#1
Misschien heb je de drug misbruikt waardoor het euforiserende effect niet meer optreedt 


dtwinj zei:Hey mensen over partydrug gesproken...
check deze link eens en geef een cijfer
greetz D-twin-J
http://www.radio538.nl/web/show/id=679092/group=5010
dtwinj zei:dtwinj zei:Hey mensen over partydrug gesproken...
check deze link eens en geef een cijfer
greetz D-twin-J
http://www.radio538.nl/web/show/id=679092/group=5010
DreamerOfDreams zei:pas een beetje op met je sarcasme, mensen zouden je nog geloven

test van vorig jaar heb je weinig.Petrovic zei:Dit komt echt maar heel weinig voor, kijk deze pagina's een voor percentages: http://www.drugs-test.nl/default18469.html .
90% van xtc pillen bestond uit een xtc achtige stof (MDMA, MDEA, MDA), vorig jaar. Slechts 10% bevat andere stoffen, zoals speed, caffeïne en voornamelijk MCCP.
Het percentage pillen dat pep bevat is VEEL lager dan de meeste mensen denken. Veel mensen nemen dingen aan zonder hard bewijs.
kiekert zei:Dat is natuurlijk onzin. Van elke batch pillen wordt er echt wel door iemand één langsgebracht bij een testcentrum.
DonnieDark0 zei:kiekert zei:Dat is natuurlijk onzin. Van elke batch pillen wordt er echt wel door iemand één langsgebracht bij een testcentrum.
Dat kan je niet mer zekerheid zeggen.
@Topic starter,
Kon je slapen na gebruik en dan bedoel ik bijvoorbeeld 8 uur na inname?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."