#1
ik probeerde vandaag na een week te bellen naar het nummer wat ik heb gekregen voor de uitslag van mijn test, maar ik kreeg geen gehoor. Ik kreeg na een minuut geen gehoor wel de telefooncentrale van arnhem aan de lijn, wat nog een redelijk genant gesprek werd want de telefoniste, waarvan ik dacht dat die werkte bij die drugstest, vroeg wie mijn arts was en waarvoor ik me had laten testen, toen heb ik haar het hele concept van de drugstest mogen uitleggen
Dit is gewoon een 024-nummer (nijmegen) en de mensen bij de drugstest vertelden me dat ik een keuzemenu zou krijgen. Heb ik het verkeerde nummer of zijn er bepaalde tijden dat ik moet bellen?
