Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnmogelijke waardes in mijn urine

Onmogelijke waardes in mijn urine

5 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
martinmeijerLid
01-01-2024, 00:00
Beste,

Ik ben 17 en half jaar verslaafd en ben nu bijna 4 weken clean, ik volg een Therapie bij Stichting Terwille (Minasote behandeling)

Ik krijg elke week een UC, de eerste week waren de waardes 220

De week erop 64

En nu komt het de derde week had ik een waarde van 184...

Die laatste waarde is onmogelijk en zou gebruik aan tonen, echter heb ik nu al ruim 3 en half week niet gebruikt. Mijn vrouw beheert de financien dus ik heb geen pinpas en krijg geen zakgeld mee, zoals ik dit met mijn vrouw afgesproken heb.

Toch komt er uit de test dat mijn THC waarde in week 3 veel hoger ligt dan in week 2, het enige wat ik af en toe gebruik is Baclofen...

Nu snap ik hier zelf niks meer van, mijn vrouw heeft zelfs contact met Terwille hierover gehad. Nu gebruik ik niet en stijgt toch mijn THC waarde in mijn urine... hoe kan dit gebeuren?
m
martinmeijerLid
Ik heb net ook gebeld met de Drugs Infolijn, om na te vragen hoe dit mogelijk zou zijn.

1- Meer beweging dan de andere week (Dit kan kloppen, mijn vrouw en ik zijn bezig kinderen te krijgen en hebben die week veel meer sex gehad)
2- Door ziekte (Ik was niet echt ziek maar had wel een ontsteking aan mijn vinger die nu bijna weg is, verder heb ik een ziekte genaamd VHL zie link voor meer info http://www.erfelijkheid.nl/node/218, ik weet alleen niet hoe mijn lichaam daar verder op reageert)

Graag hoor ik eventueel meer opties

Info over mijn hoeveelheid gebruik... de laatste 6 maanden rookte ik ongeveer 6/10 joints in de week
x
xasturLid
6 a 10 joints on de week dat is niet eens zo veel. Ik rookte er 15 per dag. Wat ik nu aan sigarette ongeveer oprookten. Maar je bent 17 en je denkt al aan kinderen en je hebt een vrouw. Je was er dan ook vroeg bij. Of is dat een typfout. Was het niet zo dat thc veel langer in je bloed en lichaam aan toonbaar is. Paar maanden volgens mij mits ik het fout heb natuurlijk.
P
PandanLid
xastur zei:
Maar je bent 17 en je denkt al aan kinderen en je hebt een vrouw.
Klik om te vergroten...
Hij is 17 en een half jaar verslaafd, niet 17 en een half jaar oud ^^
Maar goed dat je gestopt bent en clean bent! Veel sterkte en succes ermee.
w
willemvLid
Het kan inderdaad dat je door veel bewegen hogere thc waardes krijgt in je urine. Voor zover ik weet komt dat omdat thc zich hecht aan vet en door veel bewegen verbrand je vet en komt de thc weer vrij. Het zal overigens niet genoeg zijn om effect van te merken maar kan wel je waardes in de war gooien.
V
VerpleegsterLid
Hoi,

ik ben een verpleegster binnen de verslavingszorg en ik doe Urine onderzoeken
en ik weet het antwoord op jou vraag. wanneer de kreatine in jou urine LAAG is
betekent dat je urine waterig is. Wanneer jou kreatine in de urine HOOG is dan is de urine geconcentreerd. tevens blijft THC in je vet opgeslagen, dus wanneer je sport kan er weer THC vrijkomen.

wat ik wil zeggen. de verpleegsters daar moeten naar de concentratie van jou urine kijken.
het kan idd zo zijn dat het in de urine nog aantoonbaar is (hoger cijfer)
dit heeft dus met verschillende factoren te maken. heb je gesport de afgelopen weken?
is de concentratie van je urine hoog of laag? hoe zien de cijfers van de vorige urineuitslagen?

dus ik vind niet dat ze meteen kunnen zeggen dat je gebruikt hebt doordat het cijfer hoger is!
dat heeft er geen klap mee te maken!

laten ze naar de kreatine in je urine kijken!!!!

succes!

is de kreatine lager! rond de 3 is de urine niet leesbaar en mag je vragen om een contraindicatie.

voorbeeld.

kreatine 6.7
thc 300> duidelijk gebruikt

kreatine 25
thc 150> tevens gebruikt niet gezakt i.v.m concentratie urine.

kreatine 25
thc <50 < gezakt

kratine 10
thc 20 <zelfde als vorige uitslag nog steeds gebruikt

je moet het even snappen, maar je moet een uc goed kunnen lezen om concusie te trekken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."