Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoren pillen bitter te zijn?

Horen pillen bitter te zijn?

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zelf nog nooit bittere pillen gehad. Maar zit er echt geen logo'tje op? Ik heb nog nooit pillen zonder logo gezien.. Over het algemeen zijn het hier blauwe mitsu's.
m
matohLid
01-01-2024, 00:00
#2
:confused:
Heb nu wat pillen die niet bitter smaken, maar heb er nog geen gegeten. (Wel geproefd)
Van horen zeggen werken ze wel, maar vroeg me af of iemand hier bekend mee is?

De pillen die ik heb zijn een beetje gelig, hebben een gladde kant en aan de andere kant een breeklijn. (Geen leuk vormpje oid dus)

Koop haast nooit zelf krijg meestal van vrienden dus vroeg me af.
Alvast bedankt voor uw hulp.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uit mijn ervaringen horen ze wel bitter te zijn.

"De pillen die ik heb zijn een beetje gelig, hebben een gladde kant en aan de andere kant een breeklijn. (Geen leuk vormpje oid dus)" <-- kunnen wij niks mee.

en als je is wat rondleest op dit forum,,,kun je heel wat informatie inwinnen.

als je het niet vertrouwd,,gewoon laten testen :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Idd de smaak is niet belangrijk maar xtc is wel bitter. Heb je je niet wat rotzooi in je handen laten duwen? Ik herinner me dat mn ex nog eens wormpillen (voor honden) had gekocht als zijnde xtc. Die waren ook licht geel met aan 1 kant een breuklijn. Laat ze testen!
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
Ik herinner me dat mn ex nog eens wormpillen (voor honden) had gekocht als zijnde xtc.
Klik om te vergroten...

Serieus? Dat is wel heel erg zeg.... Van tevoren laten testen hoop ik, of later pas achter gekomen?
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
wormpillen (voor honden)
Klik om te vergroten...

Jij hebt in iedergeval geen last van wormpjes.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
pinheadlarry zei:
caatje zei:
wormpillen (voor honden)
Klik om te vergroten...

Jij hebt in iedergeval geen last van wormpjes.
Klik om te vergroten...

Als ik ze had geslikt niet nee :(
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#8
volgens mij horen ze bitter te, ik snap dan ook niet waarom er idioten rondlopen die ze "snoepies" noemen :P ,

off-topic: ik had er laatst een paar en daar was vocht bij gekomen en je kon ze dus zo verkruimelen maar ehm is dat wel oke om ze alsnog te nemen?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
pinheadlarry zei:
waarom zou je ze niet meer kunnen nemen dan?
lijkt me alleen niet zo prettig om je hele smoel vol poeder te hebben...maar dan stop je t maar in vloeitje.
of je snuift t op...
Klik om te vergroten...

snuiven ga ik dus niet doen maar ik pakte er eentje en die verkruimelde tussen m'n duim en wijsvinger in, beetje vaag maar als je ze gewoon rustig pakt behouden ze gewoon hun vorm maar kan ik ze nog wel gewoon nemen niet dat er ineens één of ander rottingsproces in gang is gezet ofzo?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pillen zonder logo bestaan ook gewoon. Nog niet tegen gekomen maar de maker beslist hoe ze eruit zien dus waarom zou ie ze niet zonder logo kunnen drukken?
En pillen horen bitter te smaken ja. Vies, medicijn achtig. Zoals paracetamol bijv :P


En wat heeft TS eraan om te zeggen dat het bij jou voornamelijk blauwe mitsu's zijn :P ??
Die worden ook nagemaakt als een gek door de naam. Je kan ze met mcpp hebben en met 140mg bij wijze van spreken.

