Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
241 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alleen alcohol, weed, hasj en misschien binnekort ook paddo's
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
alcohol + lormetazepam
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aan het afkomen van een eerste ketaminetrip. Interessant goedje! Traag begonnen met ongeveer een 40-50 mg, maar dat haalde niet veel uit. Toen samen met mijn maat nog zo'n 150 mg verder fijngeplet en onder ons twee verdeeld, hij wat meer dan mij zodat we beide ongeveer dezelfde portie naargelang ons lichaamsgewicht hadden. Dan beide anderhalf uurtje liggen spacen op "Carbon Based Lifeforms", met tientallen landschappen, beelden en visuals die voor mijn waarneming flitsten. Een goeie eerste keer, smaakt naar meer. De resterende 300 mg de volgende keer onder ons beide verdelen, zou een deftige trip moeten opleveren.
Snuiven (eerste keer dat we dat deden) viel echt enorm mee. Je voelt wel iets in je neus maar daar blijft het dan ook bij. De lijntjes verdwenen gewoon in onze neuzen zonder problemen.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt goed, zeker dat je kristallen had en geen pij in de neus is ook een goed teken.

Erwin K, I'm loving it!
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#5
erwin krol zei:
klinkt goed, zeker dat je kristallen had en geen pij in de neus is ook een goed teken.

Erwin K, I'm loving it!
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je met "een goed teken"? Is dat ivm de kwaliteit van de ket of met onze tolerantie tegen poeder in de neusgaten?

Soit, hebben nog wat 2c-e liggen, vrees dat dat iets minder vlot zal gaan, als ik de reports mag geloven :/
j
joshua23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Net wat DXM geprobeert en een hele dikke lijn caffeine mn neusgaten ingewerkt. :)


DXM was meer om te kijken of ik die ene afwijking heb ofzo, dus ik ga 'm vrijdagavond hard spacen :grin:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol, en wiet.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor t eerst in 7 maand ofzo dat ik op vrijdagavond geen drugs heb gehad.

Alleen bier, alleen de verleiding is er zoo erg om naar een plek te gaan waar veel gebruikers/vrienden zijn.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzos en wiet.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha

caffeine btw
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Makes sense.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
^my thoughts exactly.
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#13
nicotine/alcohol
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
1/4 albert hoffman fietsje
en 200mg 4 fluoro amphi
daarbij natuurlijk :stoned:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hasj dus.
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
het is net of die 4fluoro tussen meth en molly in hangt.. wel de lichamelijke strakheid maar een euforische mdma gloed :grin: misschien komt het door de acid :P in ieder geval een goeie combo :stoned: :stoned:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
alberthoffman zei:
4fluoro
Klik om te vergroten...

wat isda?
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
alberthoffman zei:
4fluoro
Klik om te vergroten...

wat isda?
Klik om te vergroten...


http://designer-drugs.com/pte/12.162.18 ... amine.html
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lijpheidsschaal 1 op 10 en speed is 5, wat zou je die fluoro amfetamine geven? :mrgreen:
t
teckLid
01-01-2024, 00:00
#20
wha het is weer woensdag lsd dag .
paar dexjes er bij tot potje op is en morgen slaan we over :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...112113114115116...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."