Zie je postvak. Hoezo vraag je er eigenlijk naar als je een vrouw bent :P ?
gotver ik haat bloed afname mij niet gezienImmortalTech zei:en er wordt bloed afgenomen.

voor de testjes die je moet doen denk ik.whyme zei:Hoe verzinnen ze het dat je rechtshandig moet zijn![]()
ImmortalTech zei:Zie je postvak. Hoezo vraag je er eigenlijk naar als je een vrouw bent :P ?
ImmortalTech zei:Ik heb hier vorige maand aan meegedaan. Het is geen vetpot ofzo, maar ik vond het wel grappig om eens aan zoiets mee te werken.
Het is ook niet zo dat je wiet moet roken voor het onderzoek, maar dat ze vragen gaan stellen over jouw cannabisgebruik. Je krijgt gewoon een kleine vergoeding en je moet een vragenlijst invullen, er wordt een kort interview gehouden, je moet in een beker plassen en er wordt bloed afgenomen.
• Twee weken voorafgaand aan de eerste onderzoeksdag tot en met het einde van de
studie geen cannabis te gebruiken.
• Twee dagen (48 uur) voorafgaand aan een onderzoeksdag geen alcohol te gebruiken.
Deep Blue zei:• Twee weken voorafgaand aan de eerste onderzoeksdag tot en met het einde van de
studie geen cannabis te gebruiken.
• Twee dagen (48 uur) voorafgaand aan een onderzoeksdag geen alcohol te gebruiken.
laat al maar![]()
DiiNA zei:Hoeveel heb je gekregen als ik vragen mag?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."