Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGa geen uitleg geven over de synthesis {16jr} in US

Ga geen uitleg geven over de synthesis {16jr} in US

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen ff een goeie tip.


Niet met Amerikanen chatten,mailen,uitleggen,

Over {meth}amfetamine.

Als ze het gevoel krijgen dat je info naar buiten brengt wat de maatsghappij kan schaden.
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :rock: :rock: :rock:

Ben je het bokje.

mn kmrd heeft 16 jr gekregen omdat hij uitleg had gegeven over de bereiding van pep of methylpep
:( :( :(

woonde sinds kort in V.S {studie scheikunde}

is gepakt om dat hij met een undercover {DEA agent} aan het chatten was!!!!!!!!!!!!!!!!

Weet niet hoe het hier is als je met de VS chat.

maar daar staat 16 jaar op het verspreiden van info.
wat de volksgezondheid kan schaden}.

+
Een gewaarschuwd mens staat voor 2
+
Voorkomen is beter dan genezen!!!!!!!!!!!!!!
:smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goede info, inderdaad kan je zo zwaar de sjaak zijn dus blijkt wederom. Echt slim om het per mail/chat te doen is een andere vraag maar wel naar voor hem dat hij nu jaren misloopt erdoor :( Beter zulke info voor je houden als je dat leert ergens lijkt me!
Peace!
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#3
sinds wanneer pakt de vs in nederland nederlanders op? Het is maar een vraagje hoor niet boos worden.
Edit: er worden wel nl-ers uitgeleverd aan de vs maar als het strafbare feit hier gepleegd is lijkt het me juridisch nog heel ingewikkeld.
n
norcoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb ook ooit met de DEA te maken gehad..
één mailtje en je hele background word gecheckt
(krijg je als je als 14 jarig jongetje je verveelt en gaat kijken of je aan sassafras olie kan komen xD)

kreeg een telefoontje van het KLPD.. waren not amused, maar heb er niks meer van gehoord.
En bij de politie stond niks geregistreerd, denk alleen dat ik niet binnenkort naar amerika moet gaan :grin:
Ookal is het nu 4 jaar geleden..
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#5
jij hebt teveel naar spy kids gekeken of hoe die film ook heet; met Michael J.Fox ofzo.
n
norcoLid
01-01-2024, 00:00
#6
pinnes zei:
jij hebt teveel naar spy kids gekeken of hoe die film ook heet; met Michael J.Fox ofzo.
Klik om te vergroten...
Lol spy kids.. nee, want dan had ik zeker beter nagedacht xD
Was via deze site: http://vieteoils.com.vn/

Ik zou zeggen probeer het :)
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind het grote onzin wat amerika doet.Als ze niet willen dat er bepaalde informatie niet deugd moeten ze die er maar uit filteren.Klaar.Is toch bezopen.16 jaar gevangenisstraf.De volgende stap is als je alleen het woord methamfetamine al gebruikt op internet dat je een jaartje of 10 bajes krijgt.Hier in nederland doen ze amerika trouwens ook altijd graag volgen in alles.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."