#1
vroeger kon ik gewoon snuiven wat ik wou maar ineens begon ik trekjes met me tong te krijgen ik kon em nie meer stil houden en dat ging met de tijd verder naar me kaken.. tot hier vond ik et niet zo storend maar ineens ging het over in een soort (lijkt op epeleptische aanval) ademhalingsstoornis, iedere keer als ik snuif dan krijg ik na een half uurtje ineens een soort schokkende bewegingen en ik kan nie meer zelf bepalen hoe ik adem, daardoor kan ik ook goed praten want daar moet je voor uitademen en dat kan ik niet meer zelf bepalen.
dit is echt heel erg vervelend en ziet er heel erg angstaanjagend uit voor ander publiek en ik ben benieuwd hoe dit zo komt en dat ik et alleen heb,, ik heb et nog nooit bij iemand anders gezien.
help me alstubliefd
dit is echt heel erg vervelend en ziet er heel erg angstaanjagend uit voor ander publiek en ik ben benieuwd hoe dit zo komt en dat ik et alleen heb,, ik heb et nog nooit bij iemand anders gezien.
help me alstubliefd