Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"te veel warmte ( brandende zon )"
"mischien moet je erop kauwen."
"Ik heb nog nooit een grinder gebruikt. mischien is het wel makkelijk ofzo.. maar heb geen zin om mn wiet in dat ding te doen en het eruit moeten plukken. en daarbij heb ik dan nog meer rotzooi in mn jaszakken."
"zo nieuw is hij niet meer en ondertussen kent zowat elke stonie hem wel. maar hij maakt inderdaad lekkere dingen"
"ik begin er niet aan,, ik nam altijd wel mee voor mn kameraad want die was nog net geen 18 en zijn goed bevriend. maar die broekies die staan rond te schooien of ik nog wiet heb of dat ik voor ze naar de shop wil gaan kunnen mn *&*& kussen."
"hmm, ik heb ook wel eens een flinke straatpizza op de stoep gelegd. maar dan was het meestal dat ik in slechte toestand was, of had te veel drank naar binnen gewerkt. maar of het nou echt door de combinatie van wiet en alcohol kwam,,nee,,want zonder wiet kan ik het ook wel"
"1 van de redenen waarom ik ben gestopt ben met blowen. ik slaap er heerlijk op,,maar ik word niet meer wakker, slaap door mn 2 wekkers heen. wat ik doe als de wekker gaat.. ik druk eerst 30 keer op de knop..draai me nog 20 keer om..en dan pas kom ik uit bed. heb ze dan ook iets vroeger gezet, dan heb ik meer tijd om wakker te worden en stap ik optijd mn bed uit"
"hoe oud word ze?"
"[/quote] dat ding moet ik ook hebben,,,waar zijn die verkrijgbaar?"
"Ik slaap meestal heerlijk als ik heb geblowd,,,maar meestal slaap ik dan ook zo vast,,dat ik mn wekker niet meer hoor:P ,en ja,,als je dan wakker word ben je zeer traag,,lui,,sloom en etc,,maar een stevige bak koffie doet wonderen"