#1
Ik ben het wel met Dubz eens. Ik hou ook niet zo van die gemaakte taal. Het is niet alleen de avatar die we gemeen hebben.

GanjaGanja zei:Meestal gaar of baked.
heb ik bij pepsiDamien0124 zei:GanjaGanja zei:Meestal gaar of baked.
Ik vind het altijd grappig als ik Lays Baked zie.
+1SchilDpadDo zei:heb 't niet zo op die tantoe parra straattaal dope yeah jeweetzelluf
dat is het ook niet, het is gewoon oerdegelijk nederlands of brabants dialect, als iemand zo dol als een kiep is...SittaMan zei:+1SchilDpadDo zei:heb 't niet zo op die tantoe parra straattaal dope yeah jeweetzelluf
Dat gebruiken wij hier nier hoor ;pcropp zei:dat is het ook niet, het is gewoon oerdegelijk nederlands of brabants dialect, als iemand zo dol als een kiep is...SittaMan zei:+1SchilDpadDo zei:heb 't niet zo op die tantoe parra straattaal dope yeah jeweetzelluf
Damien0124 zei:Chillen gebruik ik ook nog wel eens. In de zin van: ik ben aan het chillen.
chillen is hangen, relaxen, quality time, blowen, drinken, nuchter blijven, niets doen, zitten, staan, ontspannenspacebilly zei:Damien0124 zei:Chillen gebruik ik ook nog wel eens. In de zin van: ik ben aan het chillen.
ja, indd. Chillen staat bij mij synoniem aan blowen, haha. Volgens mij hebben mn ouders dat ook al wel door.
gr!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."