#1
Ik heb zelf nog nooit bittere pillen gehad. Maar zit er echt geen logo'tje op? Ik heb nog nooit pillen zonder logo gezien.. Over het algemeen zijn het hier blauwe mitsu's.
caatje zei:Ik herinner me dat mn ex nog eens wormpillen (voor honden) had gekocht als zijnde xtc.
caatje zei:wormpillen (voor honden)
pinheadlarry zei:caatje zei:wormpillen (voor honden)
Jij hebt in iedergeval geen last van wormpjes.
pinheadlarry zei:waarom zou je ze niet meer kunnen nemen dan?
lijkt me alleen niet zo prettig om je hele smoel vol poeder te hebben...maar dan stop je t maar in vloeitje.
of je snuift t op...
drain bamage zei:pinheadlarry zei:waarom zou je ze niet meer kunnen nemen dan?
lijkt me alleen niet zo prettig om je hele smoel vol poeder te hebben...maar dan stop je t maar in vloeitje.
of je snuift t op...
snuiven ga ik dus niet doen maar ik pakte er eentje en die verkruimelde tussen m'n duim en wijsvinger in, beetje vaag maar als je ze gewoon rustig pakt behouden ze gewoon hun vorm maar kan ik ze nog wel gewoon nemen niet dat er ineens één of ander rottingsproces in gang is gezet ofzo?
TrippyShit zei:Pillen zonder logo bestaan ook gewoon. Nog niet tegen gekomen maar de maker beslist hoe ze eruit zien dus waarom zou ie ze niet zonder logo kunnen drukken?
En pillen horen bitter te smaken ja. Vies, medicijn achtig. Zoals paracetamol bijv :P
En wat heeft TS eraan om te zeggen dat het bij jou voornamelijk blauwe mitsu's zijn :P ??
Die worden ook nagemaakt als een gek door de naam. Je kan ze met mcpp hebben en met 140mg bij wijze van spreken.
Gewoon laten testen, dan weet je het 100% zeker. Is deze mogelijkheid er om een of andere reden niet bij jou, ga dan op het advies van de rest af (las dat meerdere al genomen hadden).
Als ze bij iedereen goed bevallen is de kans heeel erg klein dat het bij jou anders zal zijn.
Angramar Temenos zei:TrippyShit zei:Pillen zonder logo bestaan ook gewoon. Nog niet tegen gekomen maar de maker beslist hoe ze eruit zien dus waarom zou ie ze niet zonder logo kunnen drukken?
En pillen horen bitter te smaken ja. Vies, medicijn achtig. Zoals paracetamol bijv :P
En wat heeft TS eraan om te zeggen dat het bij jou voornamelijk blauwe mitsu's zijn :P ??
Die worden ook nagemaakt als een gek door de naam. Je kan ze met mcpp hebben en met 140mg bij wijze van spreken.
Gewoon laten testen, dan weet je het 100% zeker. Is deze mogelijkheid er om een of andere reden niet bij jou, ga dan op het advies van de rest af (las dat meerdere al genomen hadden).
Als ze bij iedereen goed bevallen is de kans heeel erg klein dat het bij jou anders zal zijn.
Ik laat ze altijd testen. Ik gebruik niet veel pillen, dus als ik ze gebruik doe ik het goed. Over het algemeen zijn het 172 mg'tjes (waarvan ik een halfje pak, later bijpakken), maar ik heb ook een keer een MDApil gehad.
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:TrippyShit zei:Pillen zonder logo bestaan ook gewoon. Nog niet tegen gekomen maar de maker beslist hoe ze eruit zien dus waarom zou ie ze niet zonder logo kunnen drukken?
En pillen horen bitter te smaken ja. Vies, medicijn achtig. Zoals paracetamol bijv :P
En wat heeft TS eraan om te zeggen dat het bij jou voornamelijk blauwe mitsu's zijn :P ??
Die worden ook nagemaakt als een gek door de naam. Je kan ze met mcpp hebben en met 140mg bij wijze van spreken.
Gewoon laten testen, dan weet je het 100% zeker. Is deze mogelijkheid er om een of andere reden niet bij jou, ga dan op het advies van de rest af (las dat meerdere al genomen hadden).
Als ze bij iedereen goed bevallen is de kans heeel erg klein dat het bij jou anders zal zijn.
Ik laat ze altijd testen. Ik gebruik niet veel pillen, dus als ik ze gebruik doe ik het goed. Over het algemeen zijn het 172 mg'tjes (waarvan ik een halfje pak, later bijpakken), maar ik heb ook een keer een MDApil gehad.
Geniale post, dat over het algemeen doet het hem![]()
Mar wat heeft dit met smaakindicatie te maken beste jongen?

ParanoidAndroid zei:Echte xtc-pillen zijn vaak dik, lastig om zo te breken als je het vergelijkt met normale pilletjes. En aan de smaak moet je zeker wel iets proeven, een goeie pil proeft chemisch bitter als je er een likje aan geeft.
caatje zei:ParanoidAndroid zei:Echte xtc-pillen zijn vaak dik, lastig om zo te breken als je het vergelijkt met normale pilletjes. En aan de smaak moet je zeker wel iets proeven, een goeie pil proeft chemisch bitter als je er een likje aan geeft.
Heeft er naar mijn idee niks mee te maken. De hardheid ligt aan de persing en bindmiddel, de dikte aan het malletje wat gebruikt wordt. Bij de reguliere apotheek zijn pillen ook verschillend vanvorm/dikte/kleur. En lik eens aan een paracetamol of what ever voor pil, ze smaken allemaal chemisch en niet naar snoepjes van Jamin.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."