Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssoort epeleptische aanvallen tijdens coke snuiven

soort epeleptische aanvallen tijdens coke snuiven

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
daveLid
01-01-2024, 00:00
#1
vroeger kon ik gewoon snuiven wat ik wou maar ineens begon ik trekjes met me tong te krijgen ik kon em nie meer stil houden en dat ging met de tijd verder naar me kaken.. tot hier vond ik et niet zo storend maar ineens ging het over in een soort (lijkt op epeleptische aanval) ademhalingsstoornis, iedere keer als ik snuif dan krijg ik na een half uurtje ineens een soort schokkende bewegingen en ik kan nie meer zelf bepalen hoe ik adem, daardoor kan ik ook goed praten want daar moet je voor uitademen en dat kan ik niet meer zelf bepalen.

dit is echt heel erg vervelend en ziet er heel erg angstaanjagend uit voor ander publiek en ik ben benieuwd hoe dit zo komt en dat ik et alleen heb,, ik heb et nog nooit bij iemand anders gezien.

help me alstubliefd
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het komt door de cocaïne, wat had je dan verwacht? En probeer wat interpunctie te gebruiken, je woordenbrei is wat onduidelijk zo :)
d
daveLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja maar hoe kan dat zo ineens komen vroeger had ik het niet,, het word steeds erger
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha interpunctie, het is maar hoe je het brengt :grin:
l
luf10tjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vriendin van me had het ook een keer (al was dat niet van coke maar van speed) en het was inderdaad niet echt prettig om naar te kijken. Ze is er zo van geschrokken (iedereen die erbij was, vooral ik :openmouth: ) dat ze eerst een half jaartje nix gebruikt en daarna pas weer probeert om te kijken of ze dr weer tegen kan... Ze had dat in combinatie met die knipperlichtjes op zo'n groot feest...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat van dat ademen lijkt wel op hyperventilatie zoals je het beschrijft.
Maar als je op zo´n moment probeert te denken: het gaat zo over, kan geen kwaad. En het heeft een psychische oorzaak, dan is het ook zo over.

Dat van die tong bewegen, vind ik wel gek.
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij was dat eerder pep ipv coke. Of toch enorm slechte coke met veel pep. En die spierspasmen, want je tong is een spier--> denk is na wanneer iemand in het normale leven van die aanvallen krijgt? dan heb je direkt het antwoord.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan vanalles zijn. Zowel psychisch als fysiek, probeer een tijdje niet te gebruiken en kijk dan of het nog steeds gebeurd als je opnieuw gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."