#1
Precies Fool.
Echter weet ik uit ervaring, dat er dan reacties kunnen komen als 'dat was niet de vraag, zie topic' etc etc, daar heb ik niet zoveel zin in.
Ik sluit me echter volledig bij je aan![:wink:]()
Echter weet ik uit ervaring, dat er dan reacties kunnen komen als 'dat was niet de vraag, zie topic' etc etc, daar heb ik niet zoveel zin in.
Ik sluit me echter volledig bij je aan