Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer E

Eerste keer E

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
grotejonkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga voor het eerst MDMA gebruiken binnenkort, op een feest. Ik ben van plan om 100 mg te gebruiken. Wat kan ik verwachten, wat zijn de do's en don'ts? Waar moet ik voor uitkijken?

P.S Dit is geen vraag over schadelijkheid, hoeveel er in pillen zit etc, puur kwa effect en gedrag, wat moet ik verwachten?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lees eens rond in het xtc hoofdstuk. Daar kom je alles tegen wat je nu vraagt. Veel plezier!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
T wordt mooi heel mooi laat maar alles over je heen komen :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor de eerste keer is 100mg zeker genoeg, dus echt niet bijnemen!

Ik neem aan dat je kristalletjes hebt? Dit slaat een stuk harder en sneller in, het kan dus ineens BAM zijn :P .

Lichamelijk voel je een soort slapent/ tintelent gevoel wat of zo fijn is :hearteyes: . Ik heb zelf dat de omgeving voor je gevoel iets veranderd en de muziek wordt intenser en mooier dat je ooit gehoort hebt. Verder wordt ik zelf altijd enorm open tegen andere mensen, ook een enorme softie :P . Kaken zullen ook vrijuit bewegen en ikzelf had de volgende dag nog steeds een fijn lekker gevoel.

- Drink elk half uur wat water (beter geen alcohol, want dan droog je nog meer uit).
- Neem verder geen andere drugs.

En geniet van je eerste keer! Zoek een goede plek voor de eerste keer, want het gevoel van de eerste keer evenaar je niet meer (vele althans)

Veel plezier :wave:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jij gaat zoveel plezier beleven :hearteyes: Het gevoel is niet te beschrijven, helaas zal je je er niet op kunnen voorbereiden geestelijk, het raakt je, het komt over je heen en het is geweldig.
Paar dingen die ik je aanraad:
-AA drink, werkt goed ook al zou het eventueel fout gaan (Maar dat gebeurt niet, toch? :grin: )
-Dextra, zelfde reden als AA, en het is gewoon te lekker.
-KAUWGOM! Heel handig als je kaken gaan klapperen, je kan je wangen kapotbijten, niet heel erg ofzo, gewoon wondjes, maar ze zijn wel vervelend. Ik heb zelf er overigens nooit last van:)
-Niet bijnemen, ook al wil je van wel, de 2de pil zal het effect alleen verlengen maar het word voornamelijk klapkaken :)
- Neem de pillen in 2 halfjes, als het 1ste halfje bevalt kan je die 2de nemen maar dus niet meer. 100 mg is genoeg voor de eerste keer, ik heb bij mijn eerste keer 1 halfje 120 genomen en het was geweldig, ben wel licht, dus dat moet je ook meetellen.

Dat waren ze, heel veel plezier, je eerste keer is te geweldig! Vertel ons hoe het was:)
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je eerste keer (en nog een aantal keren erna) XTC kan je niet beschrijven in woorden :) . De woorden die dat moeten omschrijven zijn nog niet uitgevonden.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Ik neem aan dat je kristalletjes hebt? Dit slaat een stuk harder en sneller in, het kan dus ineens BAM zijn :P .

Lichamelijk voel je een soort slapent/ tintelent gevoel wat of zo fijn is
Klik om te vergroten...

Zo zie ik het vaker omschreven. Merken jullie nou gewoon het echte love gevoel niet of hoe zit dat bij jullie??

Ik zou het meer omschrijven als. Het kriebeltje (vlinders) in je buik als je verliefd bent.
Maar dan alsof je op 50mensen tegelijk verliefd bent. Pure love door je hele lichaam.
Buik, hoofdhuid, in en op de rest van je huid over je hele lichaam. Dit gevoel gaat op het ritme van de muziek door je hele lichaam heen. De allermooiste band met je vrienden enzo hebben.

Prachtig is het.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#8
De eerste keer is prachtig :hearteyes: vooral kristallen.
het gevoel alsof je op roze wolkjes loopt.

verkloot niet je gevoel om veel alcohol te gaan drinken, af en toe een glas water of fruitdrank.
Die avond vergeet je nooit weer,,,veel plezier :) :wave:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Eerste keer is echt het leukst :hearteyes:

Just enjoy! :grin:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#10
En, hoe was je ervaring? Of heb je het nog niet gedaan? We zijn benieuwd! :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moes-4 zei:
Eerste keer is echt het leukst :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat hoef niet. Bij mij was dat iig niet zo..

Later begon ik het gevoel te kennen en kon het ik love-gevoel op 1 of andere mannier sturen door erop te concentreren en nog harder laten gaan. 1e keer voelde ik niet eens echt love gevoel omdat ik het niet kende. Maar idd de 1e keer vergeet je nooit nooit meer dat is zowiezo waar :P
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had juist omdat ik het niet kende, kwam het enorm hard aan. En dat van maar eentje. :hearteyes:
Nu heb ik er meestal meerdere nodig om datzelfde te bereiken.

Dat love gevoel sturen lukt me toch niet helemaal :( :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
En, al gedaan? Hoe was het? Reportje! :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
102 konijnen, zaten in een boot.
Een was tbs'er en die schoot de ander dood

101 konijnen, zaten in een boot.
Een kreeg ruzie met piraten en werd dood gegooid met brood

100 konijnen, zaten in een boot.
Een zwom terug naar huis, hij miste de kleur rood.

99 konijnen, zaten in een boot.
Een at alle vislijnen op en kreeg vergiftiging van lood.

98 konijnen, zaten in een boot.
Een stootte de ander aan toen viel hij uit de boot.

Of iets in de richting van een chocolade kikker..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
102 konijnen, zaten in een boot.
Een was tbs'er en die schoot de ander dood

101 konijnen, zaten in een boot.
Een kreeg ruzie met piraten en werd dood gegooid met brood

100 konijnen, zaten in een boot.
Een zwom terug naar huis, hij miste de kleur rood.

99 konijnen, zaten in een boot.
Een at alle vislijnen op en kreeg vergiftiging van lood.

98 konijnen, zaten in een boot.
Een stootte de ander aan toen viel hij uit de boot.

Of iets in de richting van een chocolade kikker..
Klik om te vergroten...

Waar gaat dit over...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ Oke dat is de meest vage post die ik ooit heb gezien :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Sjeik zei:
^ Oke dat is de meest vage post die ik ooit heb gezien :P
Klik om te vergroten...
Die van mij, of de post die ik had gequoted?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het tekstje van TrippyShit.
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijne eerszte ervaring met XTC (2 weken gelden)

ik vond of je werdt (toen het begon te werken) ineens het heb 8 pintjes op gevoel :tongueout:

en daarna kreeg ik het gevoel alsof ik niet meer op de grond stond maar gwn op kussens ofzo aan het lopen was en mijn lichaam geen beenderen had

maar nog zoveel meer gevoeles die opkwamen maar deze schooten er tog uit
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vond hem wel grappig ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."