Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFRANS BAUER IS DE MAN !

FRANS BAUER IS DE MAN !

36 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het mag duidelijk zijn...Geen Frans Bauer op het forum!!!!

mijn mening er nog even bij:

Bah Bah Bah :kots:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frans Bauer....helemaal leuk. Holadiejeeeeeeeee
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Instant badtrip lijkt me... van die muziek krijg ik in nuchtere staat al een psychose ._.'
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu de het nog kan:
ga eens met paddo's op naar een Frans Bauer-concert, succes verzekerd
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe mij maar Dries Roelvink dan! Just kidding, die man is nog een gradatie erger! :kots:
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat :kots: te erg voor woorden -straks komt er nog iemand met die 3 toppers of weet ik veel gatver :openmouth:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stemmen maar!! :wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je met 'de man' bedoelt, de man die van mij door de shredder gehaald mag worden met zijn volksmuziek van ongelofelijk trieste kwaliteit. Dan ja, hij is de man :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is gewoon zo vreselijk dat het bijna grappig is, met de nadruk op bijna, net niet, maar wel bijna.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
En het ergste is dat zoveel mensen zijn CD's kopen / concerten bezoeken dat 'het' een commercieel succes is. Dat is nou typisch een van de dingen die ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frans Bauer is net zoals Steven Seagal... zo zielig dat het net wel/ net niet grappig is... Maar nuchter? Nooit!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is redelijk simpel. Een groot deel van de samenleving is verstandelijk gehandicapt. Iets wat zich manifesteert in, frans bauer, de telegraaf, sbs6, britney spears etc etc

Ivoos zei:
Frans Bauer is net zoals Steven Seagal... zo zielig dat het net wel/ net niet grappig is... Maar nuchter? Nooit!
Klik om te vergroten...

Niet fokken met Steven Seagal! Hij is mijn favoriete slechte acteur.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
shokora zei:
Dat is redelijk simpel. Een groot deel van de samenleving is verstandelijk gehandicapt. Iets wat zich manifesteert in, frans bauer, de telegraaf, sbs6, britney spears etc etc
Klik om te vergroten...
Exactly.

shokora zei:
Ivoos zei:
Frans Bauer is net zoals Steven Seagal... zo zielig dat het net wel/ net niet grappig is... Maar nuchter? Nooit!
Klik om te vergroten...

Niet fokken met Steven Seagal! Hij is mijn favoriete slechte acteur.
Klik om te vergroten...
And yet again, exactly.
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#14
niet mijn smaak.. :kots:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#15
:kots: :kots: :kots:
duidelijk genoeg lijkt me.
:wave:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
frans bauer is niks hahaha, JANNES dat moet je hebben :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van Frans Bauer moet ik altijd een beetje kotsen in mijn mond.......

Hihihi, toen Tyler nog bij de thuiszorg werkte had hij ooit eens van een oud vrouwtje een dvd gekregen met allemaal muziek en interviews van Frans Bauer. Gingen we die tijdens een paddotrip kijken, hilaaaaaaaaaarisch!!!!
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
" FRANS BAUER " ?! WTF?! :tearsofjoy:
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
jantje smit, jweetz :rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#20





En de koning van het hele gebeuren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."