Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar kunnen jullie niet tegen als jullie stoned zijn?

waar kunnen jullie niet tegen als jullie stoned zijn?

279 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr.jiho zei:
gewoon, als je (denkt dat je) jeuk krijgt en je moet je overal krabben...
Klik om te vergroten...
of als je denkt, dat er spinnen op je lijf kruipen (kheb enorm veel angst voor spinnen) dan zittek me wel vaak in bed te omdraaie enzo en te wrijven op mij van, koest, weg spinne, weg :P altijd maar die tintelingtjes
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan er niet tegen als je weer dezelfde avond als alle avonden beleeft, daarom ben ik ook gestopt met blowen
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha na een joint mischien, maar als ik smoke gaan er meestal wel standaard 4/5/6 joints doorheen :stoned:

Maarja sommige mensen blijken er inderdaad energiek van te worden, ik duidelijk niet :P
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
Weet je wat ik ook erg irri vindt: Voel je al wat? Wat voel je nu?
Heremetiet, laat me gewoon met rust. Wat een domme nutteloze vragen waar je je para van zou worden.
Klik om te vergroten...

Ja nee hou op. Was vroeger op het plein de eerste keeren dat we xtc probeerde. Steeds iedereen: en en voel je al wat om het naar een paar sec. weer te vragen, grom :angry:
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je dingen moet gaan doen die energie kosten, het liefst blijf ik na blowen met mijn reet vastgeroest op de bank.
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#6
als iemand met zn knie de heletijd omhoog wipt, in een onregelmatig tempo (ookal doe ik het zelf)
iemand die geluidjes maakt, bv, schoppen tegen een steen, slaan met een tak
als iemand iets zegt, en je vraagt: wat? en dan zegt hij niets.. vraag je het nog een keer: niets niets
en bepaalde vernieling, platstampen van bloemen ofzo.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eyezblack zei:
Als je dingen moet gaan doen die energie kosten, het liefst blijf ik na blowen met mijn reet vastgeroest op de bank.
Klik om te vergroten...

Meen je da nou?
Ik poets zo het hele huis na het roken van een joint. Lekker juist. :smoke:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#8
gezijk vann me ouwe, ze weten dat ik regelmatig smook maar hebben ehet liever niet, dan kunne ze zijken hee :openmouth: word je helemaal knettergek vann



:wave:
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#9
yellowmoon zei:
bij mensen gaan praten die niet stoned zijn is ook echt kut, ze kijken direct naar je ogen en als ze zien dat je stoned ben nemen ze jouw niet serious enzo ook vind ik beetje irritant om mensen in ogen te kunnen kijken
Klik om te vergroten...

jaa..!! argg.. die ouders van mijn vriend zijn er ook echt goed in je vreemd aan te kijken als ze weten dat we net hebben geblowd.. en maar naar die ogen kijken he.. strontzenuwachtig word ik daarvan..
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik rook gewoon rustig mijn jointje op mijn kamer met een lekker reggae muziekje, beetje nadenken over het leven (niet teveel want dan word je depressief :P ) en gewoon beetje sfeerlampje aan, het enige wat er dan nog welleens voor gezeur komt is dat mijn ma weer zegt: 'Ben je weer aan het blowen of Blowdieblow zet ze dan' dat is irritant
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
MidasJ zei:
Ik rook gewoon rustig mijn jointje op mijn kamer met een lekker reggae muziekje, beetje nadenken over het leven (niet teveel want dan word je depressief :P ) en gewoon beetje sfeerlampje aan, het enige wat er dan nog welleens voor gezeur komt is dat mijn ma weer zegt: 'Ben je weer aan het blowen of Blowdieblow zet ze dan' dat is irritant
Klik om te vergroten...

Waarom dan?

Vind het wel een interressante stelling... Topic :tongueout:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je stoned bent is het nogal kut als je het koud hebt :angry:
B
Beautiful_SkunkLid
01-01-2024, 00:00
#13
ouders die aan me kop gaan zitte zeure of ik stoned ben.. mgoehd daar kan ik ook neit tegen als ik niet stoned ben!!..
L
Little_MissyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je niet wil praten en ge wil daar gewoon wa hangen enz. en ge hebt zo van die mensen da hun mond ni houden he!! :mrgreen:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik stoned ben kan ik niet tegen me ouders,
omdat ze me dan behaldele als een kind van 8 :confused:

Ze denken egt dat ik dan nix kan ofzo :confused:

:wave:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#16
need^weed zei:
als je stoned bent is het nogal kut als je het koud hebt :angry:
Klik om te vergroten...

JAAA :(
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan er niet tegen als mijn ouders wakker zijn als ik stoned ben...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er is maar weinig waar ik niet stoned tegen kan, misschien drukte. Maar daar hou ik nuchter ook niet van.
J
JeppieLid
01-01-2024, 00:00
#19
door een drukke winkelstraat lopen met allemaal volle terrasjes, en dan denken dat iedereen naar je kijkt... dan wordt ik in me hoofd echt te para. of in een drukke bus of trein zitten/staan als je stoned bent Te ergg gewoon.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#20
van die sletjes die te durk zijn en te vrolijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."