Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer xtc,,

eerste keer xtc,,

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
L*S_DLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb een probleem,, die andere halve heeft een vriend genakt..

die zit nu alweer thuis hahah hij zegt dat hij hem wel voelt nu,, maar het lijkt me sterk want ik voel vrij weinig:confused:

hoe merk je dat die inslaat?

thx
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geloof me, dat merk je.
L
L*S_DLid
01-01-2024, 00:00
#3
tsja,, weet dan nietw anneer want ik voel nog geen klote :P

en nu is het al ruim een uur geleden :P.. het was toch wel goed dat ik die halve pil gewoon zo doorslikte en niet kapot beet he?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja,maar een halve pil is misschien gewoon te weinig.
Was bij mij toch ook zoals ik vertelde...
Waarschijnlijk als je nu nog een halve zou nemen zou die binnen 5 minuten inslaan.
Volgende keer dus gewoon een halve nemen en er voor zorgen dat je nog een halve hebt liggen.
L
L*S_DLid
01-01-2024, 00:00
#5
zowiezo dan he :P hoop dat ik nog wat zal merken :P anders volgende keer beter :P

thx iig en ik laat het wel weten als ik wta merk :P

pzout
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#6
een halfe kan inderdaad te weinig zijn, maar je moet je ook niet teveel focusen op het inslaan,,gewoon lekker over je heen laten komen.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb je niks te smoke?
Dan zal die ook wel inslaan ook al is het maar een halve.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flaffie zei:
Geloof me, dat merk je.
Klik om te vergroten...
haha, maar van een halve pil voel je de impact niet zo hard imho.
@TS : hoe ik persoonlijk weet wanneer hij inslaat is wanneer er langzaam een warme gloed over me trekt, maar zoals eerder vermeld moet je je niet focussen op wanneer je pil zal inslaan.
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh man ik weet mijn eerste keer nog!
Haha dan zijn mensen echt het grappigst ofso. ook gevoelig enz doen he hehe
Die verhalen ook van de mensen als ze hard gaan!
oh mannnn :grin:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#10
L*S_D zei:
hoe merk je dat die inslaat?

thx
Klik om te vergroten...

:sunglasses:
S
Spec87Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Fijne maat trouwens, als ie je maar een halve pil geeft voor je eerste keer, en er dan meteen tussenuit naait :(
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ongeveer nu.
Als je wiet hebt ... raad ik je aan om een joint te roken dan slaat ie gegarandeerd in.
het duurt 2 a 3 uur

Edit: Ik lees nu pas dat het een halve pil is.
Dan zal het geen 2 a 3 uur duren. de helft daarvan dus.
L
L*S_DLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heyy,,

Om kwart voor 8 had ik een halve pil ingenomen,, 140mg hartjes,..
Na hoelange tijd slaat die pas echt in,, en hoelang heb ik nog te gaan...

thx alvast

greetz
L
L*S_DLid
01-01-2024, 00:00
#14
het is nu 3 kwartier geleden,, ik voel heel licht iets,, dit zou toch veel meer moeten zijn? of komt dat op met de tijd? ik wil ook graag weten of je van 60mg wat zou moeten voelen:P

nog thx voor je post flaffie :tongueout:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#15
komt nog wel meer :)
enjoy
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn eerste keer nam ik ook een halve pil. Om uit te proberen. Om te weten wat voor gevoel ik kon verwachten de volgende keer.
Maar ik had na een uur nog niks
Dus toen nam ik nog een halve en toen sloeg hij gelijk in. heb ik urenlang energiek door het huis gerent en muziek geluisterd 30 keer naar boven gelopen en weer naar beneden.
Met blote buik naar buiten gelopen om 6 uur sochtends. Ik had het geen eens koud toen.
Maar ik had een zachte pil. Dus een halve was gewoon te weinig.
Als je nog een halve bijneemt dan kan je er op rekenen dat je nog wel meer dan 3 uur bezig zal zijn met stuiteren.
Geniet ervan.
Als je nu nog niet veel voelt zal ik nog een halve nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."