Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskleine hoeveelheid pep

kleine hoeveelheid pep

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je vergeet hierbij wel even dat als men de pep heel goed vindt ze het meestal niet wegbrengen voor de test.
En in dit gedeelte van Nederland sowieso al niet.
Want oost Nederland is niet belangrijk dus zitten geen testcentra
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het niet heel raar dat je na pep niet perse kunt slapen. Zo werkt het lichaam nou eenmaal. :wink:
A
AllstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo iedereen. ik kijk regelmatig op dit forum voor info over gevolgen en mogelijke oorzaken van drugs.
ik heb gister (vrijdagavond) 3 kleine lijntjes pep genomen en dat ging gewoon prima had alleen niet verwacht dat ik de hele nacht/dag doorzou gaan zonder slaap.

iemand enig idee waar dit aan zou kunne liggen? :confused:

P.s ik heb vaker pep gebruikt alleen deze reactie van mij lichaam nog nooit gehad met zo'n kleine hoeveelheid.

bij voorbaat dank :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gebruik je wekelijks, maandelijks? test je jou pep of weet je hoe puur hij is?
A
AllstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik gebruik heel af en toe op feesten en dit was een impulsiefe actie en nee geen idee maar was bij me vaste dealer en nooit problemen gehad maar wel weekend ervoor xtc gebruikt. kan het misschien daar aan liggen?
A
AllstylesLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja dat snap ik wel en is ook meestal ook de bedoeling. maar had voor mijn gevoel niet veel genomen in vergelijking met mijn andere dagen. heb me ook nog nooit zo onrustig gevoeld de dag erna. :confused:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja als het nooit getest word, kan je even goed al enkele keren lage kwaliteit gehad hebben dat je daardoor altijd kan slapen en nu goeie.
Ofwel heb je altijd goeie, en nu mss teveel versneden met caffeine ofzo dat je te nerveus werd...

Moeilijk te zeggen maar al heb ik pep aan lage kwaliteit, meestal ga ik toch een nachtje door en blijf ik wakker...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan aan heel veel liggen, zoals gezegd. Aanrader is om je amfetamine eventjes te laten testen zodat je weet of er caffeÏne oid inzit.. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo groot is die kans niet hoor. Als je de cijfers van het DIMS bekijkt blijkt dat Pervitine zo vaak helemaal niet gevonden wordt...
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kans is groot dat je pep met een beetje pervitin is vermengt.
Dus gewoon de gouwe ouwe pep hebt gehad. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee maar er is sowieso een hele groep gebruikers die hun pep standaard laat testen. Dat is ook het doel achter het testen.

Verder is Oost-nederland net zo belangrijk, maar is er helaas een financiëel aspect wat de regio's verdeeld heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."