Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon gas erdoorheen laten lopen? en anders met sterk zoutzuur mengen.. (ben voorstander van HCl gassing)"
"Wel pre- en postload ik altijd met vitamine c en nu ook 5-HTP Klik om te vergroten... opletten met 5-HTP, nooit minder dan 3 uur vantevoren pakken en nooit meer als 200-300mg (ivm. serotonine syndroom)"
"k00k zei: Let vooral op je lichaam, ga er sowieso geen 3 droppen op die avond want dan heb je een slechte comedown en een bad kater :P Believe me! Klik om te vergroten... heel goed,neem ze dan ook niet alle 3 mee, mijn eerste keer ging dat ook niet goed xD eind van de avond 3 pillen van 180mg (getest) naar binnen."
"er zijn mensen die duizenden pillen hebben gegeten vanaf het begin van MDMA tot nu die zeggen zich niet anders te voelen als eerst.. dus qua hersenschade zal het wel meevallen. neemt echter niet weg dat schade mogelijk is.. alleen niet zo drastisch als soms geschetst word."
"Re: J.Woofer zei: - neem iets mee waar veel energy in zit (energy drank, dextro) anders put je lichaam uit hierbij zeg ik niet dat het goed is om speed te gebruiken om je spieren te kweken. dan kun je beter aan de anabolen gaan. maar hierbij wou ik wel even duidelijk maken dan speed wel degenlijk help bij het trainen van je spieren. Klik om te vergroten... klopt, idd genoeg eten.. Er zit alleen bijna geen energie in energy drank of dextro.. beter pak je gewoon een grote portie mac&cheese En de truuk voor mij is: wel speed, niet trainen.. Dan bouw je ook veel op mits je genoeg eet.. Als je spieren gaan afbreken is er niet "lekker" uit zien de minste van je zorgen btw. Je nieren houden daar niet zo van"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone Adrenochroom zei: shokora zei: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone Klik om te vergroten... Ik neem aan dat er nog geen straatnaam is... Klik om te vergroten... ~Methoxetamine en mister loco? ga je een labje beginnen?"
"ik heb vooral het herhalen van woorden zoals een naam ofzo :P stijn, stijn, stijn, 10x en dan zeggen dat je ijlt"
"schijnbaar werkt het bij iedereen anders: http://www.lycaeum.org/leda/Trips/Prelo ... 6573.shtml The profound mental experiences I had are indescribable. The previous paragraphs are a shallow attempt, and do not even come close to what really occurred. The experience was almost comparable to an LSD mind trip, but instead of nasty LSD side effects, I was wrapped in the blanket of the MDMA experience. Klik om te vergroten..."
"MDMA heeft effect op de hypothalamus dus het zou kunnen dat in een enkel geval de hoormoonspiegel in gevaar komt."
"heb vanalles gedaan, feestjes, binnen, buiten, op stap. maar het beste was toch wel buiten in een park. geniaal om uuren naar het gras te kijken omdat ''het zo groen is''"