Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: wappen op een feestje Wakkoe zei: http://www.wappen.nl/www/enter/index.php Daar kun je leren wappen.. Klik om te vergroten... Voor als je het nog niet wist : http://www.bitweenus.nl/articles/article18.php http://forum.viva.nl/forum/list_messages/12620"
"Toch raar dat het dan niet te krijgen is op de "legale" markt als het echt nog legaal is"
"psychopsychedelic zei: en alsje het via een webshop kan bestellen,, wil ik eigenlijk die site wel eens zien peace Klik om te vergroten... Heb al heel wat af ge googled maar kan geen site vinden waar je het kunt bestellen @ youperdepoep , jij had een toch een adres/site waar je het legaal kon bestellen ?"
"Kan het zijn dat er met dat spul ook geknoeit word zoals met pep tegenwoordig Want ik heb zowel de poederform als de vloeibare vorm gehad, maar vond het nogal tegenvallen. De poeder merkte ik bijna niets van en de vloeibare was wel aangenaam, maar haalt het niet bij een lijntje (goede) pep."
"recept op 250ml vloeibare pep te maken 50gr pep. 250ml water. 50 gr pep die laat je eerst droge hoeft niet helemaal droog te zijn maar tegen het droge aan. want dan lost hij beter op. dan breng je 250ml water aan de kook en die laat je effe een beetje afkoelen daarin gooi je die 50gr pep in en dit roer je een paar keer goed door. en dan laat je nog wat verder afkoelen. nadat je dit gedaan hebt hoef je het alleen nog maar te filteren om versnijdingsmiddelen er uit te halen. Klik om te vergroten... lmgtfy.com/?q=vloeibare+speed"
"Belangrijkste is ook dat de troep er uitgaat, die alleen maar gebruikt is om van 1 gram 1 1/2 of zelfs 2 te maken. Waarshijnlijk zal alleen de cafeine er uitgezuiverd worden. Ben wel benieuwd naar de uitslag"
"Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug. Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep. Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo. Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties. Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt. Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruikt."
"Optie 3 is bij mij uitgesloten, aangezien ik bijna geen pep meer gebruik, en dat er velen zijn uit die tijd die het zelfde ervaren. Alleen diegene die ook die ouderwetse pep hebben gehad weten precies waar ik het over heb. En er is nog een heel groot verschil: de pep van vroeger was je bijna een hele week behoorlijk verrot, zo verrot dat je voorlopig helemaal niet meer aan pep moest denken"
"Fool zei: Maar als je vroeger "veel" gebruikt hebt zul je ook iets van permanente tolerantie ervaren kunnen hebben. Daarnaast degraderen je hersenen naarmate je ouder wordt, dus is het niet heel raar dat drugs dan ook minder kunnen bewerkstelligen in je koppie. Klik om te vergroten... Ook uitgesloten: vroeger had je niet veel nodig. 1gr. was genoeg voor 2 personen en 2 weekenden. Doordeweeks gebruiken was echt uitgesloten want als je vrijdag gebruikte, was je blij als je maandag weer aanspreekbaar was. En tot woensdag bleef je voelen dat het nog in je lijf zat. Die verhalen die je nu hoort over meth, dat lijkt exact op de pep van vroeger. Nog een verschil: toen was de pep (die ik kreeg) (bijna) altijd droog."
"Methamfetamine. Ze zeggen wel 1x en je bent verslaaft, dat lijkt mij zo'n grote onzin en alleen maar nieuwsgieriger"