Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuiveren van speed

Zuiveren van speed

44 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
koop gewoon zuivere pep ?

:wave:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
koop gewoon zuivere pep ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Niet iedereen kan hier aan geraken?
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#3
takedown84 zei:
lysergine25 zei:
koop gewoon zuivere pep ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Niet iedereen kan hier aan geraken?
Klik om te vergroten...

dacht net hetzelfde..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
koop gewoon zuivere pep ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Helaas is dat niet zo "gewoon".
Als jij het nou gewoon koopt en mij een PB stuurt is het ook oke :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou morgen ga ik het zelf eens proberen.
Even kijken of ik ergens droge Aceton kan scoren.
Mocht het lukken breng ik het naar een test centrum om de hoeveelheid amf. te laten testen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
DonnieDark0 zei:
Mocht het lukken breng ik het naar een test centrum om de hoeveelheid amf. te laten testen.
Klik om te vergroten...

Zo begint de zoektocht op een goede manier.

TESTEN TESTEN TESTEN

:wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
je hebt 100mg nodig voor een test, zuiver dus nog een beetje :tongueout:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Typ foutje van mij ik heb 0,64 GRAM gezuiverd, waar uiteindelijk nog iets minder dan 200 mg van over is. (gezuiverd)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
gezuiverd betekent dus zonder versnijdingsmiddel.
het is en blijft 36% .....

:wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
puur betekent niet altijd maximale sterkte, zonder versnijdings middelen.

36% wijst erop dat er ook 36% non psyactieve versnijdings middelen in zitten, zoals manitol of insonitol.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat ligt er helemaal aan waar het mee versneden is. Volgens mij is het grootste gedeelte vaak minimaal 50% Cafeine. En Cafeine lost op in Aceton.
Dus geen Cafeine meer er in is "zuiverdere" speed :)
Correct me if i'm wrong
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
heeft iemand ook een idee wat die 26% is die er zowieso altijd nog ever is bij de maximum zuiverheid van 74%, en zijn die 26% er ook nog uit te zuiveren ?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hmmm, nee geen idee. Bij Meth kan er wel 100 % gehaald worden dacht ik.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sulfaat die nodig is om het uberhaupt snuifbaar te maken Wacky..

Als het 100% amfetamine is heb je geloof ik een olie achtige substantie.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lake zei:
Sulfaat die nodig is om het uberhaupt snuifbaar te maken Wacky..

Als het 100% amfetamine is heb je geloof ik een olie achtige substantie.
Klik om te vergroten...

Ohja dat is waar zelfde als bij mdma. Daar kan echter 84% puur gehaad worden.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gelukkig word water ook olieachtig als het 100% puur is... het klopt wel wat je zegt, maar ik snap de vergelijking niet helemaal :beer:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het gaat er hier om dat je die andere rommel niet mee snuift..
Als je een lijn legt, en je filtert de pure pep eruit en snuift alleen dat, hou je een kleine lijn over..Maar gewoon zonder de rommel
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nooit over nagedacht. Ben benieuwt naar de resultaten.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
DonnieDark0 zei:
Dat ligt er helemaal aan waar het mee versneden is. Volgens mij is het grootste gedeelte vaak minimaal 50% Cafeine. En Cafeine lost op in Aceton.
Dus geen Cafeine meer er in is "zuiverdere" speed :)
Correct me if i'm wrong
Klik om te vergroten...

Het maakt geen reet uit waar je het mee versnijdt, ik weet 100% zeker dat het amfetamine gehalte nooit meer kan worden dan 36% als het al 36% is.

Dat je de cafeine eruit haalt zou best kunnen maar je claimde eerst dat het al zuiver was !! Dus cafeine vrij, wat je er nu uit haalt is dus iets anders, kan bakpoeder of iets anders zijn.

:mrgreen:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergine25 zei:
DonnieDark0 zei:
Dat ligt er helemaal aan waar het mee versneden is. Volgens mij is het grootste gedeelte vaak minimaal 50% Cafeine. En Cafeine lost op in Aceton.
Dus geen Cafeine meer er in is "zuiverdere" speed :)
Correct me if i'm wrong
Klik om te vergroten...

Het maakt geen reet uit waar je het mee versnijdt, ik weet 100% zeker dat het amfetamine gehalte nooit meer kan worden dan 36% als het al 36% is.

Dat je de cafeine eruit haalt zou best kunnen maar je claimde eerst dat het al zuiver was !! Dus cafeine vrij, wat je er nu uit haalt is dus iets anders, kan bakpoeder of iets anders zijn.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

OOOOHW begrijp me nou eens :P
(Volgens mij heb trouwens nergens geclaimt dat het zuiver is en er geen Cafeine in zit, dat zit er altijd in)

DE UITLEG:

Stel je hebt 1 gram speed welke zo zuiver als mogelijk is (we nemen 74%) Dan heb je dus 740 mg pure amfetmine en 260 mg sulfaat.

Het sulfaat is er niet uit te halen, want daarmee is de vloeibare amfetamine gerageerd en verbonden, zodat je het je neus in kan stofzuigen.

Ik heb hier b.w.v.s. 1 gram speed welke getest is op ten minste 36% amfetamine. Dit is 360 mg pure amfetamine en 640 mg andere dingen.

De andere dingen zijn dus i.i.g. een deel sulfaat waarmee de pure amfetmine is gereageerd en verder versnijdingsmiddelen zoals i.i.g cafeine en misschien manitol of weet ik wat nog meer.

Stel ik ga de cafeine eruit zuiveren door eerder beschreven methode. Dan heb ik speed waarin de hoeveelheid Cafeine is afgenomen. Als ik dus een hoeveelheid zuiver waarvan uiteindelijk weer 1 gram speed overblijft is het percentage amfetamine hierin hoger dan 1 gram van te voren was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."