Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC > Niet meer ongesteld/ onvruchtbaar?!

XTC > Niet meer ongesteld/ onvruchtbaar?!

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Skippy zei:
ik word juist ongesteld als ik vaak xtc gebruik :P heel irritant
Klik om te vergroten...
En als je geen xtc gebruikt word je dat niet. Of wat?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Skippy zei:
ik word juist ongesteld als ik vaak xtc gebruik :P heel irritant
Klik om te vergroten...
En als je geen xtc gebruikt word je dat niet. Of wat?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet niet, ben nog nooit langer dan een maand gestopt dat zou ik dan is moeten proberen :P
P
PantyhoseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hi!

Vanaf halverwege juni heb ik tot 2 weken geleden elk
weekend xtc pillen gebruikt en ik ben nu al sinds begin juli helemaal niet meer ongesteld geweest. : o
Ben al naar de dokter geweest, een zwangerschapstest en soa test gehad maar hier is niks uitgekomen.
Omdat ik veel xtc heb gebruikt de laatste maanden, denk ik dat het daar waarschijnlijk mee te maken heeft.
Ik kon verder op inet niks vinden hierover maar ik ben benieuwd of hier misschien nog meer mensen last van hebben?! :confused:

Hoor het graag! :wave:

Ps: heb laatste 2 maanden vrij weinig gebruikt, 3 keer ongeveer. En ben nog steeds niet ongesteld, als iemand hier ook eens een ervaring mee heeft gehad, kan diegene mij dan miss zeggen hoelang het ongeveer duurt voordat je cyclus weer beetje normaal loopt? :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben geen vrouw, maar ik zou me er nog even niet direct druk om maken als ik jou was :)
Kijk het nog even een paar maanden/weken aan?

Weet je huisarts wel dat je XTC gebruikt (hebt)? Ik heb niet eerder gehoord dat x je hormoonhuishouding (tijdelijk) in de war kan schoppen.

Verder geen grote veranderingen in je leven op het moment? Stress, studie, werk, relaties etc.? Kan ook van tijdelijke invloed zijn.

p.s. 3x in 2 maanden gebruiken vind ik persoonlijk nog wel redelijk veel, maar ligt er een beetje aan hoe of wat.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je niet per ongeluk een anticonceptiepil voor xtc aangezien? :grin:

ja, beetje flauw :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb je naast je buitensporige MDMA gebruik veel (lichamelijke) stress?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stress zou inderdaad een goeie oorzaak kunnen zijn, of iets anders lichamelijks.
XTC pillen lijken me niet de eerst voor de hand liggende oorzaak te zijn
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe zwaar ben je? Als je een lichte bouw hebt zou het kunnen zijn dat het daardoor komt. XTC pleegt toch best een beetje roofbouw op je lichaam. Als je van jezelf weinig reserve hebt (ook omdat je tijdens XTC moeilijk kunt eten) kan je lichaam hebben besloten om de energie van een eisprong beter naar andere processen in je lichaam te laten gaan(dit had ik een paar keer toen ik veel speed gebrukte en veel te licht was) en dat zou een verklaring kunnen zijn.

Stress kan ook een grote factor zijn...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je nog meer lichamelijke klachten? Of geestelijke?
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik geen geestelijke problemen had zou ik ze wel krijgen van elk weekend MDMA.
P
PantyhoseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uhm, nouja, lichamelijke stress heb ik niet zover ik weet.
Geestelijke stress eigenlijk ook maar minimaal, heb het erger gehad
en toen is mijn menstruatie ook gewoon naar behoren door gegaan :)

En ja, mijn huisarts weet van mijn gebruik.
Ben van de week weer langs geweest en nog een x een test gedaan, maar is niks uitgekomen.
Nu moet ik over 6 weken weer om te kijken hoe het zit.. Maar volgens mij
heeft hij ook geen idee hoe het zit :confused:
Verder geen grote veranderingen of bijzonderheden.

En ik weeg 55 kg en ben 1.68, dus volgens mij gewoon normaal?
Maar denk dat het met weinig/geen reserves vrij weinig te maken heeft..
Heb namelijk een stuk minder gewogen 1 jaar geleden, maar toen veranderde er
ook niets..

Maarja, ik heb dus nog steeds geen idee hoe het allemaal zit.. :(
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat je eigenlijk helemaal niet moet zoeken in de relatie met xtc.
Waarschijnlijk is het gewoon iets anders en komt het wel weer goed. Het kan namelijk zoveel zijn..
n
norcoLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMA heeft effect op de hypothalamus dus het zou kunnen dat in een enkel geval de hoormoonspiegel in gevaar komt.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik word juist ongesteld als ik vaak xtc gebruik :P heel irritant

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."