur voor de fun eigenlijk.
Je wordt er heerlijk rustig ontspannen van. Beetje mellow.

Valium is een merknaam ik moet het eigenlijk Diazepam noemen.
Check het Farmaceutische topic even en dan vooral het grote benzo topic: Hier te lezen

een Quote van Spor:

Spor zei:
Diazepam
Stofnaam: diazepam
Merknaam: Valium, Stesolid
Voornaamste werking: anxiolytisch / sedatief
Vorm: Tabletten
Sterkte: 2 / 5 / 10 mg
Halfwaarde eliminatietijd: 48 uur
Maximale plasmaspiegel: 2 uur
Weetjes: Valium is een van de meestgebruikte middelen over de hele wereld om angst en spanning te verminderen. Het werkt relatief gezien erg lang.
Persoonlijke ervaring: Dit is een van me favoriete benzo's om te nemen als ik stress heb of me zorgen maak. Als ik er hier eentje van pak dan worden mijn hersenen als het ware "gecompressed" zorgen maken is er niet meer bij, terwijl ik wel gewoon recht kan denken. In tegenstelling tot oxazepam heeft deze een veel sterkere geestelijke werking, en minder een lichamelijke, ik voel me er dus minder moe / slap van. Bovendien heb je aan eentje genoeg. Denk dat "een joint in de morgen is een dag zonder zorgen" beter vervangen kan worden door: "een valium in de morgen is een dag zonder zorgen"
Klik om te vergroten...
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Motilium :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...135136137138139...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."