#1
Wiet heheh
Slaapse allemaal!
Slaapse allemaal!


Heb medelijden met je...Petrovic zei:Schultenbrau halve liter.
Haha, is goed te drinken hoor. Al zijn er veel betere biertjes.Xeloc zei:Heb medelijden met je...Petrovic zei:Schultenbrau halve liter.
HTID zei:Zodalijk misschien propofol! Net als michael jackson![]()
:Pspacelord zei:Helemaal niets, zaterdag is mijn drugvrije dagalleen wat caffeïne
DamienDope zei:Wiet, Hasj, Alcohol, Nicotine en de topper van de avond: XTC!!!![]()
![]()
Ik voel me echt kk lekker en mn huis zit vol met hartstikke aardige en chille mensen![]()
Intoxication zei:DamienDope zei:Wiet, Hasj, Alcohol, Nicotine en de topper van de avond: XTC!!!![]()
![]()
Ik voel me echt kk lekker en mn huis zit vol met hartstikke aardige en chille mensen![]()
![]()
veel plezier !!!

Intoxication zei:OT: niets, nuchter is best oké
respectSublimo zei:Een pot joghurt, weer eens wat anders voor een keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."