Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee vind het niet kunnen want je hoort zoveel dingen over coma zuipers. En het is gewoon niet goed voor je lichaam. Alcohol is gewoon harddrugs alleen het is gelegaliseerd . De regering verdiend grof geld aan de acijns maar er zijn nog altijd meer alcoholisten dan drugsverslaafden. Wamt er zijn ook nog.veel anoniemen bij."
"Lekker wodka maar dan wel in cola of in een energydrankje ik drink dan wodka wolga. Maar alle wodkas of alle bacardi smaken gaan er ook in"
"1.65cm en 80kg ja ik moet weer eens gaan trainen . Alle spiermassa is.nu meer vet geworden komt omdat ik ouder word. Mijn vrouw latina 165 ook rond dit gewicht wep een lekker figuur. Alles op de juiste plek. Kont en tieten dus. En gewoon een ronde kont. Nederlandse dikke.vrouwen hebben geen figuur latijnse vrouwen hebben dat vaak wel."
"Diogenes zei: W.F.L. zei: vode zei: Limburgers. Het zijn net belgen. Klik om te vergroten... Belgen zijn kut! Klik om te vergroten... En Hollanders zijn gierigaards! :P Klik om te vergroten... klopt en Belgen zijn minder intelligent dan de Nederlanders Neemt niet weg dat er ook domme Nederlanders zijn"
"eerste plaats mijn vrouw natuurlijk. daarna Shakira en Beyonce"
"3-mmc is.dus een mooi alternatief voor speed en mdma maar is het dan ook illegaal in nederland of belgie. Lijkt mij een leuke om te testen net als mxe en 4-fa em 2cb en 6ap"
"Omdat ik vroeger last heb gehad van psychotisch aanvallen door drugs maar daar heb ik.nu al.jaren geen last van of ik.moet gaan blowen zouden jullie mij aanraden of afraden om dit goedje eens te testen. Coke speed mdma.kon dacht ik geen kwaas. Weed en paddos wel.."
"Heel helder geschreven en idd heb alle fases meegemaakt heel.herkenbaar. maar wat blijft het lekker het is dat ik er niet meer aan kan en wil komen en niet mijn huwelijk voor op het spel wil zetten maar anders... goede en slechte tijden mee gehad."
"Yep.ook veel gegamed toen ik nog gebruikte. Wow en veel.fifa maar soms ben je ook te geconcentreerd om goed te kunnen gamen. Allen voor.geldt. moest haast elke 15min naar de wc. Plassen wat ik altijd moest."
"Waarom dronken worden je drinkt omdat je het lekker vind als om elke andere reden drinkt ben je.niet goed.bezig masr wie ben ik om dat te zeggen heb haast alles gedaan wat er is op een aantal.dingen na dan. Geen ghb geen hero en geen n2o. En geen rc maar die waren er 8 jaar geleden nog.niet volgens mij"