Gewoon laten testen, dan weet je het 100% zeker. Is deze mogelijkheid er om een of andere reden niet bij jou, ga dan op het advies van de rest af (las dat meerdere al genomen hadden).
Als ze bij iedereen goed bevallen is de kans heeel erg klein dat het bij jou anders zal zijn.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Smaak geeft geen indicatie van een pil, ook al beweren sommige mensen dat. Bijna driekwart van de smaak van een gemiddelde pil wordt bepaald door een bindmiddel als povidone. Drukkers van foute pillen zijn vaak ook nog eens zo slim om een geurstof toe te voegen, zodat je het verschil helemaal niet proeft.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
drain bamage zei:
pinheadlarry zei:
waarom zou je ze niet meer kunnen nemen dan?
lijkt me alleen niet zo prettig om je hele smoel vol poeder te hebben...maar dan stop je t maar in vloeitje.
of je snuift t op...
Klik om te vergroten...

snuiven ga ik dus niet doen maar ik pakte er eentje en die verkruimelde tussen m'n duim en wijsvinger in, beetje vaag maar als je ze gewoon rustig pakt behouden ze gewoon hun vorm maar kan ik ze nog wel gewoon nemen niet dat er ineens één of ander rottingsproces in gang is gezet ofzo?
Klik om te vergroten...


Het bindmiddel is vochtig geweest. Ook al paje de pil "rustig" hij zal in je mond gelijk in duigen vallen en dat is erg goor! De eerst pil vind ik dan niet zo erg, bij de 2e ga ik daar toch echt van kotsen. Ik heb het zelfde "probleem" met een stuk of 10 bij elkaar. Ik verkruimel ze straks helemaal en verdeel ze over 10 hoopjes en draai ze in een vloeitje. Geen probleem alleen extra werk. Rotten gaan ze niet doen! Oja en snuiven is een pijnlijke zaak, tis maar dat je het weet.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Idd, en met pillen zit er ook andere zooi zoals het bindmiddel in je neus wat nou ook niet lekker is denk ik. Doe het dan met kristallen. Maarja zoals caatje ook zegt. Gewoon bommetje van maken. Komt op precies hetzelfde neer. Denk eerlijk gezegd dat ze zo sneller en misschien harder in meppen ook nog omdat het vloeitje zo opgelost is en in je maag en er dan gelijk poeder/kruimeltjes pillen in je maag komen die ook zo zijn opgenomen. Misschien dat ik volgende keer eens ga proberen om in een vloeite een stuk pil te doen en een deel te verkruimelen :P Met kristallen heb ik het nog nooit geprobeerd maar zo doet een vriend van me het ook. Een deel poeder wat gelijk inslaat en een deel kristalletjes wat het zegmaar soort van verlengt en wat harder laat gaan nog.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn pillen waren altijd bitter :tongueout:
Ik had er eens eentje stuk gedaan en dan op men tong gelegd en met een glas cola na binnen gespeeld. Speciale smaak kan ik zeggen :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
Pillen zonder logo bestaan ook gewoon. Nog niet tegen gekomen maar de maker beslist hoe ze eruit zien dus waarom zou ie ze niet zonder logo kunnen drukken?
En pillen horen bitter te smaken ja. Vies, medicijn achtig. Zoals paracetamol bijv :P


En wat heeft TS eraan om te zeggen dat het bij jou voornamelijk blauwe mitsu's zijn :P ??
Die worden ook nagemaakt als een gek door de naam. Je kan ze met mcpp hebben en met 140mg bij wijze van spreken.

Gewoon laten testen, dan weet je het 100% zeker. Is deze mogelijkheid er om een of andere reden niet bij jou, ga dan op het advies van de rest af (las dat meerdere al genomen hadden).
Als ze bij iedereen goed bevallen is de kans heeel erg klein dat het bij jou anders zal zijn.
Klik om te vergroten...

Ik laat ze altijd testen. Ik gebruik niet veel pillen, dus als ik ze gebruik doe ik het goed. Over het algemeen zijn het 172 mg'tjes (waarvan ik een halfje pak, later bijpakken), maar ik heb ook een keer een MDApil gehad.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:
Pillen zonder logo bestaan ook gewoon. Nog niet tegen gekomen maar de maker beslist hoe ze eruit zien dus waarom zou ie ze niet zonder logo kunnen drukken?
En pillen horen bitter te smaken ja. Vies, medicijn achtig. Zoals paracetamol bijv :P


En wat heeft TS eraan om te zeggen dat het bij jou voornamelijk blauwe mitsu's zijn :P ??
Die worden ook nagemaakt als een gek door de naam. Je kan ze met mcpp hebben en met 140mg bij wijze van spreken.

