Nog niet, maar over een uurtje een portie paddestoelen naar binnen werken
#11
Caffeïne, verder niks!
#12
Nee, dat report is al van 1.5 week (of 2) geleden
#13
Hahah, ik ben ongeduldig.. wacht op een vriend van me. Oke, ik ga aan de tabak. En bedankt
#14
Gisteren redelijk voor wiet gesmoord.
Nu momenteel ook, heh, lekker scheef met scoot wat rondrijden
#15
Heb het nu een uurtje geleden ingenomen.
Zeker veel energie en ook wel blijheid. Maar tot zover niet die ekte ekte MDMA euforie.
#16
Vrije dagen. Tijd voor een test.
Leren met pep. Puur voor de test. Ben benieuwd.
Ik proef het in mijn keel, smerig als een baviaan die in de schijt van zijn moeder is gevallen, maar lekker als een paleis vol plezier voor elk zintuig omdat ik weet wat het is.
Mensen, ik hou van jullie, ik hou van mezelf, ik hou van het weer! Het is weer mooi weer! Ik ga genieten en experimenteren vandaag!
Het is prachtig dat dit af en toe eens kan in het leven.
#17
Haha enjoy!
Wat is het leven toch mooi inderdaad
#18
ketaAaaaaaAAa
#19
THC
#20
Nu nog niks maar later op de avond even 2 wietjointjes delen met nog iemand
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.