Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SittaMan zei: Als je hoest gaat er meer bloed naar je hersenen, misschien dat het daarmee iets te maken heeft? OT: zelf doe ik dat niet (veel), maar het is altijd wel grappig om iemand daarna zijn longen er zien uit te hoesten als je al goed stoned bent! Klik om te vergroten... Volgens de Engelse Wiki gaat er juist minder bloed naar de hersenen als je hoest Maar dat zou het ook wel kunnen verklaren, je hebt dan gewoon duizelingen door zuurstofgebrek (zeker als je ook nog zo'n shotje hebt genomen ). Zelf heb ik nog nooit zo'n shotje genomen. Een shotje bij ons gaat op de volgende manier: -Maak met 1 een vorm alsof je een paal vasthoudt. - jointje tussen pink en ringvinger, met de brandende kant naar buiten natuurlijk. -Sluit met je andere hand de grote opening luchtdicht af. -als het goed is heb je aan de bovenkant een gat, tussen duim en ringvinger. Zet daar je mond aan. -zuigen maar! Als het goed is koelt hierdoor de rook af en brandt het laatste stukje van de joint niet zo hard in je keel. Probleem is wel dat je vloei hierdoor nog sneller opbrandt dan je shag"
"SittaMan zei: whyme zei: SittaMan zei: Als je hoest gaat er meer bloed naar je hersenen, misschien dat het daarmee iets te maken heeft? OT: zelf doe ik dat niet (veel), maar het is altijd wel grappig om iemand daarna zijn longen er zien uit te hoesten als je al goed stoned bent! Klik om te vergroten... Volgens de Engelse Wiki gaat er juist minder bloed naar de hersenen als je hoest Maar dat zou het ook wel kunnen verklaren, je hebt dan gewoon duizelingen door zuurstofgebrek (zeker als je ook nog zo'n shotje hebt genomen ). Klik om te vergroten... http://www.hbvl.be/Archief/guid/hoe...?artikel=be1226f3-4da9-4e0e-b560-42780c5778ec Hierin staat dat dat juist wel helpt, maarja, ik weet er zelf ook het fijne niet van ;p Klik om te vergroten... Nuanceverschil: Hoesten zorgt ervoor dat er bloed naar je hersenen blÃjft gaan, het wordt niet méér bloed Denk ik"
"Heel Werchter gedaan, machtig gaar 4 dagen lang. Echt abnormaal gewoon Maar niet mijn favoriet, er komt idd niks fatsoenlijks meer uit je handen..."
"Hoe verzinnen ze het dat je rechtshandig moet zijn"
"Wij hebben een heerlijk plekje achter een museum in een park, net bij een helling, dus daar lig je heel relaxed, beetje konijntjes en bomen kijken"
"Als je rustig aan doet komt het wel goed, gewoon niet teveel in 1 keer doen. Ik heb zelf nooit problemen gehad met eerst drinken, maar ik zuip dan ook niet overdreven veel Meestal ben ik na een jointje zo lam dat ik niet eens meer de moeite neem om te gaan drinken"
"'bij mij/hem gaat ie hard' Gaar Lame Of gewoon Stoned.. Beetje standaard"
"Eigenlijk is het hetzelfde als dat je door een rietje inademt Eerst lurken aan je rietje/jointje en daarna verder gewoon lucht inademen tot je niet meer kunt. Wat ook helpt is om de rook een tijdje in je longen te houden. Waarschijnlijk lukt dat in 't begin niet door de hoestprikkel, maar dat gaat vanzelf over"
"Zeg, ik heb hier nog 3 joints liggen... Alleen ze zijn vrij oud. zegmaar bejaard; gedraaid op de parkfeesten. (een half jaar geleden ongeveer) Zijn er andere effecten? Van sommige hoor ik dat de wiet uitdroogt en slechter wordt(de THC wordt omgezet ofzo) en van anderen hoor ik juist weer dat het beter is omdat eventueel vocht verdwijnt en het dus beter brandt.. Van een enkeling hoor je dan weer dat je een longinfectie krijgt door de schimmels die er inmiddels inzitten Stoners, iemand een idee? edit: ze liggen trouwens droog en donker in een hoekje op mijn kamer, met een temperatuur ergens tussen de 10 en 25 graden"
"Misschien de schuif voor de aanvoer open zetten? Kan zijn dat het een schroefje aan de onderkant is, of ergens een schuifbalkje rond de 'uitlaatklep' voor de vlam(heeft dat onderdeel eigenlijk een fatsoenlijke naam? )"