Gewoon laten testen, dan weet je het 100% zeker. Is deze mogelijkheid er om een of andere reden niet bij jou, ga dan op het advies van de rest af (las dat meerdere al genomen hadden).
Als ze bij iedereen goed bevallen is de kans heeel erg klein dat het bij jou anders zal zijn.
Klik om te vergroten...

Ik laat ze altijd testen. Ik gebruik niet veel pillen, dus als ik ze gebruik doe ik het goed. Over het algemeen zijn het 172 mg'tjes (waarvan ik een halfje pak, later bijpakken), maar ik heb ook een keer een MDApil gehad.
Klik om te vergroten...

Geniale post, dat over het algemeen doet het hem :tearsofjoy:
Mar wat heeft dit met smaakindicatie te maken beste jongen?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:
Pillen zonder logo bestaan ook gewoon. Nog niet tegen gekomen maar de maker beslist hoe ze eruit zien dus waarom zou ie ze niet zonder logo kunnen drukken?
En pillen horen bitter te smaken ja. Vies, medicijn achtig. Zoals paracetamol bijv :P


En wat heeft TS eraan om te zeggen dat het bij jou voornamelijk blauwe mitsu's zijn :P ??
Die worden ook nagemaakt als een gek door de naam. Je kan ze met mcpp hebben en met 140mg bij wijze van spreken.

Gewoon laten testen, dan weet je het 100% zeker. Is deze mogelijkheid er om een of andere reden niet bij jou, ga dan op het advies van de rest af (las dat meerdere al genomen hadden).
Als ze bij iedereen goed bevallen is de kans heeel erg klein dat het bij jou anders zal zijn.
Klik om te vergroten...

Ik laat ze altijd testen. Ik gebruik niet veel pillen, dus als ik ze gebruik doe ik het goed. Over het algemeen zijn het 172 mg'tjes (waarvan ik een halfje pak, later bijpakken), maar ik heb ook een keer een MDApil gehad.
Klik om te vergroten...

Geniale post, dat over het algemeen doet het hem :tearsofjoy:
Mar wat heeft dit met smaakindicatie te maken beste jongen?
Klik om te vergroten...

Echt he :P Even de stoere bink uithangen met 172mg? Oh en natuurlijk de wijze man omdat hij test. Je bent de enigste hier niet hoor.. Wel een van de weinige die veel kan bulshitten en in een korte tijd zoveel posts kan halen. :rockband:
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Echte xtc-pillen zijn vaak dik, lastig om zo te breken als je het vergelijkt met normale pilletjes :tongueout:. En aan de smaak moet je zeker wel iets proeven, een goeie pil proeft chemisch bitter als je er een likje aan geeft.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ParanoidAndroid zei:
Echte xtc-pillen zijn vaak dik, lastig om zo te breken als je het vergelijkt met normale pilletjes :tongueout:. En aan de smaak moet je zeker wel iets proeven, een goeie pil proeft chemisch bitter als je er een likje aan geeft.
Klik om te vergroten...

Heeft er naar mijn idee niks mee te maken. De hardheid ligt aan de persing en bindmiddel, de dikte aan het malletje wat gebruikt wordt. Bij de reguliere apotheek zijn pillen ook verschillend vanvorm/dikte/kleur. En lik eens aan een paracetamol of what ever voor pil, ze smaken allemaal chemisch en niet naar snoepjes van Jamin.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#20
caatje zei:
ParanoidAndroid zei:
Echte xtc-pillen zijn vaak dik, lastig om zo te breken als je het vergelijkt met normale pilletjes :tongueout:. En aan de smaak moet je zeker wel iets proeven, een goeie pil proeft chemisch bitter als je er een likje aan geeft.
Klik om te vergroten...

Heeft er naar mijn idee niks mee te maken. De hardheid ligt aan de persing en bindmiddel, de dikte aan het malletje wat gebruikt wordt. Bij de reguliere apotheek zijn pillen ook verschillend vanvorm/dikte/kleur. En lik eens aan een paracetamol of what ever voor pil, ze smaken allemaal chemisch en niet naar snoepjes van Jamin.
Klik om te vergroten...


Inderdaad:)
en daarbij, Gewoon slikken die pillen.
en als je het niet vertrouwd laten testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."