Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Lichte' upper gezocht!

'Lichte' upper gezocht!

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#1
Precies Fool.
Echter weet ik uit ervaring, dat er dan reacties kunnen komen als 'dat was niet de vraag, zie topic' etc etc, daar heb ik niet zoveel zin in.
Ik sluit me echter volledig bij je aan :wink:
G
GrimmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ken je 2-fa en 2-fma? RCs die makkelijk te krijgen zijn en goed voor functioneel gebruik. Er komt nauwelijks serotonine vrij, het is een vrij kille stimulatie. Slecht voor recreatief gebruikt, goed voor werk. Er schijnt niet of nauwelijks een comedown te zijn. Het nadeel is dat het misschien op de lange termijn bij zwaar gebruik cardiotoxisch is.
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#3
OuweGek zei:
Hallo!

Ik heb t moeilijk om soms wakker te blijven.
n
Klik om te vergroten...

Modafinil.
"Modafinil is een stimulerend middel dat de waakzaamheid bevordert."

http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 98&rId=793
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Onthoud wel dat welke upper je ook neemt, het zijn geen wondermiddelen. Ze zorgen niet voor extra energie, ze zetten de poortjes naar je energiereserves verder open. Op de lange termijn zul je dus met energietekort komen te zitten en dan wordt het probleem groter...
s
supermagneetLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben het eens met r0mmelp0t , 1 dexje of desnoods 2x een half dexje met wat magnesium zou goed helpen.
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#6
4 fa zou toch ook een optie kunnen zijn of vind je dat ook te sterk?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom niet gewoon je ritme aanpassen? Dat hoort toch bij nachtwerk? Geen enkele drug gaat je helpen als je lichaam nee zegt, uitstel van executie...
O
OuweGekLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo!

Ik werk s'nachts in een discotheek, paar keer per week,
Ik heb t moeilijk om soms wakker te blijven.

ik gebruikte wel eens ritalin. maar ik kan hier moeilijk aankomen nu.
Door de analoog RC Ethyfenidaat raak je onvruchtbaar (meerdere mensen hadden last van hun ballen na een tijdje gebruiken)

3mmc is hoogstwaarschijnlijk cardiotoxisch (iemand heeft hiervan hartinfarct gekregen en meerdere mensen 'klagen' over borstpijn etc)

Speed werkt te lang, ik kan daardoor niet slapen als ik thuiskom
Coke is te duur.
En voor caffeine ben ik nu zowat imuum voor

Met lichte upper bedoel ik: Niet teveel kaakspanningen en grote pupillen etc. Ik zie namelijk veel mensen.

Met lichte bedoel ik ook: Het moet niet teveel serotonine 'afgeven'. (bijvoorbeeld 'Methylone') ivm kans op depressie.

Ik heb ongeveer 1,5 jaar ritalin geslikt. dus zoiets zoek ik ongeveer.

Hopelijk heeft iemand een goede tip voor mij, alvast bedankt

ps. i know, ik stel veel eisen
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon energiedrank? Geen enkele upper is verantwoord om op eigen houtje een paar keer per week te nemen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alhoewel het geen goed idee is van welke drug dan ook veelvuldig en functioneel gebruik te maken. Als je echt immuun bent voor cafeïne, dan kun je altijd nog lage dosissen kratom proberen?
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#11
enige wat ik kan bedenken is 1 tabletje dex maar is ook vrij sterk.
O
OuweGekLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb methiopropamine besteld. en zit er letterlijk nu aan op mn werk,
Het is officieel een meth analoog, maar mensen reporten dat t een soort caffeine+ is, 1 dosis is 35mg dus relatief goedkoop, geen zwingende kaken, geen grote pupillen, voelt indd als een middenweg tussen coke en caffeine, Ben benieuwd hoe de comedown is, hoor veel verschillende verhalen.

i'll keep you posted
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
4-FA lijkt me niet echt een goede optie, je loopt dan ongeveer dagelijks je serotonine te verkrachten.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou ook andere opties overwegen dan drugs.
Maar omdat je de vraag toch zo gericht stelt en ik 'daar' een antwoord op wil geven, adviseer ik een zeer lichte dosis 6apb.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom 6-apb, daar echt een antwoord nodig is die niet extreem slecht voor hem is: Gebruik géén drugs met serotonine release affiniteit op regulieren basis.

dwz: Geen xtc, 6/5-(m)apb of 4-FA, methylone, pentedrone, 3/4-MMC en dergelijke. Daar ga je problemen mee krijgen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."