Kijk stonie voor zon wiet leg ik wel 4,500 neer voor een kilo
#4
#5
Mededeling: De persoon op de foto is een kroatische illegale wiettrimmer, kijk hem gelukkig zijn !! Stonie zelf ziet er wel iets anders, vooral knapper.
Ooh stonie, wát een toppen.
Heb jij die gekweekt?
Zo ja, wil je met me trouwen?
#7
Ja he ...
Vraag 1 = antwoord nee daar ben ik te dom voor
Vraag 2 = antwoord nee daar ben ik te verliefd voor op een ander.
Groetjes
Stonie
#8
Dat is nog eens een bosje bloemen
#9
daar krijg ik nou goesting van
#10
My precious!
#11
HEBBE HEBBE HEBBE !
#12
Hmmm nou ga ik me afvragen wat ik fout heb gedaan in mn achtertuin
#13
LOL .... je tuin ligt in het verkeerde land ?
#14
#15
jammie wat een prachtige dikke toppen!
#16
dikke toppen, doet me denken aan een plant die ik ooit in een achter tuin vondt
#17
knap werk, heerlijke toppen
#18
Voor die wiet kreeg ik maar 4000 ..
Als je vaste afspraken maakt met de klonenboer krijg je ook vaste prijzen.
En voor PP of NLx isd niks op die basis af tespreken, jij koopt de kloon en bent verplicht hun de wiet te geven.
En de prijs zakt ik heb nog nooit 4.500 gevangen, eerlijk is eerlijk.
Was vorige maand en ik ben al gewaarschuwt dat ook mijn vaste afpsraak gaat zakkken naar 4250 of nog minder, vuile handelaren verdienen nog het meest. Het is ALTIJD de boer die moet kruipen.
Maar goed, als je rond leurt wordt je goed afgeknepen ! En wie zei dat ik het kocht voor 4500 ?
Zijn we weer vrienden Troebadoer ?
Vrede love and analsex...
#19
#20
hmm, weet niet, daar moet ik eerst even een nachtje over slapen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.