Op waarschijnlijke volgorde van gebruik:
Synth. Mescaline
Opium
San pedro (poeder vorm)
DOB/DOM/DOC (whatever)
Peyote
Iboga
Vage RC's
Dan heb ik ongeveer alles wel gehad...
#8
Coke, LSD, GHB.. en verder wat eventueel op mn pad komt.
#9
Ben nog wel benieuwd naar 2C-B en Salvia, voor de rest eigelijk alle 'bekende' drugs (behalve opiaten) wel een keer geprobeerd
#10
Bij mij zeker 4-methylaminorex en khat. Heel misschien wil ik ooit ook nog wel is methamfetamine en ghb doen.
#11
dit topic bestaat al 20x maar ben te lui om te zoeken, net als ts :P
#12
LSD.. Als ik er klaar voor ben that is.
#13
Geen enkele.
Alles wat mijn interesse wekte heb ik al gehad. Misschien MDMA-poeder nog. Maar verder zou ik niks kunnen bedenken. Als ik geen moeder was geweest, zou ik heroine proberen.
#14
Alle psychoactieve stoffen die ik vinden kan, eigenlijk. En goede MDMA.
Misschien ooit nog eens salvia of ketamine, maar dan meer gewoon om het een keertje te proberen, voor mijn gevoel heb ik mijn favoriete drugs al gevonden en heb ik geen zin om dingen die me minder trekken te doen.
#19
gewoon dmt staat nog op de planning, voor de rest zie ik wel. ayahuasca, mescaline en yopo wil ik ook zeker ooit eens doen
#20
DMT wil ik nog doen en Mescaline ..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.