Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmm de waarheid komt steeds vaker naar boven : Wil je de volgende maanden gaan gebruiken? absoluut niet Verwacht je dat je de volgende maanden gaat gebruiken? zeker wel Klik om te vergroten... [/b][/quote]"
"c&m zei: beetje onzin hoor ...een xtc snoepje is altijd wel bitter zo kan je echt geen verschil uithalen of ie goed is of niet ....wij hebben het tot nu toe ook nog niks weggebracht ,maar ben nu wel heel nieuwschierig naar die pink panters van 1 ben ik al aardig wausie ...maar je kan zeker niet aan de bitterheid van een pilentje weten hoeveel mdma of weet ik veel wat inzit .... Klik om te vergroten... Yoo zijn er al testresultaten van die pink panters??? Ben ook wel benieuwd, mjah kan niet naar testkliniek, is maar 2 uurtjes per week open..."
"Vriendin van me gebruikt ook heel wat... Op een gegeven moment ging ze naar de wc en had ze opeens een miskraam (ze wist nog niet dat ze zwanger was, ik denk ook niet dat ze dit al lang was hoor)... Kan goed zijn dat ze miskraam had door die spul hurr... Idd stop er maar mee als je kinderen wil..."
"Hallo! Ik zit al een tijdje lang dat ik wel eens een keer weer iets nieuws wil proberen... Op zich leek heroïne me wel een keer wat, maar nu vraag ik me dus af of dit werkelijk zo verslavend is als men zegt. Ik heb verder in de omgeving geen mensen die het gebruiken, dus aan hun kan ik het moeilijk vragen. Zijn er onder jullie ook mensen die het bij één keer (of meerdere, maar dan dus héél af en toe) konden houden? Is dat erg moeilijk of is dat 'superverslavend' alleen maar bangmakerij? En ik heb het trouwens over chinezen, want spuiten ga ik niet aan beginnen (maar daar wil ik ook best meningen van hoor).. Alle meningen en ervaringen over heroïne zijn welkom! Groetjes!"
"Ik heb ook altijd nadat k pep gebruikt heb allemaal vlekjes idd... Ook de aderen bij mijn polsen worden echt enorm dik, eerste keer dat ik dat had schrok ik me echt dood, ik was bang dat ze zouden afsterven Mjah verder ook opeens alle adertjes in mn handen ensoow worden opeens heel goed zichtbaar, terwijl ik ze normaal nooit kan zien... Vaag hurr..."
"Heb nergens last van, alleen beetje slaapgebrek en héél klein beetje koppijn omdat mn ogen de hele tijd zo ver open moeten staan... In het begin was dat wel anders, lag ik zo een week ziek in bed :P"
"Oké bedankt...! Volgende keer zal ik het eens proberen... Al hoop ik aan de ene kant niet dat die volgende keer er komt :P"
"Hmm kwou het even weten omdat ik op zich van de speed niet echt brak word de volgende dag... Ik voel me wel kut, maar dat komt puur omdat ik dus geen slaap heb gehad, en niet in slaap kan komen... Daarom wil ik xtje proberen en was dus wel benieuwd of er meer mensen dat deden"
"Ik ga er inderdaad veel meer van praten, maar m'n stem veranderd er ook helemaal van, heel raar :P Ik begin heel sloom en plat te praten :P Ook heb ik als ik ergens zit in een kroeg of discotheekje dat m'n been hele tijd op een neer gaat, maar dat heb ik dan zelf niet door. Volgende dag hele erge spierpijn... En ik heb écht supererge grote doppen Erger dan normaal (volgens anderen hoor). En ik ga rechtop lopen, schouders recht, borst vooruit... Da vink wel super :P Hmm verder denk ik dat ik wel hetzelfde heb als de rest..."
"Ja m'n vriend en ik worden er ook altijd zo geil van, maar twee probleempjes 1. M'n vriend krijgt hem nooit omhoog als ie pep opheeft, en omdat het hem MOET lukken (want anders zit ie met een kutgevoel) gaat ie zich soms 4 uur lang achter elkaar zitten rukken, zodat ie maar eindelijk klaarkomt 2. Ik moet altijd om de 10 minuten naar de wc... Dus als het m'n vriend wél gelukt is, houden we het nooit lang vol, omdat ik anders bang ben dat ik over hem heen pis Ghehe"